Relax Buddy... Haha.. Vervelend zeg! Ingrid, fijn dat je de kleine weer ff gezien hebt en gerustgesteld bent.. Liefs Wendie
Patries, Mayo, Bloem, Mrietje & Duikster geweldig gefeliciteerd met jullie kleintjes. Hoop dat het allemaal super gaat met jullie en jullie wondertjes! Jeroen ging extra stopcontacten bijmaken en heeft toen een paar uur de stroom eraf gehad, sinds die tijd wil het internet niet meer. Hebben echt al vanalles geprobeerd. Ben bang dat we gewoon een nieuw modem moeten kopen. Naja, mooi kl*te dus. Baal echt, het is zo spannend hier. Athina, zodra je ergens last van krijgt en me smst zal ik dus snel naar de zaak rijden om het hier te melden. Hihi, dat moet wel goed komen. Meiden allemaal heel veel succes. Ik moet vandaag/vanavond op de zaak werken dus probeer nog even snel zoveel mogelijk bij te lezen. Heel veel kracht en liefde voor iedereen, x Pien
Zow kom net van de kapper vandaan en het ziet er weer een beetje uit. Het hing maar wat sluik te hangen, bah! En ik heb al niet van dat dikke haar dus dan ziet het er al helemaal niet uit, maar ze heeft het geweldig geknipt, dat word dus mijn vaste adresje... Eindelijk iemand die LUISTERD Voel me weer een beetje mens... Zow maar eens proberen een halfuur in de zon te zitten... Ingrid zie je wel Maar goed dat je even gegaan bent... Hier nog steeds bloedverlies, niet heel veel maar misshcien heeft het toch het 1 en ander in gang gezet? Heb wel steeds nu een ongigevoel... Mjah ahah...
Aaaahhhhhhhhh mijn hart sloeg even over maar ook ik heb buddynieuws: ***Buddy nieuws!*** Lee is naar het ziekenhuis. Ze heeft sinds 1 uur krampen en sinds een half uur komen ze om de twee minuten. Dus ze moet voor controle naar het ziekenhuis Einde buddynieuws
Ik ben ook net wild naar boven gerend om het door te geven Niesje, je was me net voor. Spannend hoor! Kom op Lee! Lientje
Doe maar rustig aan anders moet ik straks van jou ook nog buddy nieuws doorgeven hihi Ik had mn telefoon trouwens niet eens gehoord zag toevallig het lichtje knipperen.
Wauw, wat spannend voor Lee (volgens mij moet ik even opzoeken wat ik vandaag eerder heb gezegd ) Bedankt voor het doorgeven, buddy's. Ingrid, fijn dat je weer gerustgesteld bent! Ik ben zo benieuwd hoe het met Senn is! ML, lekker zeg dat je naar de kapper bent geweest en weer blij bent met het resultaat! Ik ben vandaag zoooooooooooooooooooooooo moe!
Dit schreef Lee vanochtend... En ik antwoordde: Zo, zie je maar weer.... Moet ik nog meer voorspellingen doen voor jullie?
ja doe voor mij maar vera. ik zit er op t moment emotioneel helemaal doorheen. mijn zus heeft ruzie met mijn ma en betrekt mij er ook helemaal in, terwijl ik me er helemaal niet eens mee wil bemoeien omdat ik wel andere dingen aan mijn kop heb, maar nu voel ik me weer schuldig tegenover men ma dat ik me van de week per ongeluk heb versproken tegen mijn zus :thumbdown: shit zooi lee spannend meid. hopelijk ga je lekker met je kindje naar huis toe, zou ik ook wel willen nu ik ga ff lekker in bed liggen tot jeroen thuis is, wilde eigenlijk een lekkere salade voor hem maken maar ik heb daar nu echt helemaal geen zin en puf in tot later meiden, kom vanavond nog wel ff gluren hier op t forum groetjes susanne
haaaaalllllloooooo waar zijn jullie allemaal? ingrid fijn dat alles toch goed is lee spannens, en zet hem op verder ben net uit bed viel gewoon steeds opnieuw in slaap. is wel lekker want morgen zijn de kids weer thuis en heb nu gelijk dat slaapje al gedaan
Ow irritant Suzanne, snap niet dat mensen niet meer rekening kunnen houden met.... Mijn zus(je) heeft er ook een handje van de boel lekker op te stoken en ik ben altijd de lul, want mij belt ze op en begint over alle problemen en gezeik over m'n zus enzow... Dan zeg ik, jah nu niet, geen zin in dan zegt ze jah bij wie moet ik het anders kwijt en gaat vervolgens door Zucht.... Ik bel dan altijd maar even een vriendin op en dan kan ik het gelukkig wel weer relativeren....
Ik heb net lekker een halfuurtje in de zon gezeten met een boekie en je ziet al lichtelijk een kleurtje Jammer dat ik niet veel geduld heb om daadwerkelijk te blijven zitten, mahjah...