Ja ik heb eergister ook een halve kilo aardbeien opgegeten...Hmmmm lekker. Vandaag heb ik aan de bananen gezeten
Esther, leuke wieg en giraffe! Bloem, leuk om weer zo snel iets van je te horen. Wat vervelend dat Wessel nog misselijk is! Ben ook zo benieuwd naar hem!
Ik heb die met muziek en ik geloof dat die 14,99 was..Scheelt dus een euro. Maar wil je echt die hele grote? Die is wel duur hoor
Jeetje je kan hier ook niet ongestraft ff je avondeten achterover slaan, of je moet weer 7 pagina's bijlezen . Silla inderdaad bellen die VK zou ik zeggen: het is al eerder geschreven, maar je bent nu net zo eigenwijs als je vriendinnetje. Kwebbels leuk kamertje hoor en Esther lief wiegje hoor. Wij krijgen hier op onze kamer ook een extra wiegje, daar heeft manlief vroeger zelf ook in gelegen en ook zijn oudere en jongere broer. De laaste die erin lag, was het neefje van ons kleintje. Schoonmoeder is nu dus bezig met het hemeltje te maken en de zijkantjes heeft ze al gemaakt. Als het klaar is, plaats ook ik nog een foto. Zijn jullie weer druk bezig met kleding kopen. Ik had van manlief al een "koopstop" op kleding voorgeschreven, maar vanmiddag heb ik op de site van Esprit toch nog ff een jurkje gekocht: zo lief en 30% korting, dus da's mooi. In de Esprit shop hebben ze momenteel ook tot 50 % korting.
Whahah jah liever wel maar die is wel heel duur... Ik word in ene zow duizelig... Het tolt helemaal... pfff...