Das echt niet normaal hoor Silla! Ik zou toch even overleggen met de gyn of ziekenhuis. Stel dat er wel wat is dit keer en dan heb je morgen spijt als haren op je hoofd dat je nu geen actie onderneemt. Had jij nou dat eigenwijze vriendinnetje?
Ik vind het ook lang hoor een harde buik van 25 minuten Een harde buik van 5 minuten is al buiten proporties... Bellen Sil! Gewoon even vragen of het kwaad kan...
Heb foto s van de babykamer erop gezet..Van de commode had ik nog geen goede foto gemaakt dus die staat er maar half op.
Die van mij geloof ik ook niet, maarre badslippers die kan ik echt niet aan hoor.....enkel m'n klittebandsandalen die op het uiterste vast zitten. Heb al hoge wreven van mezelf en nu die vochtbulten erop...... En ik had vorige week nog van die mooie, dure gezondheidsslippers gekocht......kan ik ze nu al niet meer aan
Kwebbels, mooi kamertje! Ik loop al weken (al lijken het maanden) op dezelfde slippers! Ik kan echt niets anders meer aan! Jeetje, ik heb de hele dag al steken in mijn 'onderkantje' . Zou het kindje nu eindelijk goed indalen?
Ja ik wilde geen hemel maar deze heeft mijn man uitgezocht en vind hem echt prachtig..Ben blij dat we hem genomen hebben. We hebben er ook een bijpassende lamp bij en dekbedovertrekje
Jewel, veel gerommel... Heb de hele dag heel rustig aan gedaan, nu op dit moment ook weer ontzettende steken in mijn "onderkantje" Kan amper lopen En die linkerlies GRMBL, dammnz maar ben niet de enige die er last van heeft zag ik wel...
Is leuk geworden joh! En waar had ik nou die schilderijtjes gezien die je bovende commode hebt hangen?