allereerst! Mrietje gefeliciteerd met je zoon Nièl! Duikster gefeliciteerd met je zoon Chris! Zo ik mis t hier wel hoor, normaal zat ik hier best veel van de dag op t forum, nu kan ik t niet eens bijlezen. Maar ik blijf t nog wel volgen hoor! Hoop dat iedereen t nog een beetje volhoud! Liefss Miss Sil
Gister helemaal niet, super weinig en spugen, kwas helemaal over mijn toeren. Mijn vriend heeft het die nacht maar overgenomen ik was een btje oververmoeid. Nu drinkt hij wat beter maar niet wat hij zou moeten drinken zeg maar, Toch is hij vandaag weer 30gr aangekomen, dus ik hoop dat t op deze manier ook gaat lukken. ML ik las dat Yaron bij was geweest en je gesteund had toen je een zware nacht had? Dat is wel fijn he, mss draait hij wel helemaal bij, en kan hij toch een goede vader zijn.
' Wie weet, zou wel beter zijn maar heb nog niet veel vertrouwen erin maar jah, kan niet anders doen dan afwachten...
Miss Sil: Fijn dat 't iets beter gaat, zolang hij aankomt gaat 't goed toch? ML: Wat 'n raar mens.. misschien was ze jaloers Enne... waar zit die kapper dan? Hier ook futloos haar.. m'n vriend vind 't lang zo mooi maar ik heb heel dik haar dus hoe lager hoe sluiker zeg maar Enne... heb 't zeiltje net op m'n bed gelegd maar 't is super glad.. en al ga ik er maar op zitten dan voel ik 't al wegglijden.. heb er al 'n handdoek overheen gelegd tegen 't zweten maar hoe hebben jullie dat gedaan?
Miriam: vervelend he dat zeiltje. Ik heb het zo gedaan: * vuilniszak open knippen en die op gedeelte waar je met je billen ligt op matras dwars gelegd * molton onderlegger * bedzeiltje in lengte * super groot badlaken er over * hoeslaken * ik zeiljte verschuift ook dus iedere dag even vanaf zeiltje alles strak trekken en goed leggen. het is maar voor een paar weken he, maar het is inderdaad erg vervelend. Leg er wel een dik badlaken over heen anders zweet je echt je bed uit!
Bedankt ! Ik ga gelijk knippen.. dat zeiltje is ook niet erg groot.. 80 x 180 .. mijn vriend vroeg zich af hoe dat m'n vlieswater ging tegenhouden.. hihi
Hahahaha. Ik had van de week ook een blunder hoor. Zeg ik "ja slaapt best rottig met dat zeiltje", "oh waarom is dat dan?" "Nou voor je vruchtvlees...... uh vruchtwater" Je kan zeiltje ook gewoon dubbel vouwen, extra makkelijk. Succes
Zo heb alles weer voor het grootste deel bijgelezen.. Ik ben weer door de APK heen. Alles was goed..Ze zei dat de krampen die ik had voorweeen waren maar goed dat zegt natuurlijk niks. Ook zei ze dat ik op 41 weken een afspraak bij de gyn kreeg om in te leiden! Maar goed ik hoop natuurlijk niet dat het zo ver komt! Sen; Fijn dat je nu een datum hebt! Verder weet ik het even niet meer..Volgens mijn man leid ik aan zwangerschapsdementie omdat ik 10 x hetzelfde vraag terwijl die dus al 10 x antwoord heeft gegeven Hij is weer lekker thuis, alhoewel hij nu even aan het eten is bij de shoarma tent omdat ie dat nog niet gedaan had..Morgen gaan we lekker zwemmen en lekker samen de dag door brengen! Heb het nog gevraagd en hij zei dat hij geen streepje op mijn buik zag En hij zei er gelijk achteraan dat mocht het nog komen dat het de natuur is en dat hij me altijd mooi blijft vinden..Met of zonder strepen. Dus nu ben ik echt gerustgesteld. Ik ga vanaf morgen aan de bitterlemon want nou mag het wel beginnen! Ik voel me namelijk erg moe en emo...weet echt niet waar het vandaan komt.
Mijn vriend zei net ineens dat de baby de eerste nachten bij ons op de slaapkamer slaapt, dus ik zeg waarin dan? Want we hebben wel 'n kinderwagen natuurlijk maar zonder los matras, die zit erin vast zeg maar.. dus opmaken gaat niet.. Uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ze gewoon in d'r ledikantje in d'r eigen kamer moet slapen.. zegt ie heel verlegen: "Dan slaap ik wel in de kinderkamer de eerste week op 'n logeerbed" Hij wil d'r niet alleen laten de lieverd Maar mij wel dus hihi Ik ga nog even voetbal kijken en dan lekker naar bed, morgen 37 weken dus toch wel een mijlpaal weer.. net als de 12 weken en de 20 weken (echo) en de 28 weken levensvatbaar... De laatste mijlpaal tot de geboorte.... wordt er bijna emo van Iedereen nog 'n fijne avond en slaap lekker alvast ! Morgen babynieuws van Lee ?
Slaap lekker Mirjam voor straks...Super lief zeg van je man! Hihihi ik vind het erg leuk om te zien hoe ze veranderen...
Wat een lieve mannetjes toch allemaal... Zo is die van mij gelukkig ook.. Ben ik heel erg blij mee. Nog geen nieuws van Lee? Ik dacht dat er vandaag een babyboom zou zijn hier, of hebben we ons in de datum vergist en wordt het morgen?
ML kan me voorstellen dat je er geen vertrouwen in hebt, mss maar beter ook kan het ook niet meer op een teleurstelling uitlopen. Ja dames ga wel voor dat zeiltje! Ik was te laat! haha
he meiden, Ik meld me ook weer even.. Mannetje is net weer vertrokken nar de nachtdienst.. Ik had vandaag echt krampen in mijn onderrug.. Deed best zeer en daarna zakte ze weer af.. Ik kreeg toen hel snel de drang om mijn vluchtkoffer eindelijk s in te pakken! Morgen naar de VK.. Lee kom op he meid! Niesje, heerlijk lekker onderuit in bed! Kwebbels, en Mirjam, wat een lieve mannetjes! Hier ook een lieverd hoor! Knuffelkonijn, ik dacht ook vandaag een babyboom.. Maar helaas.. ML, dat is balen, opgezette voeten... Athina, jammer dat de spelcomputer het niet doet.. Het zeiltje, die had ik erop, maar hij lag op een gegeven moment onder mijn voeten ipv billen.. oet hem opnieuw bevestigen.. Mss Sill, fijn dat de kleine beter drinkt! Hij is wel aangekomen, dat is een goed teken toch? Meiden, rustig aan he
Ik ben ook errrruug benieuwd naar Lee! Hier ligt het zeiltje uit ons kraampakket erop maar die is echt maar heel klein..50 bij 50 geloof ik Ik denk dat ik er maar meerdere van ga halen want anders helpt het echt niet. Ow ja, onze verloskundige is rechts dus ik moet aan de rechterkant van het bed bevallen maar dat is dus mijn man zijn kant. Moet ik daar dan ook zeiltjes neer leggen voor tijdens de bevalling zeg maar?