NOu ik ben benieuwd wie er nou daadwerkelijk gaat bevallen morgen Ah en die priority dingen kosten niets das goed om te weten!
Heb 'm ook gehad ja.. mijn moeder werkt halve dagen dus die heeft aangeboden om te helpen.. mijn vriend kan niet eens vrij krijgen.. 2 dagen wettelijk alleen.. Maar zit inderdaad niet op ook nog iemand in huis te wachten eerlijk gezegd.. Maar van te voren al afwijzen wou ik ook maar niet doen.. je weet maar nooit
ff gluren voor babynieuws en jahoor, 2 stuks zelfs. Bloem en Mrietje gefeliciteerd met de geboorte van Wessel en Nièl.
nee prio kun je gratis afhalen bij pk, geld europawijd, dacht wereldwijd met prio binnen 7 dagen en zonder tot 21 dgn
Hier doe ik ook mee voor morgen... HEb mn mannetje vandaag uitgelegd hoe ie op het forum komt, dus dat moet wel lukken
Nee das waar, gelijk afwijzen hoeft ook niet, maar ik en mijn huishouden afstaan? Dat gaat niet samen, dus als ik het dan toch al moet doen dan liever aan mensen die me kennen dan aan een wildvreemde Maar als ik niemand om me heen zou hebben die me daarin steunde dan had ik het ook gedaan... In ieder geval in overweging genomen dan
hai meiden, hier wat internetproblemen gehad van gisterenmiddag tot vandaag.. pff verveelde me behoorlijk. En daarbij was ik érg nieuwsgierig naar baby nieuws Mrietje en Bloem: Gefeliciteerd met jullie jongens! Echt super ! Ik ben benieuwd naar de volgende. Het wordt echt tijd voor wat meer meiden nu ook!
Knuffelkonijn: Dadelijk raakt hij ook verslaafd Mijn mannetje leest heel af en toe mee maar hij kiest 't soms net zo uit dat 't OF een bevallingsverhaal is OF details die hij liever niet wil weten haha Hij is nu wat halen bij de McDonald... de aardappels stonden al op maar hij was vergeten vlees uit de vriezer te halen en er waren geen groente meer Naja... dan kan ik er ook niks meer aan doen he.. en eten we zonder te morren een Quarterpounder Menutje weg.. Nog niemand iets van Duikster gehoord? Zal toch wel goed gaan hopelijk......
haha jij doet alles liever zelf? Klopt 't dat ze elke dag 'n nieuw beddengoed erop willen doen? Heb er namelijk maar 2 in huis en elke dag wassen lijkt me 'n beetje overdreven.. En nieuwe kopen eerlijk gezegd ook want we nemen na de bevalling nieuw dekbed enzo in 'n andere maat.. dus wou niks meer bij kopen..
Sorry maar geboortepost kost net zoals de gewone post 0,44 per poststuk tot en met 20 gram. Dus hier zit helaas geen voordeel in.
Nee, ik controleer ook regelmatig mijn mobieltje of hij het nog wel doet, maar nog steeds geen bericht!
Dit was een test! Wat een onzin, als ik drie vraagtekens achter mijn zin zet, wordt het maar met één gepost! Soms wil je toch gewoon drie vraagtekens gebruiken : : :
Ja dat hebben ze mij ook verteld, maar dat gaan we dus ff lekker niet doen! Alleen als de boel vies is en anders niet, dat geldt voor zowel ons bed als het bedje van de kleine. Ze komen maar 3 uur per dag: laat ze die tijd dan maar nuttig besteden en niet elke dag het bed verschonen!
Is helemaal goed! Buitenland verzending tot en met 20 gram in Europa met priority kost 0,75 (zie schemaatje wat ik op het forum heb geplaatst). Kies je voor standaard (oftewel trage verzending) kost dat 0,70, daarop is mijn 0,05 gebasseerd.
Hi ladies, Voel me niet toppie... Kep toch maar geklokt...tis heel onregelmatig maar ontzettend vervelend. Tevens wisselt het van harde buik naar een ongi-kramp... Voor de liefhebbers een overzicht: Van - Tot 17:11 - 17:28 uur 17:32 - 17:38 uur Vanaf nu begint mijn linker lies pijn te doen 17:40 - 17:53 uur 17:58 - 18:06 uur Vanaf hier komt er ook pijn in mijn rug en linker boven been bij 18:11 - 18:14 uur 18:23 - 18:27 uur Vanaf hier wisselt het duidelijk van harde buik naar ongi-kramp 18:33 - 18:35 uur 18:43 - 18:46 uur 18:53 - 18:56 uur Vanaf 19:00 - nu weer een harde buik maar ik ging van lig naar zit houding dus mss heeft het daarmee te maken. Kep nu ook mega last van 't zuur en ga maar ff douchen want mijn rug zeurt echt heel vervelend. Ik ga er maar weer vanuit dat het afzakt zoals altijd maar kan wel janken want ik ben doodop van deze irri krampensessie
Klopt zoiets staat in de forumregels: je mag maar 1 leesteken gebruiken, zoals het ? of het !. De rest wordt automatisch verwijderd. Meer vraagtekens is vragen om aandacht of zoiets, da's de gedachte erachter ofzo.