Dames, is er nog iemand wakker? MIJN VLIEZEN ZIJN GEBROKEN! ! Heb nu om de 3 minuten weeën. Zijn nog te doen dus ik hoop vannacht meer babynieuws te hebben en anders mijn buddy.
succes senninha! hopelijk zet het mooi vlot door en beval je binnen een paar uur van je kleintje!!! Duikster gefeliciteerd met jullie zoon chris!
Senninha gefeliciteerd met je beginnende bevalling zet hemop meidddd.........en je kan kwa datumhet ook zo zien op die datum heb je iets dierbaars voor altijd uit het oog verloren en krijg je nu iets moois terug..... meis sterkte en zet hem op.....knuffel
Je bent toch niet speciaal voor mij je bed uitgekomen? Manlief is me nu aan het filmen alvast voor de kleine.
succes senn: ik kom mogen wel kijken of er babynieuws is van jou en lee. pufse he meid ik ga mijn bedje in want mijn hoofd barst bijna uit elkaar van de koppijn die ik heb liefs susanne en weltrusten voor de rest
Ja tuurlijk en ik zie dat je nog steeds online bent! Hoe vordert het? Ben blij dat mijn mannetje geen camera heeft!
Vind het nu zo jammer nu het spontaan gebeurd dat het niet overdag is. Dan had ik veel meer forum dinnetjes om mee te kletsen.
nou senn ik kon al niet slapen nu helemaal niet meer ben zo nieuwgierig......meis zet hem op en hopelijk mag je gauw een wolk van een baby in je armen hebben..... ZET HEM OP zit ik net op hyves zie ik ineens een berichtje van mijn buurman of het nog wel een beetje ging met mij.....jaja man alleen he die zijn toch wat verlegen he en hij is veel van huis dus...... vorige week stopte hij ook al met de auto om te vragen hoe het ging.....grappig hoor... nou ik ga nu echt proberen te slapen als die kleine zich een beetje wil gedragen,,,,,gr heidi
Ik kan mij er misschien ook niets bij voorstellen, maar heb je überhaupt nu tijd om te forummen. Moet je niet puffen ofzo? Komen de weeën nog steeds om de drie minuten?