Duikster en man gefeliciteerd met jullie zoon Chris zo weer leuke foto's in mijn album....althans dat vind ik hihi
Leuke fotos Heidi! Mirjam onze kat heeft ook in de box gelegen...Ik laat dit kleed er nog maar even inliggen want volgens mij heeft ze nog niet helemaal door dat het niet mag. Ik heb ook 2 schone kleden klaar liggen. Ik zou het kleed gewoon op 30 graden doen hoor!
Heidi: Leuke foto's ! Kwebbels: Wij hebben 'n tijdje een paar planken erop gelegd zodat ze er niet in konden.. maar ineens sprong ze er weer in en ik joeg haar gelijk weg.. arm beest ! Maar 30 graadjes dan maar.. wel zo veilig.. Heb trouwens van de kraamzorg-intake-mevrouw ( : ) gehoord dat katten van nature baby's geen kwaad doen (uitzonderingen daar gelaten net zoals bij mensen..) omdat ze voornamelijk op hun rug liggen en die geur schijnt ook 'n goede indruk te maken.. Grappig toch
Nee ik denk niet dat ze de baby kwaad zullen doen. Maar die ene kat van ons is zo een knuffelbeest dat ik bang ben dat ie met de baby wil knuffelen en er boven op zal gaan liggen. Dat vind ie namelik heerlijk
Oeps.. 2 x.... sorry Kwebbels: daar ben ik ook wat bang voor, wij hebben 1 kat die is 7,2 kilo.... als die wil kroelen
Erg leuk broekje en petje! Het broekje heb ik in het wit met roze Nou ik ga afsluiten..Ben het zat ga lekker in bed televisie kijken denk ik! Weltrusten allemaal!
We volgen elkaar op de voet... Jij hebt keurig netjes het hele smsje getypt Ik dacht doe het wat korter, ben ik wat sneller Wel prettig om wat van haar te horen, vroeg me al af hoe het met haar ging, omdat we de hele dag nog niks gehoord hadden...
Duikster gefeliciteerd met jullie zoon!! kwebbels: Leuk joh.... Ik wil die ook hebben heeft iemand de des betreffende winkel voor mij xxx Nance
duikster van harte met chris. ik zat al helemaal te wachten op dit nieuws haha. weet iemand hoe t nu met silla is? ML: die je rustig aan meis? ga lekker liggen en anders weet je t he? groetjes susanne ik ga afsluiten voor vandaag
God wat zijn er weer een hoop pagina's bij zeg...heb er gewoon de puf niet voor om het allemaal te lezen... Alleen viel het babynieuws me natuurlijk wel op: DUIKSTER VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!
Nou ik denk ik probeer nog eens het jurkje in het berichtje te krijgen, maar helaas het lukt me niet.
Oh meiden wat zijn jullie kletsers, heb vanmorgen bijgelezen tot pag. 1885 en nu zitten jullie op 1932 ! Maar goed, meiden die bevallen zijn : van Harte gefeliciteerd met jullie kleintje Rest, sorry heb niet meer teruggelezen. Heb wel nog foto's in mijn album gezet, kamertje is nog zonder gordijntjes, die komen hopenlijk eind deze week Mijn bed staat op bierkratjes, hoop dat alles goed gaat vanacht Groetjes Minka