hee meiden GEK word ik van mezelf, 20 ronde`s zijn wij bezig geweest nu eindelijk zwanger en dan denk je te gaan genieten? nee dus, ik maak me onwijs zorgen of alles wel goed blijft gaan, of ik nog wel kwaaltjes heb, of dat wel toeneemt in plaats van afneemt.pfffffffffff Dan lees ik weer dat jullie het allemaal zo koud hebben, dat heb ik helemaal niet, ben ook niet misselijk, heb wel gevoelige borsten en ben mega moe maar dat is alles. Maar waarom kan ik toch niet gewoon genieten en dat loslaten? tuurlijk zijn er momenten dat ik enorm geniet en me geen zorgen maak maar die andere momenten overheersen toch nog. Hebben jullie dat nou ook? kunnen jullie nou helemaal genieten zonder je druk te maken om kwaaltjes die uitblijven of afnemen?
Ik maak me ook zorgen hoor... ik denk dat iedereen dat wel heeft. Niet alle kwaaltjes zijn hetzelfde... maak je daar dus niet druk om he...
Naomi dat heb ik ook hoor. Ben niet moe, niet misselijk, alleen af en toe rillerig (koud) en hele gevoelige borsten, that's all! Dan hoor je van iedereen dat ze moe zijn en misselijk, nou nergens last van. Is soms best beetje een eng idee. Ik had gister ook een huilbui (hoort er ook bij ) omdat ik zo bang was dat het niet goed zat omdat ik zo weinig voelde. Moet nog 3 weken wachten tot echo, maar ja eerder zien ze toch niet veel. We moeten geduld hebben. Komt allemaal goed, positief blijven denken!
Niesje1980, dies echt stoer dat shirtje Vlademira, heel veel succes vanmiddag, ik hoop dat alles goed is! Jootje
gelukkig maar, ben niet de enige hahaha ik blijf inderdaad van het positieve uitgaan hoor, positieve gedachten zijn krachten he!
he meiden, hier ben ik eventjes! Kon jullie niet langer missen hahaha Ik heb echt drukke dagen achter de rug, vrijdag en zaterdag mijn verjaardag gevierd..ontzettend druk met als gevolg dat ik zaterdagavond ontzettend krampen in mijn buik kreeg. Ben me rot geschrokken en gelijk even plat gaan liggen, gelukkig na een uurtje trok het weer weg en nergens meer last van gehad. Heb aangekomende week ook drukkies...des te eerder is het donderdag 14.00 Meiden die vandaag een echo krijgen, toi toi toi! En de nieuwe juli 2008 mama's van harte welkom hier
@vlademira succes vanmiddag hoop dat alles goed is! degenen die vandaag verder echo hebben succes op een mooi hartje! Nieuwe mama's welkom! Bloem ben blij dat het bloeden is gestopt! Bloed hoeft natuurlijk niet altijd negatief te betekenen (hoor mij nou zou precies hetzelfde hebben) maar ga echt voor je duimen! Hier zenuwen... vorige week de echo zo'n mooi kloppend hartje en sinds zaterdag heb ik ineens geen kwaaltjes meer... brandend maagzuur, misselijkheid 's avonds en de bandenpijn is allemaal gewoon weg! Heb vanmorgen toch even gebeld en moet morgen komen voor de echo. ze hebben er geen verklaring voor... t zal toch niet waar zijn dat het ineens niet goed is... Liefs Nannie
Haha nee dan word een rompertje wel erg strak. Mijn zoontje is bijna 20 maanden, een lekker druk en ondeugend dreumesje.
@vlademira succes vanmiddag hoop dat alles goed is met de kleine! @alle nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd! We hebben zaterdagavond dus het diner voorgeschoteld aan mijn schoonouders wat ze 35 jaar geleden op hun huwelijksdag kregen. Ze wisten alleen dat ze bij ons kwamen dineren en verder niet waarom. Aan tafel uitgelegd waarom dit diner was en ze waren helemaal overrompeld maar wel heel blij. Lachen, op het gegeven moment zei mijn schoonvader:"Ik geloof dat ik nu net zo zit te genieten als 35 jaar geleden". Leuk hè! De volgende ochtend belde ze nog even op om te bedanken en dat ze het zo geweldig vonden.
hallo allemaal Dames die vandaag echo hebben, heel veel succes. Hopelijk ziet alles er goed uit. ik heb het ook vaak koud, de verwarming staat hier op sambal. ben momenteel btje grieperig, ben ook thuis van m´n werk. dat verhaal dat als je misselijk bent dat je meer kans hebt dat het goed gaat vind ik echt onzin. margoed, zo zijn er wel meer dingen wwarvan ik denk: is dit waar! Moet dus ook nodig m´n haar verven, vraag me dus ook af of dat nu wel of niet mag! maargoed. Voel me echt heel erg lamlendig en dus ook niet zo goed gehumeurd. weinig kleuks te melden. laat me nog wel ff weer zien vandaag! altijd gezellig! gr mayo
Jeetje, ik loop weer achter zeg. Het hele weekend niet gekeken, druk druk druk. En nu moet ik HEEL veel bijlezen zeg. Ik heb trouwens iets heel vreemds meegemaakt. Mensen (kennissen) komen gewoon aan mij vragen of ik zwanger ben omdat ze iets aan me zien!? Is dat herkenbaar? Ik moet wel zeggen dat ik ben aangekomen, ik kan niet meer alle broeken aan. Mijn buik is opgezet. Ik denk dat het komt, dat al m'n ingewanden aan het verschuiven zijn ofzo. Heel vreemd. Ik eet wel wat meer. Want elke keer als ik me misselijk voel, eet ik iets. (Toast, speculaas, mandarijn, boterham....etc) Nu is het weer spannend tot donderdag. Dan krijg ik mijn 2e echo. Blij ben ik nog niet echt. Ik kan het nog niet. Hopelijk dat ik na donderdag mijn blijdschap los kan laten en dat ik kan gaan genieten. Groetjes aan iedereen, succes aan de meiden die vandaag de echo krijgen, en sterkte aan de meiden met bloedverlies.
Goedemorgen dames. Nieuwe zwangeren: Welkom en gefeliciteerd. Verona, succes vandaag, ik zal voor je duimen dat alles goed is. Vannacht gelukkig geen buikpijn gehad, alleen vanmorgen toen mijn man eruit moest wel. Ik heb gisteravond ook nog een topic geopend bij 'stel je vraag aan de vk'. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=70396 Ik begin me nu toch wel weer meer zorgen te maken namelijk, ik heb nog niemand met zulke klachten gehoord namelijk. Ik zit ook te twijfelen of ik mijn eigen vk zal bellen of niet, maar ben daar natuurlijk nog niet geweest. Pff, wat een gedoe zeg.
hey meiden gefeliciteerd allemaal die nu lekker kunnen genieten van hun zwangerschap, ik ga gezellig mee genieten omdat ik afgeopen donderdag positief getest heb. tuurlijk kon ik t niet geloven dus heb er nu 3 opzitten en gelukkig allemaal positief. ik verwacht mij kindje rond 19 juli en 24 juli omdat mijn cyclus behoorlijk in de war was haha. vandaag naar de dokter voor info en kijken wat hij zegt. vind t erg spannend allemaal . nou meiden geniet van jullie zwangerschap en ik spreek jullie X susanne
Welkom en gefeliciteerd Susanne. Nou, ik heb de vk gebeld, maar die wist ook nog niet goed wat ze ermee aan moest geloof ik. Pff ik word hier echt gek van..
Gefeliciteerd! Het is echt leuk om te lezen dat iedereen het zo anders beleefd en iedereen andere kwaaltjes heeft. Laten we hopen dat we in juli ALLEMAAL een gezonden baby in onze armen nogen houden. Ik las net dat iemand bij 8 weken al voor 2e echo moest, maar ik krijg bij 8 weken pas eerste echo. Mag ik vragen waarom je er eerder al een hebt gehad?
Ik weet niet of je mij bedoelt? Maar ik krijg ook 2e echo bij 8 weken. De reden daarvan is die buikpijn, ze wilden een bbm uitsluiten. Maar nu moet ik 29 nov. terug voor controle.
Net nog ff babyboom gekeken. Vond het wel erg zielig hoor voor dat ene stel (die artiest) moest zelf ook nog ff een traantje laten! vin dhet erg leuk om te kijken, vooraql nu ik weet dat ik zelf zwanger ben! hoe is het verder hier? nog wat leuks te melden? gr mayo