Senninha; Klote dat je je zo rot voelt, dikke knuffel voor jou! ML: jeetje ik zou het even bij de gyn aankaarten dat je van je stokje bent gegaan dat is niet goed! Wel beter dat Yaron is gekomen..Je kan inderdaad in zo n situatie beter niet alleen zijn. Veraatje; Vervelend dat je een rotnacht had...Bij jou begint het dus ook al te rommelen? Meisje0123; Balen dat je ongesteld bent geworden meis! Verder weet ik het even niet meer moet nog maar even een keertje teruglezen... Hier wel lekker geslapen, werd pas om half 11 wakker. Ik werd om 8 uur op de huistelefoon gebeld en ik was gewoon echt te moe om op te nemen maar dat kloteding bleeef maar gaan Goed toch opgenomen en toen was het de VK die vroeg of mijn afspraak naar een uur eerder verzet kon worden...Pff moet dat om 8 uur s ochtends? Naja heb wel lekker verder geslapen tot half 11 want toen belde mijn man mij wakker. Heb echt gigantische hoofdpijn en had ook ongesteldheidskrampen toen ik wakker werd maar die zijn nu weg. Mijn man komt lekker thuis vanavond en morgen waarschijnlijk ook en anders ga ik morgen gezellig mee want dan heeft ie een binnenland ritje. Vandaag heb ik verder geen plannen (zoals de hele week al niet en die week daarvoor ook al niet ) behalve naar de VK dan. Ow ja Silla; wat klote dat je je zo voelt...Ik hoop dat die gyn nou is gaat inzien dat ie er wat aan moet doen want dit gaat zo toch niet meer! Dikke knuf voor jouw meid! Hier begin ik het nu ook wel zat te worden. Ik wil weer lekker op mijn buik slapen en gewoon lekker weer mijn ding kunnen doen. Ik heb gewoon zoooo weinig energie, kan wel de hele dag slapen als het aan mij ligt dat ben ik echt niet gewend..Ik voel me LUI!
Oh Silla wat shit zeg! Lekker makkelijk praten hebben ze daar! Ik kan me zo voorstellen dat je het er helemaal mee gehad hebt. Maar je moet inderdaad wel de handoek weer uit de ring halen hoor. Voor jezelf opkomen en als dat niet lukt ff nu, dan inderdaad iemand meenemen straks zoals Chris zegt. Het is jouw lichaam en jij weet hoe je je voelt. Al dat belerende en betuttelende gedoe. pfff. Bij Chris (mijn zoontje ff voor de duidelijkheid) wilden ze me met 42 weken nog een weekje naar huis sturen. Ik ben toen boos geworden en heb met pijn en moeite een echo gekregen. Toen zei de gyn: Oh, u heeft gelijk, uw vruchtwater is helemaal op... Toen moest ik me dus meteen de volgende ochtend melden om ingeleid te worden. Dusse ... op je gevoel afgaan hoor, dat is het beste! Liefs, Lientje
OOhh silla, wat een drama! Als eerst dus maar ff een hele dikke cyberknuffel van mij! Ik zou inderdaad wel iemand meenemen naar de gyn die op zijn strepen kan gaan staan als het jou niet lukt. Heel veel sterkte! Liefs, Lee
Lientje precies. Miquel zei vorige week ook: "Ik ga nu een afspraak maken en zeg wat ik zie en merk en dat het zo weer dezelfde kant op gaat als bij Steijn, maar ik kan alleen niet zeggen wat jij voelt dat moet jij doen, maar ik kan je wel bijspringen en de ernst van de zaak aangeven"
Hey Silla... Dikke knuf voor jou vanaf hier.. Wat een rotsituatie zeg.. Net ff verplicht op de bank gezeten. Bij elke stap die ik zette kreeg ik steken in mijn 'onderkantje' PIJNLIJK ! ! ! Iemand enig idee wat het kan zijn.. Kleine is nu ook erg onrustig heb ik het idee..
Nee ik heb geen idee Knuffelkonijn....Doe maar lekker rustig aan! Ik ga toch nog even op bed liggen want heb gigantische hoofdpijn bleghh...Toedeloe!
Sann: ik ben gister ook op controle geweest bij de vk en zei meldde mij omdat het bij mij ok af en toe wat rommelt dat ze toch even wilde controleren of het nog geen effect had. Dat bleek dus niet te zijn, alles zat nog helemaal dicht. Ze gaf aan dat zij het rond de 36 - 37 weken altijd controleren dus misschien dat jouw vk dat ook doet. Succes in ieder geval. Silla: jee zeg, echt een baaldag dus! Doe lekker rustig aan en probeer wat bij te slapen. Ik heb ook een rotnacht achter de rug. Om 4u klaar wakker en kon niet meer slapen. Maar uit bed gegaan en beneden even op bank gezeten. Daarna terug naar bed en rond half acht in slaap gevallen en toen werd ik om half elf weer wakker. Maar goed dat ik verlof heb en kan doen en laten wat ik wil. Knuffelkonijn: misschien is de kleine zich aan het klaar maken en hebben we morgen leuk bericht van jou
Rustig hier zeg! Word toch niet weer een dipdagje he? Mmm van ons voorspelde babyboomdagje komt zo te zien nog weinig terecht. Ik zit me hier ontzettend te vervelen, alles is opgeruimd en schoon maar ik moet verplicht thuis zitten want de matrassen worden vandaag geleverd, maar ze konden niet aangeven of dat in de ochtend of middag zou zijn of hoe laat. Dus ik zit hier maar te wachten en te wachten en te wachten. En het meest irritante is dat ik ook boven niet kan opruimen omdat onze deurbel het niet doet en dan ben ik weer bang dat ik straks niet merk als ze aan de deur staan.
Dat kreeg ik dus ook toen Patries lag te bevallen. Dus ik met mijn rotte rug naar de telefoon snellen was het de KPN met erg onbelangrijk nieuws.
Indedaad rustig hier.... de dames slapen nog? Normaar moet ik rond deze tijd al tig pag bijlezen.....
Goeiemiddag allemaal, Silla, meid, wat een drama allemaal zeg.... En dan doen ze er ook nog zo lekker makkelijk over... Jij zult het toch verdorrie wel beter weten, het is tenslotte jou lichaam.. Dikke knuf voor jou meid... Knuffelkonijn, sorry, maar ik zou het ook niet weten.. Kan alleen maar zeggen, rustig aan doen vandaag... Hier wel weer een redelijke nacht gehad... Wel weer tig keer uit bed, maar ja, daar doe je niks aan... En volgens mij is de kleine lekker eigenwijs bezig... Zo goed als de hele zwangerschap heeft hij/zij met de rug aan de linkerkant gelezen, maar volgens mij is nu besloten om de rechterkant ook maar even uit te proberen En dat voelt echt raar! Want dat ben je niet gewend... Ben benieuwd of hij/zij vandaag ook nog weer terug zal draaien... Zolang het hoofdje maar beneden blijft...
Silla meid, vind het toch goed van je dat je bent gegaan gisteren. Kan me goed voorstellen dat je nu helemaal frustie bent maar je weet in ieder geval dat met de kleine alles goed is. En wat al gezegd is neem iemand mee vanmiddag! Doe ik ook want ik weet nu al dat als hij boe zegt ik moet janken en dan kan Niels de ernst nog eens even benadrukken.
Hey meiden... Silla, kan niet anders zeggen dan KLOTE voor je! Brutale mensen hebben de halve wereld he... Niets geen handdoek in de ring hoor, vanmiddag op je strepen staan! Heb net ook een potje zitten janken bij de gyn Ze zag het al wel aan me en toen ze vroeg hoe het ging kwamen de tranen... Nou ze heeft me onderzocht om te kijken of ze stappen kon ondernemen om de bevalling op gang te brengen maar helaas Mijn baarmoedermond is niet voldoende verweekt Al die shit voor niets! Met Mayron alles nog goed gelukkig, ze heeft een echo gemaakt en me slaappillen voorgeschreven. Vanavond moet ik 2 paracetamolletjes nemen en een slaappilletje. Ik heb Temazepam gekregen 20 mg, die heb ik in het verleden wel vaker gebruikt en weet dat ik er goed op in slaap val gelukkig....
Ow duizeligheid... Had een beetje een lage bloeddruk maare niet verontrustend, maar dat zou het goed kunnen zijn aangezien mijn bloeddruk normaal altijd heel constant is...
Was ik toch net iets te optimistisch van misschien heb je al volledige ontsluiting. Ik hoop dat je pilletjes wat doen zodat je in ieder geval wat kan bijslapen. En dat je bmm nog niet verweekt is zegt ook nog lang niet alles. Dat kan in een paar uur anders zijn. Ik heb Niels net in zijn telefoon de naam temazepan laten opschrijven dan kan ik ook wat uitgeruster de bevalling in. Knuf voor jouw meis.