hallo allemaal! ik heb een vraagje: als ik gegeten heb krijg ik vaak buikpijn en moet dan ook redelijk snel naar de wc, hebben jullie daar ook last van?
Klopt, ik heb er thuis ook meer last van, daarom denk ik ook af en toe van; zou het nou alleen tussen m'n oren zitten? Maar misschien doet het vochtige zwembad klimaat me juist meer goed, dan het droge verwarmingsklimaat thuis , kan ook!
Ik heb echt minder honger dan normaal en hoef ook niet zo veel te eten. Wel makkelijk want normaal ben ik een echte lekkerbek. Maar 10 boterhammen.... pfff
Welkom voor de nieuwe zwangeren. het wordt al lekker druk hier zeg. Morgen heb ik mijn eerste echo. vind het hartstikke spannend dus ben nu al flink zenuwachtig. Nu maar hopen dat het dit keer eindelijk wel goed zit allemaal.
ik eet niet echt veel meer. heb wel meer trek maar probeer er een beetje rekening mee te houden. als ik trek heb neem ik een lekker mandarijntje ofzo! En ik ben helemaal verslaafd aan zelf gemaakte koude macaroni salade met groenten en ananasjes! Oh ja nog een vraagje.. Weten jullie of een electrische deken kwaad kan? Ik doe hem altijd lekker aan voordat ik ga slapen, zo duurt het niet 2 uur voor ik in slaap val.. Ik kan altijd pas slapen als ik lekker warm ben! Maar weten jullie of dit nog wel mag als je zwanger bent?
ik zou denken dat het geen kwaad kan omdat -dacht ik- het ging om temperatuurswisselingen? En zo heel warm wordt zo'n deken toch ook niet? Ik heb nu voor de kou telkens een lekkere kersenpit op m'n buik liggen, voor de warmte en ter ontspanning om lekker in slaap te vallen
Heej ladies, jemig wat is het druk hier~! Hier gaat ie nog steeds goed! Mega druk weekend gehad, en het is nog niet klaar allemaal, want het blijft de komende maand wel zo druk tot het eind van het jaar. BLEGH... Maar hier gaat het goed, word wat dikker (komt vooral door het acuut stoppen met roken, de eerste 2 kilo heb ik al te pakken ) maar goed, het is voor een goed doel he Ben wel vaker misselijk nu, zo goed als elke avond nu, na het eten. En het blijft ook hangen. Heel vervelend.
Hallo allemaal! Welkom nieuwe zwangeren eindelijk komen er weer eens wat meer mensen bij.. mocht wel want zitten bijna alweer in augustus... Ik heb met bepaalde dingen dat ik heel snel vol zit maar soms dan kan ik juist van iets wel door eten patat bijvoorbeeld de mensen met echo en dergelijke veel succes en terug komen met goede berichten de ruzie is inmiddels weer bijgelegd en ik heb ook geen last meer van gekleurde afscheiding was eigenlijk bijna helemaal niks achteraf... vraag me zelfs af of het wel een gescheurd bloedvaatje is geweest en niet gewoon iets anders gekleurde afscheiding.... ik ben nog helemaal niks aangekomen afgezien van die paar kilo`s die ik waarschijnlijk de eerste weken wel ben aangekomen ondanks dat ik amper extra at zal toch wel met de zwangerschap te maken hebben gehad.
Hallo, Hebben jullie het ook zo koud? Ik kan het s'avonds vaak niet meer warm krijgen En misselijk ben ik tot nu toe alleen nog maar sávonds... Zijn er meer die daar last van hebben? Jootje
Ja ik heb het ook ontzettend koud en zo zijn er meer hier... slaap met 3 dekbedden pyama en sokken en dan als ik in bed ga liggen ook vaak nog met een badjas aan eerst tot ik goed opgewarmd ben. en misselijk niet echt soms met vlagen en bepaalde dingen staan me gewoon tegen.
Hier heb ik ook wel last van, mijn darmen draaien overuren! Voor de rest gaat alles zijn gangetje, ben ook wel geschrokken van de vele negatieve berichten hier, zeker omdat ikzelf ook onzeker ben en nog steeds niet het besef heb dat ik zwanger ben. Sann en Vera, heel veel succes vandaag en Pluys, jij morgen! Ik duim en denk aan jullie Groetjes Minka
Goedemorgen... brrr wat is het weer koud zeg! Ik slaap idd ook in pyjama, 2 dekbedden en net als goudvis eerst nog even met een badjas tot ik het echt warm begin te krijgen dan gaat de badjas uit. Verder alles goed hier, geen kwaaltjes nog deze morgen, dus ook geen misselijkheid... beter! Voor de meiden met de echo vandaag: ONWIJS VEEL SUCCES EN GENIET ER MAAR VAN!
Goedemorgen! Gefeliciteerd en welkom love31! Nu gauw naar de h.a. toe, die wil mijn bloeddruk nog eens meten na een week nieuwe bl.dr.verlager.
Ik ben ook altijd s'avonds misselijk. Het begint eigenlijk al rond 4 uur. De rest van de dag hang ik er tegen aan. Alleen die misselijkheid werd de laatste dagen zo erg, dat het niet leuk meer was en ik niet meer zwanger wilde wezen. haha. Kijk je dan anderhalf jaar naar uit. Ik ben gisteren granules van VSM Puur Mama gaan halen, en die werken echt. Ik voel me er een stuk beter uit. Gisterenavond ook voor het eerst sinds weken mn bord leeg gegeten. Door voor de dames die ook zo misselijk zijn. Probeer het gewoon. Het is homeopatisch dus het kan geen kwaad en het is speciaal voor de zwangere vrouw gemaakt. Succes ermee.
Goedemorgen! Ik heb de afgelopen 24 uur alleen maar mee kunnen lezen. Het was beredruk. Maar gisteravond om 12 uur 's avonds een opdracht afgerond. Zodadelijk weer in de auto om voor de baas te werken. Beetje druk dus. Er zijn al weer redelijk wat nieuwe mama's bijgekomen. Gefeliciteerd en welkom! San en Vera, veel plezier bij de echo en ik ben natuurlijk superbenieuwd hoe het is geweest. @Bloem, fijn dat het bloeden is gestopt. Ik duim voor je dat het wegblijft! Voor de rest. We zijn weer een dagje verder. Vandaag 7 weken voor mij alweer x