Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Rensie, ik neem aan dat je inmiddels op school bent, maar wens je toch een fijne laatste dag! We horen wel hoe het was.

Memoiikke, wat een rotnacht! Maar toch gefeliciteerd met je 39 weken. Ook hier beginnen de zenuwen voor de bevalling wel een beetje. Maar alhoewel het persen voor sommigen heel naar is (geweest), bij mijn eerste was dat een eitje. Na 20 minuten persen was hij er. Het was natuurlijk geen lekker gevoel, maar het viel mij toen heel erg mee. Dus maak je maar niet te druk hoor.

Ik heb redelijk geslapen en voel me wat minder moe dan de afgelopen 2 dagen. Wel is hier duidelijk iets veranderd. Sinds gisteravond heb ik ongikrampen. Weliswaar onregelmatig en ze houden niet zo lang aan, maar er gebeurt tenminste iets. Al is het dan oefenen.

Lientje

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen allemaal!

Ben op het moment zo wakker als ik weet niet wat, vraag me ook niet waarom of hoe het kan maar zal straks vast wel een inzinking krijgen en dan ga ik dus gewoon weer lekker naar mijn bedje toe.

Had gehoopt inmiddels ook babynieuws van lee te kunnen lezen maar helaas :(

Rensie veel plezier met je laatste dagje, daarna lekker verlof!

ML, lekker dat je toch nog goed geslapen hebt zonder slaappil! Hopelijk heb je ze ook niet nodig en blijft de nachtrust nu gewoon goed tot de kleine er is. Daarna natuurlijk ook ;)

Memoiikke, wat k*t van de slechte nacht. Hoop dat je straks nog even wat slaap kan pakken!

Ga eens even kijken wat ik op mijn broodje ga doen, moet wel iets lekkers zijn!

Tot straks!

3. Goedemorgen allemaal!

Ook hier weer in wakker Nederland aanwezig... Wat een verhaal vannacht zeg.. Heerlijk om te lezen. Mooi dat ze nog ff wat steun aan jullie heeft gehad..

Hopelijk vandaag meer babynieuws.. Hier is het helaas weer rustig, maar je weet maar nooit he?
    Heb sinds gisteravond wel beetje last van vochtverlies onderaan, maar weet niet echt wat het is.. 't Is niet veel, maar wel een stuk meer dan normaal.. Ik heb de kleine sinds gisteravond ook nog niet gevoeld, maar ik wacht nog ff af..

Senninha en Niels: Van harte gefeliciteerd met Karsten! Mooi dat het toch nog thuis is gekomen!
    Geniet ervan!

Liefs Wendie

4. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    :confused:
    Zo wat een spanning en sensatie vannacht hihi
    Wel leuk om het zo terug te lezen.

Karsten, welkom op de wereld!
    En de hele familie natuurlijk gefeliciteerd.

Wauw weer een kleintje erbij :D
    Ik had gisteravond een paar weeën en ik werd ineens heel benauwd bij het idee dat ik moest gaan bevallen. Waardoor ik gelijk wist dat ik nog niet ging bevallen, want ik weet nog van mijn eerste bevalling dat je op survivalstand gaat en helemaal niet meer stil staat bij het bang zijn.

Van Lee heb ik ook nog niets gehoord maar ik heb goede hoop dat die bij ligt te komen van een bevalling!

Ik denk dat ik zo maar met Damian naar het zwembad ga, nog even wat qualitytime doorbrengen met mijn kleine moppie, voel ik gelijk die buik niet erg.

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik heb Mayron ook nog niet gevoeld...
    Ben blij dat ik die pil niet genomen heb anders was ik vast in alle staten :)
    Nou, ik ga maar eens wat kleine dingetjes doen in huis...
    Ik heb het gevoel dat ik van het weekend beval, laten we het hopen...

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

senn, niels en kids gefeliciteerd met de geboorte van KARSTEN

eindelijk klaar met dat ellenlange voorwerk en toch nog een snelle bevalling

7. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    sen en niels, van harte met jullie zoon karsten!!

Tjeeee, het is nog steeds juni en er zijn er al best veel geboren...spannend hoor!
    Vandaag ook 37 weken...jippieee!

Wat zijn er veel nachtbrakers onder ons, lijkt wel of de nachtploeg is afgewisseld... :confused:

8. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Morgen dames!

Nou wat een sensatie vannacht.. Ik dacht he zoveel pagina's?
    Maar wel geweldig nieuws!

Senn en Niels gefeliciteerd met de geboorte van Karsten!!

Rensie fijne laatste werkdag!

Heidi, Veraatje en Ingrid, jullie nachtbrakers!

ML, Fijn dat je wat beter hebt geslapen!

Knuffelkonijn, vervelend gevoel als je de kleine nog niet m\weer hebt gevoeld..

Meiden rustig aan h!

Ga me even douchen!

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

susanne wii vind ik ook helemaal top, wij wouden eerst een ps3 maar ben toch blij dat we dat niet gedaan hebben. vind de games op de wii leuker en uiteraard ook actiever

jes heb bij 2 kids bmr-prikken gehad en die hebben er geen/weinig last van gehad. je bent het niet verplicht zoals al eerder gemeld, maar waarom zou je de ene prik wel doen en de andere niet?

mirjam2112 lieve papa in spé heb jij bij je in huis hoor. die van mij kan ook niet meer wachten totdat onze dame zich aandient

kwebbels zeiltje is snel genoeg verlegd naar de andere kant van het bed. en als jij bezig bent dan ligt je mannetje er toch niet meer

essie geen idee wat dat vocht betreft, ben je er zelf inmiddels al achter?

senn niels kon dus ook niet meer wachten met de voorbereidingen? lief mannetje heb je hoor dat hij ons ook op de hoogte wil houden

mvp ik heb de eerste 6 cm bij beide kids niet vernomen en kijk naar bloem met haar volledige ontsluiting

jootje24
    dankjewel en jij succes met de hele zwangerschap

daisy1975 dankjewel en ook jij heel veel succes verder met de zwangerschap

ook vandaag weer heel wat mijlpalen zag ik dames allemaal gefeliciteerd

nachtbrakers en slechte slapers hopelijk komen jullie de dag een beetje fatsoenlijk door eventueel met een tukkie

verder hier alles goed ga zo met morris naar de kapper
    dus meld me later weer

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

o ja buddies van lee
    jullie hebben dus nog niks van haar gehoord?

11. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Nope.
    Maar ga nergens heen zonder mobiel hoor, zelfs niet plassen :p

12. monkeylove

Heb m alweer gevoelt hoor, hij heeft denk ik een chillochtendje genomen...
    En ik verveel me stierlijk!

13. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Sen, NIels, Sven en Maarit gefeliciteerd met Karsten!!
    Wat een spanning vanacht zeg :)
    Hier heeft het ook de hele nacht gerommeld. Het begon gister rond een uur of 11; ik denk dat het hele lichte weeen waren. Het is de hele nacht doorgegaan, ben er ook een paar keer wakker van geweest. Nu alleen nog een hele erge druk op mijn schaambot en de lichte weeen zijn weg. :( Weet dus niet echt wat ik ervan moet denken, misschien waren het wel gewoon voorweeen ofzo? Maar goed ik baal dat het nu weer weg is. Mijn man werd er overigens helemaal zenuwachtig van :) Die zei nog ''Maak je maar geen zorgen hoor schat, ik weet hoe alles werkt. De wasmachine enzo'' :confused: :confused: :) Hahaha die was even helemaal van het padje geloof ik. :)

14. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Senn (en partner) van harte gefeliciteerd met de geboorte van Karsten! (mooie naam! :D )

Was gisterenavond vd laatste x naar gym en toen ik terugkwam zat m'n slipje redelijk vol met bruin/slijmerige afscheiding........
    Heb de hele nacht harde/pijnlijke buik gehad en licht , lage rugpijn.
    Volgens mij zit er iets te werken...kom maar op hoor baby je bent zeer welkom. We kunnen bijna niet meer wachten..hihi.

Vraagje: Soms heb ik zo'n scherp gevoel in m'n buik..vergelijk het een beetje met prikkeldraad, herkennen jullie dat?

Ga ff relaxt (met douche-stoel) douchen.

Liefs Mirre

15. monkeylove

Hey Sen! Kersverse moeder!
    Ik zie dat je online bent ;)
    Hoe is het er nu mee?

16. monkeylove

WIJ WILLEN GESPAMT WORDEN MET FOTO'S!!!

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.863
    3.374
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Goeiemorgen!

Senn en Niels: Gefeliciteerd met jullie zoon Karsten!
    Wat een verhaal van vanacht! En ik maar denken dat Lee de eerste zou zijn over wie we zouden lezen!

Ik heb wel redelijk geslapen vanacht gelukkig. M'n ouders belde vanochtend om 9.45 , dat was afgesproken, ze gaan een weekendje weg en ze wilde zeker weten dat ik niet nu al weeen had ofzo want dan gingen ze niet. Verder weten ze dat we niets vertellen eigenlijk als het bezig is, maar oke, voor deze keer hadden we het dan wel gezegd. Is ook zo rot als ze anders op plaats van bestemming (uurtje rijden) zijn en dan om moeten keren omdat ik bevallen van.

@mirre: Ik herken het geloof ik niet. Maar voel zo veel verschillende dingen af en toe. Ook wel eens een soort van kramp (net zoals in je kuiten) maar dan in m'n buikspieren ofzo. Erg gemeen. Maar of dat is wat je bedoelt?
    Verder heb ik de laatste week ofzo dat ik ineens een soort klikjes hoor uit m'n buik. Echt een vaag geluid, ik twijfelde ook lange tijd of het wel uit m'n buik kwam en ik het niet met m'n schoen of met de stoel ofzo deed waar ik op zat ;) . Maar nee... Net alsof er belletje met een dikke wand kapot knapt. Erg vaag... Hoopte in het begin op m'n vliezen ;) maar dat is nog steeds niet gebeurd dus dat zal het niet zijn hihi.

Maar oke, ik ga nog maar even wat drinken pakken en dan verder lezen hier en op nu.nl ;)

18. Senn spannend :), lees het nu pas. Succes he.
    Nu verder lezen misschien is ze baby er al :)

X Chris

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Goedemorgen allemaal,

Hier een klein berichtje namens Senn. Ze ligt nu heerlijk op bed, probeert nog een tukkie te doen. Vanacht om 5.00u was iedereen de deur uit, maar om 6.45 liep de wekker weer omdat Sven naar school moest. Om 8.00 stond de kramhulp weer op de stoep, dus die heeft net al wij maar 1,5 uur geslapen. Karsten heeft inmiddels z'n 2e flesje op en ligt lekker uit te rusten van de intensieve reis. Ook Senn is helemaal op en probeert nu even te slapen.
    Foto's van de jongenman moet Senn straks zelf maar online zetten (ik heb even geen iedee hoe dat nu weer werkt op deze site).
    Ga zo aangifte doen van de geboorte en de geboortekaartjes regelen.

Ik verwacht dat Senn op z'n vroegst vanavond even online komt. We hebben geen laptop, dus ze moet naar beneden "strompelen" om achter de PC te kruipen.

Groet, Niels

20. Jaa de baby is er al :) was niet snel genoeg met lezen.

Gefeliciteerd Senn en Niels met jullie zoontje Karsten

Deel Deze Pagina