Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hahahaha we zullen het zien :p ik hoop bij jou ook maar dat weet je wel ;)

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou je kan mijn "wegschieten" als we tegelijkertijd gaan hoor! whahahaha.
    Dan krijgt Mayo 't druk...en de kleine en 2 hysterisch SMS'nde Buddys :)

3. monkeylove

Nou zou wat zijn.... Dan houden we elkaar ook wel op de hoogte tussen het puffen door :( :p

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Lee: spannend meid, veel succes.
    @Senninha: fijn dat er nu een datum is meid. Succes alvast!

Hier ook weer naar de vk geweest. Kleine lag dieper dan diep en hoofdje was met geen mogelijkheid meer voelbaar. Ze is er dus echt heel erg klaar voor.
    Vandaag ook naar tilburg gereden om de box om te ruilen. Uiteindelijk voor een hele andere maar gegaan omdat we m in een andere kleur niet mooivonden.
    Thuis gekomen willen we m in elkaar gaan zetten en wat denk je, niet goed. Het geheel bestaat uit 2 dozen en het lijkt wel of de ene doos misschien een oud model ofzo is, want de gaten van de zijkantne corresponderen helaas niet met de gaten waar van de andere zijkant.
    Flink geruzied aan de telefoon omdat ze ons weer 150 km wilden alten rijden zonder enige compensatie van hun kant. Uiteindelijk de bedrijfsleider gesproken en we krijgen nu dus toch een tegemoetkoming. Morgen dus maar weer gezellig naar Tilburg.

5. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Nou dames wat een verhalen weer!

Sen, wat fijn dat het eind nu écht in zicht is.

Silla, je hebt nog geen zekerheid maar je bent in ieder geval al wel weer een stapje verder.
    Enne verkijk je niet op de inleiden, niet om je bang te maken, maar het kan wel heftig uitpakken omdat je aan de weeënopwekkers zit.
    Maar ja elke dag in pijn zitten is ook niet echt een fijn alternatief.

Mijn matrassen zijn ondertussen gearriveerd. Hopelijk kan ik mijn mannetje overhalen om ze in te wijden misschien dat dat de boel een beetje op gang brengt hihi
    (zal wel alles in de strijd moeten gooien denk ik, want echt aantrekkelijk vind hij me op dit moment helaas niet, hij is ook als de dood dat de vliezen gaan breken als we bezig zijn hihi)

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jah zou wel een goede afleiding zijn hihihi.
    "T is toch goed als je een focuspunt hebt bij 't wegpuffen v/d weeën...
    Nou wij gaan dat gewoon sms'nd doen hihi

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jeetje Sann, 't zit jullie toch ook niet mee met die box! Weer heen en weer rijden, snap niet dat ze 't niet komen brengen...Hoe was het ook alweer "Klant is koning?".

Niesje, zorg je wel dan dat je het plastic op de matrassen laat als je gaat bedgymen hihihi.
    Ik loop al bijna 18 wkn met continue pijn en ik ging altijd al van het ergste uit bij de bevalling (ingeleid of natuurlijk) dus geestelijk houd ik er rekening mee. Ik ga er nl ook vanuit dat ik gewoon UREN (lees dgn) bezig zal zijn dusss ik laat het over me heen komen. Maar thanks for the warning!
    Ik hoop gewoon dat het vanzelf op gang komt...

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    hey hallo weer ff

nog geen nieuws van lee zie ik,
    kon niet slapen :( lig alleen maar te piekeren en ben nog steeds een beetje down van al t gebeuren. maar 1 ding is zeker vanavond gaat mijn telefoon ff uit voordat ik mijn lieve zus aan de lijn heb.
    zit nu te wachten op jeroen, we gaan ff de stad in zodat ik ook ff men zinnen te verzetten

eetsmakelijk allemaal en ik kom vanavond nog ff langs wippen

groetjes susanne

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

senn yes einde is echt in zicht

silla ook weer een stap dichterbij en gewoon poot stijf houden hoor 1-7

sann hoop voor je dat die uk zelf ook door heeft dat die er klaar voor is.
    en balen van die box zeg

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Meis wat een toestand allemaal! Nou ik hoop dat je in elk geval een relaxte avond hebt!

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ze konden eht wel brengen, alleen dan moesten we wel geduld hebben tot half augustus. Waarop man boos zei jahoor ik vraag wel of mn vrouw dr benen nog ff bij elkaar houdt :)
    Dan toch maar weer zelf halen.

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou ik ga richting moeders...(wandeling van 3 huisdeuren verder ;)) ik sta stijf van de pijn, kep niet gerust vanmiddag en ik ben mega stijf, mijn benen willen niet meer, maar ik ga maar ff door want dan slaap ik vanavond mss weer es goed door en neem ik wel een paracetamolletje voor de pijn. Ff doorbijten

"PIJN IST FIJN" zei ooit een Tea-kwon-do leraar van mij hihihi.

Tot vanavond mss ladies!

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    :confused: Er bestaat toch ook zoiets als DHL/ TNT die verzenden ook grote verpakkingen hoor t kost wat voor de babywinkel! Maarre wat dachten ze dat jullie benzine- en telefoonkosten...dat komt ook niet zomaar uit de lucht vallen. Wat een service maar niet heus :rolleyes:
    Wel een sterke opmerking van je man :)

14. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    Senninha
    mooi dat je een datum hebt en dat ze je gaan helpen....

ik weet niet meer wie dat was over kindje van 8 pond en maat 50 nou nanouk was bijna 8 pond en kon alleen 56 aan...verder niks....

ik ben naar de gyn geweest bloeedruk was 110/60 en ik was een kilo kwijt dus nu 75.4....verder was alles goed.....placenta zag er goed uit en volgende week terug komen das de laatste keer en dan de keizersnede,,,

verder ligt tessa ziek op de bank van haar prik....ze was 104 en 15.4 kilo en liep in de ontwikkeling wat voor...

Nanouk is gelukkig naar ype toe die heb ik weg gebracht 360 km gereden vandaag dus ga zo lekker op tijd naar bed....

lee hopelijk verblijd je ons gauw met een leuk berichtje....gr heidi

15. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

He meiden,

Gr@#$% Nog geen telefoon gehad! :evil: :evil:
    Morgen hang ik weer boos aan de tel! Ze storten me het geld maar terug!

Lee Spannend zeg! You go Girl!

Senn en Silla, weer een stapje verder! Goed voor jullie meiden! Ik duim voor jullie!

ML, Hopelijk zet het bij ook een x door!

Susanne, meid dat valt ook niet mee zeg! Doe het rustig aan! En spuug je gal maar hor! Dikke knuf!

San, jee wat een service.. Hopelijk komt het allemaal goed!

verder ben ik het alweer vergeten.. Sorry ladies..

16. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    hallo iedereen!

fijn senninha dat er een datum is!

hier was het weer wat minder bij de vk, mocht weer gelijk door naar het ziekenhuis.. maar ik ben weer thuis dus dat scheeld. zaterdag weer heen.. hopelijk laten ze me dan ook weer gaan :)

17. monkeylove

Waarom moest je naar het ziekenhuis dan?

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nee, ze hebben niets verteld en ook hoeven vertellen want ik ben al twee keer eerder ingeleid geweest. Heb wel een boekje meegekregen wat ik nog even ga doorlezen.

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    voor mn bloedruk, in combi met de klachten, eigenlijk het zelfde als waarom ik 2 wkn terug ook heen moest. dus bloedprikken ctg enz..

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nina, gefeliciteerd met je 40 weken!
    Strippen voel je bijna niets van (althans ik niet).
    Heb geen last van waterdunne afscheiding maar kan me voorstellen dat het irri is.

Deel Deze Pagina