Net even gecheckt..... .we hebben vannacht 13 bladzijdes volgeschreven. Oei! Dat wordt idd schrikken voor al die meiden die straks wakker gaan worden!
Dat zullen de kids vast niet erg vinden! Je hebt toch wel spelletjes gekozen die ze een beetje zelfstandig kunnen doen, zodat jij lekker kunt gaan zitten niksen?
ik ook, mijn regenpak ligt nog op school! collega had gister mijn fiets geleend en hem uit mijn fietstas gehaald moet eerlijk zeggen dat mijn programma niet echt in mijn hoofd zit voor vandaag. vanmiddag shrek3 kijken, gaat ook over baby'tjes
Nou dat is een leuke film! Ik kruip even weer in bed, hoor net de wekker van mijn man afgaan! Kan ik hem even op de hoogte stellen van vannacht! Veel plezier vandaag Rensie!
Goedemorgen zeg, wat lullen jullie veel! Heb niet alles bij kunnen lezen maar wel het belangrijkste: SENNINHA en man GEFELICITEERD met jullie zoon! Hier echt een zwaar klote nacht achter de rug, heb denk ik in totaal 2 uurtjes geslapen, weet echt niet meer hoe ik moet liggen! En als ik dan eenmaal lig moet ik weer plassen! Zo irritant! Ben er nu even uit om te ontbijten met mn mannetje, maar ga zo nog even proberen te slapen! Moet zeggen dat ik het wel aardig zat ben nu, maar helaas ziet het er nog niet naar uit dat de kleine vandaag of morgen komt. (Hoewel, het kan snel gaan heb ik de afgelopen week wel gezien! ) Ik wil ook mn kleintje zien en vasthouden! Ik ga nu opeens toch een beetje tegen de bevalling op zien (vooral tegen het persen), heb ik heel de zwangerschap niet gehad! Misschien beetje plankenkoorts! Maar goed het zal er toch uit moeten! Rensie veel plezier met je laatste dagje! Vera probeer ook nog ff te slapen! Misschien liggen we toch het best zonder die mannen erbij in bed! Sorry voor het ego berichtje! Tot straks!
Memoiikke, balen dat je zo slecht hebt geslapen. Je had eigenlijk op het forum moeten komen vannacht Gefeliciteerd met je 39 weken!
Dat zou je wel denken, maar meneer Snurkiesnurk is er nog steeds niet uit en eigenlijk zit ik daar op te wachten want dan pas kan ik weer even slapen.
**INBRAAK** NIELS EN LINDA,VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON KARSTEN! GENIER ER LEKKER VAN! De rest van de dames,heel veel succes met de laatste loodjes! **UITBRAAK**
Senn: Gefeliciteerd met jullie zoon Karsten !! Weer zo'n mooie naam.. Geniet lekker van je zoon ! Was wel lachen even bijlezen wat jullie vannacht hebben getypt En jeeee 37 weken hier.. al mag ik niet thuisbevallen is toch 'n mijlpaal ! Ik sleep me weer naar m'n werk nu maar... hopelijk dalijk meer babynieuws van Lee ?
Goeiemorgen all...... Senn & Niels Proficiat met jullie zoon! 13 Pagina's maar, dames? Het leken er net met terug lezen veel meer.... Maar geloof best dat het spannend was Werkt dat echt? Nou, hier dus weer lekker vroeg wakker, veel last van pijn in mijn onderbuik, een drukkende pijn, weet niet waar het vandaan komt maar als ik er over een uur nog last van heb bel ik de vk wel ff..... xxx Nance
NIELS EN LINDA,VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON KARSTEN! GENIER ER LEKKER VAN wat een mooie naam......ik was al gauw weg toen ik hier me had afgemeld en om 7.44 meldde mijn meisje zich dus heb nog redelijk geslapen.....maar het was zo speciaal om dit mee te maken midden in de nacht.... mooie vlotte bevalling senn hopelijk is met jou ook alles goed gegaan en liggen jullie nu nog lekker te slapen....heerlijk hoor.....geniet ervan meis
Zo, alles weer bijgelezen Sen en Niels, gefeliciteerd met Karsten!!! En wat lekker toch nog een thuisbevalling Ik heb GEEN slaappil genomen en toch lekker geslapen. Was alleen om 4 uur nog even wakker maar het viel dus mee. Las net ook niet zulke opbeurende berichten in de gebruiksaanwijzingen als je temazepam in de laaste weken van je zwangerschap gebruikt dus ben toch blij dat ik mijn gevoel heb gevolgd, met als beloning dus dat ik lekker heb geslapen Hoe zou het met Lee gaan...
ja ben ook wel benieuwd naar lee....hopelijk gaat alles een beetje goed....het gaat wel goed zo he in onze groep iedere keer een babytje erbij......gr heidi
Senn en Niels gefeliciteerd met de geboorte van Karsten! Wat fijn dat het thuis is gelukt en dat het zo vlot verlopen is! Rust lekker uit Senn en pas weer online als je het echt niet meer kunt laten he? Geweldig om het verslag van vannacht te lezen, wat zullen jullie moe zijn Vera, Heidi (gelukkig dat je weer online bent he?) en Ingrid. Hier nog geen nieuws van Lee, misschien weet Niesje meer? Liefs, Lientje