Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    ik kan alleen mijn ei niet bij een vriendin kwijt want die heb ik amper :oops: mijn vriendenkring bestaat voornamelijk uit mannen hihi. kan t nooit echt goed vinden bij meiden van mijn leeftijd :oops:
    ik heb jeroen er ff over gebeld en begon natuurlijk weer te huilen, wordt er niet goed van.
    wendy mijn zus, belt mij altijd op om te klagen over mijn ma tegen mij terwijl ik juist een hele goede band heb met mijn ma ondanks dat ze een uur bij me vandaan woont, wendy heeft toen ook t kontakt verbroken, en dan belt ze mij op om te vragen of er nog nieuwtjes zijn over mijn ma en haar vriend enz enz, nou dat vind ik al lastig en kap ik altijd wel af,
    nu kwam mijn ma maandag avond langs om de kadotjes die ze vanuit amerika mee genomen had af te geven en om fotos te laten zien, maar toen ze binnen kwamen bij mij had ik net wendy aan de tel, dus ik zeg, ik ga hangen want mama is er.
    dus krijgt mijn ma weer een smsje van oma zal zich omdraaien in t graf omdat je alleen maar voor suus kiest en ga zo maar door. en mijn ma heeft dat al de hele week wel 8 keer op een dag zon smsje. t gaat maar door. wordt er zo verdrietig van want als ik niet had gezegd dat mama langs kwam had zij ook die smsjes niet gekregen, gewoon een kut familie waar ik uit kom bah :evil:

sorry erg lang verhaal geworden maar t zit me echt gigantisch dwars. :cry: zou nu graag willen dat ik familie kon inruilen

2. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    :) :) :) grapjassen!
    Vind het wel echt spannend trouwens voor Lee, hopelijk is het het echte werk voor d'r en kunnen we snel baby nieuws hier neer zetten.

[/quote]

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb ook een poging gedaan, maar het was mij toch echt te warm, ik kon echt niet echt lekker zitten op die tuinstoelen.

Ik ben ook erg benieuwd trouwens hoe het met Senninha is gegaan.
    Enne waar is Silla?

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah je familie heb je niet voor het uitkiezen helaas...
    Nou je zal het wel al tegen je zus gezegd hebben dat ze dr kop eens een keer moet houden en je je niet met dat geneuzel bezig wilt houden maar dat zal wel niet helpen...
    Of je moet zeggen dat, als ze alleen maar kan zaniken , ze maar lekker tegen een muur moet gaan praten omdat dat waarshcijnlijk meer effect heeft...

5. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Nou zeker spannend voor Lee, zeker omdat het zo maar uit het niets op komt zetten. Ben benieuwd inderdaad of dit het echte werk is!

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    ooooooooo, Lee wat spannend meis!
    Misschien jij ook je beebje snel in je armen!

Ingrid fijn dat alles goed is met de kleine!

Susanne, wat rot zeg dat het op deze manier gaat, maar helaas hebben we de familie niet voor het uitkiezen.

ML, wat bloedverlies is heel normaal als ze je strippen of toucheren.

Nou over mezelf dan (zag dat er al een aantal nieuwsgierig aan het worden waren :) ).
    ZONDAG 29 JUNI is de dag (mits de kleine niet spontaan zelf komt ;) ). Dan mag ik me om 8 uur melden in het ziekenhuis en gaan ze inleiden. Heb de gyn nog geen minuut gesproken en de rest deed de ass.
    Heb nu 2 cm ontsluiting, de kleine lag er goed voor en bloeddruk was 100/60 dus zag ze geen reden om het niet te doen gezien de situatie.
    Ben ZOOOOOOOOOO opgelucht en kan er nu echt naar uitkijken.
    Heb ook voor 2 nachten Temazepan gekregen zodat ik een beetje uitgerust aan de bevalling kan gaan beginnen.

7. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

wow.. dat lijkt me heerlijk! een datum om naar uit te kijken :D

waarschijnlijk heb ik 't gemist :oops: maar waarom gaan ze inleiden dan eigenlijk?

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Bi.

9. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ahaaaa (moest 't ff googlen ;) )

Nog maar 3 nachtjes slapen dan, heerlijk !

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Kep bijgelezen maar zat ondertussen ook met mijn buddy de kletsen dus ben alles weer vergeten...sorry!

Lee...zet hem op meid!
    Senn...(ik heb wat gemist denk ik) maar jij ook...zet hem op!

Nou mijn verhaal over de avonturen bij het ZH/Gyn vandaag! (Zal het leuk proberen in te pakken Veraatje ;))

Om 12:15 uur had ik een afspraak bij de Gyn. Gezien ik naar de andere ZH locatie moest was ik dus (voor de verandering) op tijd en ik was toch alleen gegaan!
    Daar aangekomen kreeg ik alweer harde buiken. Om 12:30 uur zat ik nog steeds in de wachtkamer...om 12:45 uur NOG STEEDS! Om 13:00 uur kwam er eindelijk iemand, niet de Gyn die ik oorspronkelijk zou krijgen maar goed die zou me evt. overnemen mocht "mijn gyn" nog niet klaar zijn...13:05 uur WAS IK EINDELIJK AAN DE BEURT BIJ VREEMDE GYN!
    Anyhoe...
    Toen ze vroeg hoe het met me ging (na eerst mijn MEGA dossier te hebben gelezen) begon ik te janken, de echte "Ugly Cry" zoals Oprah Winfrey zou zeggen. Met horten en stoten, half hyperventilerend vertelde ik dat ik KAPOT was, ik KON NIET MEER!
    Toen zei ze; "Wat nou als we afspreken dat we je met 40 wkn gaan inleiden?". Toen zei ik dat als het echt niet anders kan er achter sta maar liever gister dan vandaag!
    Nou ze begreep me helemaal maar moest wel overleggen....
    Dus in overleg met de opper Gyn (God weet wie dat was).
    Toen dat gesprek klaar was vertelde de gyn dat een inleiding weer risico's met zich mee bracht (tang of vacuumverlossing, heftigere weeën, bevalling die langer duurt bla bla bla) EN dat er eigenlijk geen medische indicatie was om het te doen!
    NOU da's dus niet het antwoord waar ik op zat te wachten!
    Dus ik zeg...ja maar wat verstaan jullie dan onder Medische Indicatie? Als ik helemaal stijf sta van de stress dat zelfs de slaappillen niet werken, de fysio geen raad meer met me weet om mijn pijn te bestrijden en ik totaal uitgeput ben, lijkt mij MEDISCH gezien niet goed voor 't kind laatstaan voor moeders zelf!
    Nou dat begreep ze dan ook wel weer (mocht ik toch wel hopen als je straks een DRS titel voor je naam krijgt).
    Maar goed....dus resume, ik moest sowieso 1/7 weer naar een gyn, dan kijken we het dus nog aan. Mocht ik me dan nog zo voelen (vraag me af waarom ze denkt dat ik me anders ga voelen omdat ik me al weken zo voel) dan gaan we een afspraak maken voor een inleiding! Nou oke dan...
    Ook heeft ze nog een echo gemaakt...
    Terwijl ik nog wazig zag van het huilen vroeg ze ineens paniekerig... Uhh mevrouw weet u wat het wordt, dus ik zeg ja een jongen! Oh pfff gelukkig want 't is nu wel erg duidelijk in beeld...hihihi en idd mijn zoon is nu al goed geschapen whahaha!
    Tevens nog urine en bloedinleveren en bloeddruk was goed (ondanks mijn hysterische gejank, best knap hihi)

Dusss al met al heb ik het in mijn "Remi" toch goed voorelkaar gekregen alleen...
    Volgende week 1/7 ben ik 38 wken en 3 dgn, dus voordat je mss een afspraak kunt plannen ben ik mss wel 39 of 39+ wken zwanger. Tja en dan denk ik ook weer...jah dan maken die paar dgn ook niet meer uit, dat overleef ik (zeg ik nu stoer) ook wel weer! Hmmmm dilemma dilemma. Maar goed kep nog 4 dgn om dat is rustig op een rij te zetten.

Nou jullie zijn weer op de hoogte. Eet vanavond lekker bij mama dus geen afwas hihihi oh verder nog 2 leuke setjes babykleertjes gekocht bij Prenatal hihihi.

Oh en nog een vraagje... De kleine wordt AS WE SPEAK op 8 pond geschat...dan past ie bij de geboorte vast geen maatje 50 meer? Weet iemand dat?!

11. monkeylove

Wow lekker vooruitzicht Sen!

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Wow lekker vooruit zicht Sen...
    Enne wat goed dat ze dat in het weekend plannen, volgens mij doen ze dat bij ons niet hihihi

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Meis wat een verhaal weer!
    Of de kleine met 8 pond nog in maat 50 past, ik kan me het niet meer herinneren. Sven en Maarit waren net iets meer dan 6 pond met de geboort en 50 was erg groot.

Wat ze bij jouw verhaal nog willen aankijken gaan ze bij mij dus zondag doen met 39,4 weken. M.a.w. inleiden i.v.m. de bekkeninstabiliteit.

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    De ass. had het eerst over maandag maar toen de gyn binnenkwam zei ze zaterdag maar dat bleek vol dus werd het zondag.
    Dan maar geen mooie datum, ik kies nu voor mezelf en de rest van het gezin wat in het nauw zit en ga ik niet tot maandag of dinsdag wachten. ;)

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Precies, ik zou het ook leuk vinden als de kleine op 6-7-8 of 8-7-8 geboren zou worden maar goed als er plek is is er plek en ga ik er ook voor.

Hebben ze jou overigens ook zo "bang" zitten maken over het inleiden.
    Ik vond dat ze dat bij mij wel deden hoor...maar gezien mijn moeder en overige ladies hier goede bevallingen hebben gehad heb ik zoiets van...waar zijn jullie mee bezig. Met een natuurlijke bevalling heb je dezelfde risico's maar goed mss ben ik daar dan weer net ff anders in.

16. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    oh jee de volgende bevalling die zich aandient...lee sterkte!

Silla kan me voorstellen dat je niet blij wordt van al de gyns......ik hoop dat die lekker voor de 40 weken komt!

Veraatje ik heb ook al paar dagen die enorme moeiheid.gewoon proberen aan toe te geven ook al is het heel irri!

ML lekker kappertje, beetje zon, en vannacht met pilletje een hopelijk lekkere nachtrust!

Hier voor de apk geweest vandaag uitgerekend.....
    alles ok! De duizeligheid en misselijkheid die ik heb heeft te maken dat er dan een groot bloedvat wordt afgesloten! Volgende week mocht ik nog niet bevallen zijn gaan ze kijken of ze kunnen strippen brrrr!

Even ander vraagje hebben jullie ook zo'n last van superdunne waterafscheiding? Het sijpelt niet en ook met handblazen niets dus de verlos gaf aan dat het geen vruchtwater was maar het is wel heel irri!

liefs Nina

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Wow Nina...vandaag uitgerekend!

Bloedvat afgekneld? Klinkt niet best! Ik hoop dat de kleine tussen nu en dit weekend komt!
    Ik heb ook meer afscheiding en idd meer waterig maar geen idee waarom/hoe what ever, maar tis idd irri

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    |Oh mijn andere vriendin zei:

De dagen dat je zoooo ontzettend moe en emo bent is wel een teken dat de bevalling eraan zit te komen :confused: .

Ik vertelde natuurlijk mijn verhaal en dat ik me best afsloot van de buitenwereld (muv 't forum ;))toen zei ze:
    "Oh Sil maar dan duurt het ECHT niet lang meer!"

Dusss ladies die hetzelfde hebben, we kunnen onze borst nat maken! EN gezien 't er best veel zijn die dit hebben komt er denk ik een ware GEBOORTEGOLF aan bij de Juli mama's ;)

19. monkeylove

Jah ik trek me ook onwijs terug hoor en ben onwijs moe, mahjah ahhaahaha....

Eeeh... hoe ging het gezegde ook alweer? Hoop doet leven? .... zucht....

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou ik heb bij jou toch sterk het gevoel dat het voor maandag echt gaat gebeuren!

Deel Deze Pagina