Net zo een broekje besteld met petje en zag er zo een lief haltertopje bij kon het niet laten ...... Zo lief
Haha wie kwam er ook al weer met kleertjes.com .. dat gaat geld kosten hier en daar Dat broekje is leuk he ! Lekker kreukstofje zeg maar.. Als de baby's er zijn maken we allebei 'n foto van dat pakje
Minka, volgens mij heb ik hetzelfde behang! Zijn dat kleine vlindertjes? Maar volgens mij heb jij er een groene streep inzitten en ik niet! Leuk kamertje hoor!
Ik neem aan dat het jurkje ergens op internet staat? Dan klik je op de foto, doe je eigenschappen en dan kopieer je de link. Vervolgens klik je de knop Img aan in je berichtje, daarachter plak je de link en dan druk je weer op Img*.
He, zie nu pas die foto van dat topje, Nance... Gaaf hoor ! Nou ik ga nog even voetbal kijken.. ben omsingeld door Turken hier dus hoop dat Duitsland wint anders slaap ik vannacht niet van de herrie.. :-D Iedereen een fijne avond en alvast slaap lekker! Tot morgen :-D
'Duikster gefeliciteerd met jullie zoon! Het word nu inderdaad wel weer tijd voor een meid. Wie ? Ik ga lekker mijn bedje in. Kleine is erg onrustig dus hopelijk word ie zo lekker rustig. Heb gister bij Zeeman een slaapjurkje gekocht, 3 euro! Zit echt heerlijk! Misschien dat ik er nog wel een ga halen, zeker voor dat geld!
Het zijn inderdaad kleine vlindertjes, toch iets symbolisch voor mijn miskraam. Later bleek van baby-you (of hoe je het schrijft van de badspulletjes) er een hele lijn van te zijn, we hebben alleen het aankleedkussenhoes ervan gekocht. Er zit inderdaad een groene streep in de andere muur. Grappig dat we hetzelfde hebben.
Nou wel beter. Ik had Yaron een smsje gestuurd dat het niet zo goed ging. Ben van m'n stokje gegaan ook en nu komt hij hiernaartoe... Slaap ik dnek ik wel wat geruster als ik niet alleen ben...
Duikster, gefeliciteerd met Chris! Super! Hier gaat het redelijk.. Net ff bij mn broertje geweest die is geslaagd voor school. De hele dag al last van ongikrampen.. Niet zo grappig.. Ook steken in mn onderkant, terwijl het kindje al helemaal vast ligt, dus met indalen heeft het niet te maken... Ik hoop dat ik vannacht weer eens wat beter slaap, dus ik strooi nu niet teveel slaappoeder hoor.. Slaap lekker allemaal en tot morgen.. Dikke knuffel van mij...
ML: Doe alstjeblieft wat rustiger aan meis! Dikke knuf voor jou en goed dat je hem hebt gebeld! Liefs...
**** BUDDYNIEUWS **** Kreeg dit smsje net van Silla: Ik heb nog steeds harde buiken en kramp en moet zo weer richting ziekenhuis. Maar waarschijnlijk krijg ik pas morgen laat te horen hoe nu verder dus misschien pas morgen een update, liefs ... **** EINDE BUDDYNIEUWS****
Ik kan jullie vandaag echt niet bijhouden! Ga nu alleen nog maar de nieuwe pagina's lezen en dan later als het heeeeeel rustig is hier dan ga ik de rest bijlezen. Duikster en man, gefeliciteerd met jullie zoontje Chris!!!!
Hee Lady's Heb alleen ff snel door de pagina's heen gekeken op zoek naar babynieuws. Was sinds pagina 1902 niet meer online geweest en wordt een beetje veel om nu nog te lezen. Duikster gefeliciteerd met je zoon Chris!!! Silla heel veel sterkte! Ik ga slapen, ben er morgen weer. Truste! Lee