Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    En de druk op je ogen?

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Verkoudheid...

3. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

Apr 11, 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    frappant toch met die verschillende banners.....
    die van Christea staat op 38.4 en moet nog 10 dgn
    die van mij staat op 38.4 en moet nog 11 dgn

4. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Heb ik dus ook. Heel de tijd aan rechterkant gelegen en nu ineens links. Schoppen en bewegen doet soms echt zeer, terwijl dat anders niet zo was.
    Vreemd he! VK zei wel dat dit de voorkeurshouding was van de meeste baby's. Meestal beginnen ze de bevalling ook in deze houding. Nou kom maar op zou ik zeggen :)

ML: Je hebt echt een dipdag he.... Nou klaag maar lekker hier hoor, hopelijk kunnen wij je er weer een beetje boven op krijgen

5. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    [Misspiggle]:
    Hier wel weer een redelijke nacht gehad... Wel weer tig keer uit bed, maar ja, daar doe je niks aan...
    En volgens mij is de kleine lekker eigenwijs bezig... Zo goed als de hele zwangerschap heeft hij/zij met de rug aan de linkerkant gelezen, maar volgens mij is nu besloten om de rechterkant ook maar even uit te proberen
    En dat voelt echt raar! Want dat ben je niet gewend... Ben benieuwd of hij/zij vandaag ook nog weer terug zal draaien...
    Zolang het hoofdje maar beneden blijft... [/quote]

Heb ik dus ook. Heel de tijd aan rechterkant gelegen en nu ineens links. Schoppen en bewegen doet soms echt zeer, terwijl dat anders niet zo was.
    Vreemd he! VK zei wel dat dit de voorkeurshouding was van de meeste baby's. Meestal beginnen ze de bevalling ook in deze houding. Nou kom maar op zou ik zeggen

ML: Je hebt echt een dipdag he.... Nou klaag maar lekker hier hoor, hopelijk kunnen wij je er weer een beetje boven op krijgen

6. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Oh sorry, 2 keer.... :oops:

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    voel de baby nog niet, snap er echt niks van. Hem mijn mannetje net al gesmst of hij naar huis kan komen. Zit hier nu te janken achter de pc en heeft mijn leuke pupje ook nog eens mijn portemonee te pakken gekregen en de inhoud eruit gehaald en verscheurd. Gelukkig weet hij wel dat zijn brokjes betaald moeten worden met geld want dat heeft hij heel gelaten.

8. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Oh Ingrid meid wat vervelend. Bel je vk even. Laat gewoon even checken, zeker als je je ongerust maakt!

9. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ingrid, bel aub even de vk op! Het zal echt wel niets zijn, want ik voel onze uk ook veel minder en vooral overdag! Maar de vk zal je naar het ziekenhuis sturen, daar wordt een CTG gemaakt en je zult zien dat er niets aan de hand is!

10. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Meiden, oh, baal als en stekker. Internet thuis ligt eruit dus heb al een paar dagen niets gelezen. Neem aan dat er inmidels wel kleintjes zijn geboren.

Zit nu even op de zaak, en zal proberen even snel wat bij te lezen.
    Als iemand een samenvatting voor me zou kunnen maken PLEASE!
    Vind het zo lullig.
    Mocht Athina me als buddy sms-en heb ik me voorgenomen zsm naar de zaak (woon er 5 min vandaan)te gaan om jullie op de hoogte te brengen.

Sorry, ik mis jullie echt.

11. Kleine was volledig ingedaald. Zat helemaal vast zei ze...

12. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ingrid, Mayron is ook echt veel rustiger nu...
    Maar ik snap heel goed hoe je je moet voelen :(
    Heb je de vk al gebeld?

13. Och Ingrid, wat vervelend.. Bij mij zei de VK gister dat het normaal is als je de kleine veel minder voelt, maar dat je altijd ff moet bellen als je hem/haar helemaal niet voelt, dus gewoon bellen meid!

Penny, balen dat internet er uit ligt...

Er zijn al een paar kids geboren... Zal zo ff kijken wie ook alweer :oops:

14. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb meestal meerdere pagina's openstaan als ik aan het bijlezen ben. een om te lezen en een om de antwoorden in te zetten. Ik quote dan vervolgens in een derde pagina en kopieer dat vervolgens terug in mijn orginele bericht.

15. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    ML, balen zeg dat al het voorwerk tot dusver niets heeft uitgehaald. Wel heel fijn dat je nu slaappillen hebt. Hopelijk slaap je vannacht goed en ben je wat meer ontspannen daardoor. Dat zal vast ook wel helpen.

Ingrid heb je de vk al gebeld? Wel doen hoor!

16. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0

Maf is dat he? Die van mij is volledig ingedaald, maar ligt iedere week als ik bij de vk kom met haar rug naar de andere kant. Ik krijg daar van die breakdance beelden bij als ze zo'n headspin doen :)

17. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Penny, balen dat je internet eruit ligt! Wij misten jou ook al!
    Hierboven kun je zien wie er allemaal al geboren zijn!

18. misspiggle

misspiggle Bekend lid

Sep 29, 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Dan mag de beeb bij mij dus wel weer terug gaan draaien, want dan is de kleine nu weggegaan uit de voorkeurshouding... :) Bij mij is de kleine namelijk van links naar rechts gegaan.
    Met andere woorden, die vind het wel gezellig binnen en gaat nog een tijdje blijven zitten :(

19. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,853
    3,367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    balen inderdaad penny! Hier was het eergisteren en gisteren.. zo'n 24 uur.. telefoon doet het nog steeds niet geweldig (vage storing in de lijn, waardoor je de andere kant na enkele minuten bijna niet meer kunt verstaan).
    Als je wil sms ik je de nieuwe geboortes wel door als er weer meiden bevallen zijn?

Tis hier nog steeds rustig hoor, nouja af en toe ongi krampen, maar niets bijzonders helaas...

maar erg irri he, net nu geen internet...

20. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Zo, ben ff wezen shoppen. Had tot mijn schande nog steeds geen vluchtkoffertje gemaakt. Ik heb nu allerlei extra toiletspulletjes gekocht en nog een behoorlijk nachthemd. Slaap normaal in mijn niksie dus was wel nodig.
    Verder een kwart vlaaitje aardbei (jullie schuld met die taart gisteren!)
    Twee pistoletjes en allerlei lekker beleg. Oja en nog twee mutsjes en 3 paar minisokjes voor de kleine.

Dat was het wel geloof ik. Ik ben gelukkig een beetje bijgetrokken. Misschien zie ik het zelfs nog wel zitten om het huis eens flink te stofzuigen vandaag. :)

Liefs,
    Lientje

Share This Page