ik kreeg eerst de echo en toen de ctg omdat de gyn weinig tijd had ofzo maar de placenta zit inderdaad voor daardoor voelde ik al later leven dan normaal. Schrok trouwens wel want de hartslag was 1 seconde weg en begon toen pas weer op 80 (als ik het goed gezien heb) bleek te zijn omdat de baby zich draaide en het apparaat het daardoor even kwijt was. Wil ook niet weten wat mijn hartslag op dat moment was.
ik had ype wel nodig hoor bij nanouk al was het maar om zijn hand aan gort te knijpen met mijn weeen storm jeetje wat was dat erg toen.... en is de deurbel al gegaan
Sorry meiden (vooral Senn), maar ik begin in te kakken. Ga even slapen en bij het volgende wc-bezoek kom ik hier weer even kijken! En mijn mobiel is ook nog aan! Succes Senn!
Trusten Veraatje en bedankt voor de afleiding. Weet zelf ook niet meer hoe lang ik het nog ga trekken want ze worden steeds heftiger.
Ga ik maar doen. Kijken of het bed bevalt. O de vk komt er ook aan dus jullie horen het........ Bedankt voor alle steun van de laatste anderhalf uur!