Ga maar eens even lekker porren Ingrid, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt als je de kleine een tijdje niet voelt. Maar maak je niet meteen te druk hoor, het kindje ligt vast na te denken over hoe ie straks toch uit moet gaan komen Liefs, Lientje
Nou Niesje, hoe zeer ik het ook hoop, ik denk dat ik je voorlopig nog niet hoef te smsen. Maarja, je weet nooit, dat hebben we bij Bloem wel gezien. Jij mag eerst, maar ik krijg bij jou ook niet echt de indruk dat je het vandaag verwacht Lientje
poeh meiden, er is zoveel gekletst sinds mn mannetje er is, dat kan ik helaas niet allemaal bij lezen. Een dikke knuffel dus maar voor iedereen. Hier flink wat voorwerk gehad. Eeergisterennacht samen geprobeerd wat op gang te helpen ( ) en zowaar kreeg ik een dik uur lang zo om de 8 a 10 minuten krampen van een minuutje. Dacht echt wow dat werkt goed. Maar in slaap gevallen en daarna was het weg. Gisterenaovnd een pad uitgesleten in de woonkamervloer omdat ik er niet van on blijven liggen. zo'n rotgevoel in mn benen en buik. Uk is op die momenten ook megadruk. Vanmiddag weer naar de vk dus zal het dan s ff zeggen, want ik heb geen idee of dit al echt wat inhoudt of niet.
Duikster gefeliciteerd met de geboorte van Chris (leuke naam ), hoop dat je bloeddruk etc weer snel helemaal goed is nu je kindje er is en dat je snel naar huis mag. Silla goed dat je gebeld hebt en ook hebt geluisterd naar de dames hier! Harde buiken van 25 min of langer lijkt me niet goed. Hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt en dat je snel mag/kan bevallen. Senn en ML geldt ook voor jullie. Dat gerommel. En ML doe je een beetje rustig aan met die duizeligheid? Ingrid als je het niet vertrouwd bel je vk. Misschien dat hij gewoon in diepe slaap ligt, maar goed voor je eigen gemoedstoestand bellen. Kwebbels wat een k* opmerking van die mutsen zeg! Waar bemoeien ze zich mee. En wat dan nog als je ze wel krijgt? Ik had bij Steijn tot week 38 niks en daarna zijn er toch een paar bijgekomen (lijkt net op van die zonnestralen om mijn navel heen). En ze vallen niet eens meer op nu. Dus maak je geen zorgen hoor. Ik ben gisteravond laat de slijmprop verloren. Daarna was ik helemaal hyper en kon niet meer slapen. Dus mijn man een slaaptablet opgehaald. Doe dat ding in mijn mond...gatver zuur! had hij de emesafene tabletten gepakt! IK: "zeg schatje ben niet misselijk hoor!" "Eh hoezo?" "Nou je hebt de verkeerde pil meegenomen" Ik moest heel hard lachen, meneer had gewoon wat gepakt, zijn logica: mijn naam stond erop. Die pil maar weggegooid en de juiste opgehaald. Daarna als een blok in slaap gevallen en werd om 7 uur wakker. Vanmorgen nog meer slijm verloren en nog wat bruin bloed. Het is niet meer helder, dus neem aan dat het toch een geknapt adertje was gister.
Christiea, mannenlogica inderdaad! Misschien zegt het niet zoveel, dat verliezen van de slijmprop, maar het geeft wel aan dat er activiteit is! Spannend. Liefs, Lientje
Ik ga ook maar aan de gyn vragen of ik niet eventueel wat mag om te slapen want ik trek dut echt niet. Heb net geprobeerd een beetje te slapen maar val gewoon niet meer in slaap En voor hetzelfde geld duurt het nog wel 2 of in het ergste geval 3 weken dan wil ik toch wel een beetje rust... Kreeg net een smsje van Silla, die is druk aan het bijlezen zien ik dus die verteld het jullie zelf wel allemaa, alleen helaas nog geen baby
Ingrid, ik voel die kleine nu ook veel minder hoor... Die zal wel een beetje krapjes zitten daar ben ik bang
Ik heb temazepan van de gyn gekregen. Ga het maar aangeven straks begint het echte werk en ben je volledig uitgeput.
Zo, kom net weer mn bedje uitgerold. Heb nog ff heerlijk geslapen... Hier is het redelijk rustig op het moment.. Straks maar ff beginnen met trappen lopen, moet toch nog een aantal dingen doen.. Hmmm... het zonnetje gaat ff weg.. Helaas... Ik ga ervandoor! Vandaag een babyboom he? Ik probeer mee te doen, al ziet het er nu nog niet naar uit.. Liefs Wendie
he damesm, ff een vraagje. Ik moet vanmiddag weer naar de vlos en wil ff aangeven dat het wel heel erg aan eht rommelen is. Kijken ze dan misschien evt. of ik al ontsluiting zou hebben of doen ze dat nooit?
ML, balen van je 'houtnacht' . Wel fijn dat yaron gekomen is. Succes bij de gyn zometeen. Veraartje, jij ook al een houtnacht... Senninha, kan me voorstellen dat je het ff zat was hoor. Knuffel van mij! hhmm dat wist ik niet. Ben benieuwd of het bij mij opgaat! Ingrid, misschien is de baby aan het indalen? of is ie al ingedaald? Balen trouwens dat je sollicitatie zo vaag was. Niesje, lekker dat je goed geslapen hebt. Hier ook weer een goede nacht gemaakt. Wat een giga foute opmerking van je man! Daar was ik ook wel even heel erg tegen tekeer gegaan! Annoniem, succes bij de vk vanmiddag. Meisje0123, sterkte en heel veel plezier in Amerika! ik heb dat nu ook steeds als ik een sms krijg LK, veel plezier bij de kapper. Sann, succes bij de vk. Chritea, spannend zeg. Ben benieuwd of het dan inderdaad doorgaat zetten of dat het een gesprongen adertje was. Ben ook benieuwd hoe het met silla gaat. HIer gaat alles nog steeds zijn gangetje. Heb goed geslapen vannacht en verder blijft het rustig. Dus buddy's voorlopig van mijn kan geen smsjes denk ik.. Lee
hahaha Niesje. @dames met een vk afspraak vandaag: succes @Senn: knuffel mid, snap best dat je er ff doorheen zit @Knuffelkonijn: lekker dat je goed geslapen hebt @Ingrid: en, je ukje alweer wakker?
goedemorgen dames! ML, fijn dat Yarom er was! En je heeft kunnen geruststellen, succes bij de gyn! Hoop dat er wat actie komt! Silla, Jee, het zit jou ook niet echt mee he! Senn, ook al zo dipdag! Meid succes bij de gyn! Hopelijk voor jou ook meer actie! Knuffelkonijn, fijn dat je even weer lekker hebt geslapen! Ingrid, is de kleine alweer wakker? Christie, kan me voorstellen dat je helemaal hyper was! Hopleijk komt er bij jou ook wat op gang! Lovelykids, Ik vind Noppies idd erg leuk.. Maar we weten het geslacht niet, dus kan ik me makkelijker inhouden haha.. Veel plzier bij de kapper! Sann, succes bij de vk! Wie weet! Verder gaat het hier goed! Meiden rustig aan he! liefs
ah, ik hoor dat manlief weer in het land der levenden is aangekomen boven. Kan ik eindelijk gaan douchen. Fijne dag allemaal met hopelijk veel nieuwe beebjes
Ohhhhhhhhhhhhhh Silla, wat heb ik het met je te doen zeg! Als er iemand op mij voor mag dringen dan ben jij het wel Gewoon zwaar kut voor je! Ik zou gewoon vanmiddag opnieuw de strijdbijl oppakken bij de gyn en héél duidelijk aangeven dat je op bent en niet meer kunt want zo kan het toch niet langer.
Silla, meid wat shit allemaal! Ik had gehoopt dat ze je nu zo langzamerhand wel s zouden helpen! ! ! ! Hopelijk ziet de gyn in dat het zo echt niet langer gaat! Meid ik hoop toch echt dat de kleine zich snel gaat aandienen! Meid een hele dikke knuf voor jou!
Ach Silla wat vreselijk. Ik heb precies hetzelfde gehad als jij nu met Steijn. Ook constant minimale weeën en geen ontsluiting. Nachtenlang wakker gelegen van de pijn en niemand die ingreep. Ja toen 1 nachtje in het ziekenhuis gelegen maar de volgende ochtend weer weggestuurd met een toontje 'U moet zich niet zo aanstellen' Dat is uiteindelijk bijna verkeerd afgelopen en nu weten we beter en daarom loop ik ook bij de gyn. Meis 1 hele grote tip neem iemand mee vanmiddag bij je controle ook al is het je moeder maar als zij enige invloed kan hebben en desnoods die mensen daar aan hun haren kan trekken en kan zeggen: Nu gaan jullie wat doen of kom met een plan. Dan zou ik haar zeker meenemen en anders moet Hugh maar vrij nemen en meegaan en ingrijpen. En jij een portie janken daar! Dat helpt. Ga niet alleen, want je bent nu te emotioneel en bij een eerste denk je vaak dat het zo hoort, maar dat is niet zo. Sterkte en dikke knuf voor jou