Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dank je wel!
    Nu maar hopen dat de gyn ook boe zegt dan is hij misschien eerder om. :)

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Sen doe even lekker rustig aan voor je je dingen gaat doen. Ik zit er ook doorheen hoor :(
    De druk op mijn oog was vanmorgen weer erg maar heb even gestoomd en toen ging het wel weer. Duizelig ben ik nu niet meer...
    wel vreselijke pijn in mijn linkerlies...
    Yaron was wel lief voor me en voelde me wel wat geruster dat hij er was. Jah dat heb je nu toch een beetje nodig...

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ga je nog aan je gyn vragen of hij nog gaat kijken of je al ontsluiting hebt?
    Jij loopt ook al zo lang met voorweeën rond dat ik denk dat je misschien al volledige ontsluiting hebt inmiddels. :confused:

Fijn dat yaron in dit stadium toch nog iets voor je kan betekenen.
    Morgen komt je moeder weer lekker thuis en heb je nog een back-up.

Ik ga zo douchen (heb totaal geen zin maar goed) dan stoomt het mijn neus ook weer een beetje open. Al dat huilen bevordert het ook niet echt. :(

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen!

Hier ook een boutnacht gehad, heb het meegemaakt tot vier uur en daarna niet meer dus toch nog bijna 4 uur geslapen denk ik.

Senn, kan me best voorstelllen dat je er doorheen zit! Huil maar lekker vanmiddag bij de gyn misschien dat het helpt.

ML, succes straks bij de gyn! Fijn dat je door Yaron toch nog een beetje tot rust bent gekomen kan me best wel voorstellen dat je het nodig had/hebt.

Verder hoop ik dat er vandaag heeeeeeel veel babietjes worden geboren!

Had net toen ik opstond ineens een pijn die tussen mijn lies, been en buik inschoot. Geen idee wat het was maar kon er echt even niet van lopen en de tranen schoten in mijn ogen. Voelde een beetje alsof er iets van de baby vast kwam te zitten, heel appart, pijnlijk en ook wel een beetje eng.

Ga zo eens even de honden uitlaten waar ik eigenlijk weinig zin in heb maar ja zij kunnen er ook niks aan doen.

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zag gisteren dat meisje0123 weer ongesteld was geworden.
    Had zo voor haar gehoopt dat het raak zou zijn.
    Misschien komende maand dan heeft juli toch nog een speciale betekenis.

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

duikster en man van harte met de geboorte van jullie zoon chris

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Oei, das schrikken.
    Geen idee wat het zou kunnen zijn.
    Is de pijn nu weer weg?

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ja de ergste pijn is weg, is nu nog een beetje zeurend maar niet echt pijn te noemen meer gevoelig.

9. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen iedereen!
    Ik heb gelukkig heerlijk geslapen, zoals bijna gewoon word werd ik om 4 uur wakker met lichte weeën om wéér in slaapt te vallen en wéér wakker te worden met niets aan de hand.
    Heb alleen wat pijn in mijn onderrug.

Duikster, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!

Hihi de jongens staan echt te trappelen om geboren te worden, behalve die van mij dan :rolleyes:

ML, hoe is het nu met je duizeligheid? Wel fijn dat Yaron kwam om je te supporten.

Senninha, kan me voorstellen dat de spanning oploopt. Heeeeeel veeeeeel succes vanmiddag, hopelijk word je niet weer afgescheept.

Ik zag kleertjes.com voorbij komen, waar ze ook uitverkoop hebben van mexx/noppies en meer merken is www.amazingkids.nl

10. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    domdomdom vergeet helemaal Silla in mijn berichtje.
    Silla ben benieuwd of je opgenomen bent in het ziekenhuis, hopelijk grijpen ze in bij je want zo is het geen doen meer voor je!
    Hopelijk start jij de babyboom van vandaag! ;)

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Duikster, van harte met je zoontje!!

Heb vluchtig wat terug gelezen..

Silla, hoop dat alles goed met je is!

Senninha, vanmiddag heeel veel succes! en gewoon goed op je strepen gaan staan.

Ml, fijn dat yaron je toch nog steund!, kan me helemaal voorstellen dat je dat nu wel nodig bent.

hier wel een redelijke nacht, ook wat krampjes, pijntjes. maar niks boeiends.

vanmiddag weer naar de vk, hoop dat ik weer voor even door de keuring kom.. en dan wat langer dan de 2 dagen die ik er nu door kwam graag

Hopelijk komen er vandaag nog meer leuke juli baby`s op de wereld!

Groetjes

12. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Lief dat jullie aan me denken.
    Inderdaad, ik zou op 31 juli uitgerekend zijn.
    Zit dan op vakantie in Amerika, ik denk ergens in LA op dat moment.
    De zwangerschapstesten gaan weer mee de koffer in!
    En ik heb zo een gesprek bij de gyn over hoe we nu verder gaan.
    Denk dat we als het in het najaar niet gelukt is, toch andere stappen moeten gaan nemen.
    Maar goed, misschien wordt juli toch wel een beetje onze maand!
    Ik denk ook aan jullie meiden!
    X

13. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

sterkte meisje0123 en wie weet heeft Juli straks idd een speciale betekenis voor je...

14. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Duikster, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Chris!

Silla, jeetje meis, hopelijk ben je snel wat wijzer over wat er met die heftige harde buiken aan de hand is! Sterkte ermee.

Ik ben sinds gisteren een uur of 8 niet meer geweest. Zooo moe ineens. Veel en goed geslapen gelukkig. Maar nog steeds erg moe. Nouja, zal er wel weer bij horen.

Iedereen die voor de apk gaat vandaag succes!

Senn, vandaag was de eerste alternatieve dag toch? Kom op hoor!

Stomme KPN stuurde gisteravond laat nog een reclame SMS. Ik denk: Hee, Niesje of Lee! Maar helaas....

Liefs,
    Lientje

15. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Meisje0123. dat zou toch mooi zijn, een amerikaanse positieve test! Ik duim voor jullie.

Liefs,
    Lientje

16. lovelykids

lovelykids VIP lid

ja hèhè nu ben ik bij
    hier mijn overige reacties

mirjam 2112 als jij het niet nodig vind elke dag een verschoont bed (ik ook niet hoor) dan zeg je dat en dan wilen ze het ook wel om de dag ofzo doen hoor
    het is ook niet zozeer de kat, maar zijn haar wat gevaarlijk is voor de baby. het schijnt dat katteharen nogal taai en niet verteerbaar zijn. vandaar dat ze liever de kat niet in de buurt van de baby zien

kwebbels niet druk maken om die streepjes hoor, want zo heel hard groeit die buik niet meer dus alles is zo langzaamaan wel opgerekt dus misschien dat er nog wat komt, maar veel zal het niet zijn
    gelukkig ben ik dus niet de enige met een douche haat-liefde verhouding
    leuk kamertje heb je met een mooi kleurtje

lientje10 geloof me een wee herken je, vraag me niet hoe dat weet ik zelf ook niet. op een of andere manier zit dat ingebouwd.
    hoop dat je vetpan jullie net zo bevalt als dat die ons doet. veel plezier ermee

esther1986 vindt jij noppies ook zo cute? (ik gooide gister de vraag er al in wie noppies nog meer leuk vond, want noppies heeft de herfst-collectie online www.noppies.com)
    en inderdaad kleertjes.com heeft een erg leuke site, had er met de kerst voor de andere beide kids ook al kleren besteld scheelt soms gewoon de helft omdat het niet de nieuwste collectie is
    leuke wieg hoor

bloem bv komt vast wel goed hoor, laat je maar lekker verwennen door kraamhulp.

heidy buikje groeit goed hoor en inderdaad een schattige foto van nanouk

ml hoe is het nu veraatje en senninha voor jullie dezelfde vraag

en silla hup meid spreek je beeb toe en anders trek hem eruit je zoon heeft al voor meer dan genoeg vervelendigheid gezorgd bij je (geldt ook voor nog een paar andere babies hoor)

apk-ers succes en veel plezier vandaag
    rommelaars zoals ik bij silla net al zei spreek ze toe en anders trek ze aan de oren naar buiten ;)
    slechte slapers hopelijk kunnen jullie straks nog ff plat

meisje0123 jammer dat het weer niet zo mocht zijn. in ieder geval een hele fijne vakantie waarin je hopelijk met goed nieuws te maken krijgt

heb de lijst ook even nagelopen wie er vandaag weer een nieuwe week zijn ingegaan en volgens de data op de lijst zijn dat er 7 als ik tenminste goed gerekent heb. dus dames gefeliciteerd allemaal

17. lovelykids

lovelykids VIP lid

sluit hem weer even af hier
    ga even naar de kapper en nog wat shoppen/boodschappen doen

tot later

18. Nance1979

Nance1979 Actief lid

13 feb 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    Goeiemorgen allemaal...

Voor iedereen die naar de vk of gyn moeten, sterkte en voor de mensen die een beroerde nacht achter de rug hebben, misschien dat er vandaag ergens een plekje is om wat slaap in te halen .....

Senn, ken het gevoel, wil het liefst alles en iedereen vervloeken die ook maar iets verkeerds zegt, vanmorgen was mijn ventjuh dus mijn 1ste slachtoffer :( :( en dat merk ik ook gelijk, normaal belt ie om 9uur maar vandaag dus niet, denk dat ie door heeft dat ie me vandaag maar beter gewoon ff met rust kan laten........

Nou verder hier een vrij rustige nacht gehad, om eerlijk te zijn vraag ik me af of het deze week nog wel gebeuren gaat, terwijl maandag en dinsdag er wel zo uit zagen.... Maar je weet maar nooit met moedertje natuur :)

Ik ga nu ff lekker genieten van een warme douche, kop koffie en mijn ontbijt...

xxx Nance

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik voel de kleine sinds afgelopen nacht al niet meer, ga nu dus even op bed liggen prikken en porren. Eens kijken of hij gewoon ligt te slapen en anders de vk maar bellen denk ik. Gisteren het hartje nog wel gehoord en dat was gewoon goed.

20. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ingrid130, waarschijnlijk ligt je ukje gewoon lekker te slapen, maar extra alert zijn kan geen kwaad!

Meisje0123, jammer dat het nog niet raak was. Maar een hele fijne vakantie met hopelijk een positieve afsluiting ;)

Lientje, ik heb dus ook als ik een smsje krijg zal het.... maar tot nu toe nog niet dus.

lovelykids veel plezier bij de kapper!

Hihi Nance, herkenbaar hoor het afblaffen van de partner. Dennis heeft het gisteren ook flink moeten beleven dat ik hormonaal ben. Hij zit op dit moment niet zo lekker in zijn vel waarvoor hij ook allerlei longonderzoeken en allergietesten krijgt.
    En daar liep hij gisteren een beetje zielig over te doen waar ik weer op dat moment geen boodschap aan had omdat ik ook nooit medeleven krijg over mijn zwangere kwaaltjes.
    Zegt ie, stel je niet aan je bent alleen maar zwanger hoor net als miljoenen andere vrouwen GRRRRRRRR, lekkere lompe actie weer.
    Heb 'm even héél duidelijk gemaakt dat ik dat écht niet leuk vond.

Deel Deze Pagina