Senn en Niels van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Karsten... Dames die vannacht Senn hebben geholpen tijdens de bevalling, het was heel grappig om terug te lezen... Memoikke, wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen.. Straks inderdaad toch nog maar weer even terug je bedje in... Gefeliciteerd met je 39 weken... Mirjam, gefeliciteerd met je 37 weken... En voor de rest ben ik alles alweer kwijt! Ik ga er weer vandoor... Denk dat ik vandaag niet meer online kom, want heb zometeen een lunch met mijn collega's en vanavond eten bij schoonouders, dus weet niet of ik tussendoor nog tijd heb om me te melden.. Een fijne dag iedereen...
Ohh en de kleine is trouwens vannacht weer gedraaid... Hij/zij ligt nu weer met ruggetje links... Moest gister vast even de armpjes en beentjes strekken.. Is ook niet niks, al weken in dezelfde houding liggen...
Hmz... Waar is mijn buddy... Hoop dat ze lekker ligt te slapen... Of lekker ligt te bevallen Maar dan had ze me vast en cker wel een smsje gestuurd...
Pff, loop ik net de trap op, ga ik me toch door mn enkel heen... Heb nu erge last van mn voet.. Maar ff aankijken of de pijn aanhoudt... BAH, heb ik weer...
Oef veraatje, jij moet nog in je bedje liggen joh en minstens tot 12.00 uur slapen hoor, zo na vanacht! Je bent dan wel niet de hele tijd wakker geweest, maar toch heel wat uurtjes! En ja, dit is het eerste kleinkind . M'n vader kan al jaren niet wachten op dit moment hihi. Ik heb 2 oudere broers, maar die hebben niet zo'n haast . Hij heeft trouwens op het revalidatie centrum (moest hij heen voor een klapvoet) een hobbelzwaan gemaakt voor de baby. Echt zo leuk! Nouja, niet afgemaakt, dat doet hij nu thuis, maar hij is echt met en in alles zo met de baby bezig echt geweldig . Hij zit nu al een tijdje thuis, in de ziektewet, maar belt ook bijna iedere dag wel even. Nu ben ik wel gewend met m'n moeder lang aan de telefoon te hangen en regelmatig te bellen, maar wel erg leuk om dat nu ook regelmatig zo met m'n vader te doen, die zooo zit te wachten en telkens toch even kijken of het al niet begonnen is . Nu vraagtie dat gelukkig nooit rechtstreeks, maar gewoon hoe het gaat enzo. Maar ow, ook voor hem hoop ik dat de baby snel komt en voor m'n moeder natuurlijk ook hihi. M'n vader denkt een jongen, m'n moeder een meid, gaat lekker tegen elkaar op daar
Heerlijk herkenbaar Athina! Mijn moeder wilde laatst bij ons langskomen om iets te bekijken. Mijn vader wilde niet, want stel je voor dat ik lag te bevallen!
Pfff ik realiseer me nu trouwens wel dat ik bij die andere 2 van me redelijk chille zwangerschappen heb gehad hoor. Toen had ik, naar ik me kan herinneren, nergens echt last van op een paar dingetjes na... Maar toen had ik wel hele moeilijke bevallingen dus hopelijk compenseert het
Hoe laat is Lee gister eigenlijk naar het ziekenhuis gegaan? Sjah een bevalling kan lang duren. Maar het is wel cker denk ik dat ze ligt te bevallen of bevallen is want als het niet zo was had ze cker wel al van zich laten horen...
Ik hoop het wel voor je. Als je honderden bladzijdes terugleest, was jij toch de grootste kanshebber om als eerste te bevallen! En nu zijn er je al zoveel voorgegaan. Niet echt leuk voor je, ik hoop zo dat jij ook snel mag!
he balen wendy, hopelijk zakt de pijn gauw weg.. inderdaad snel even koelen en voetje omhoog. Komt echt niet uit nu ! @veraatje : haha leuk is dat ook continue er mee bezig dus Kep trouwens 2 fotootjes in m'n album gezet.. Hij is dus nog niet klaar hoor. M'n vader moet hem dus nog wat schilderen, de details zeg maar. Iets wat ik erg eng vind, want ik vind hem zo als hij nu is al zooo mooi! vond m'n moeder ook geloof ik, maar m'n vader zegt, nee, komt goed hoor, geen probleem ... oke dan haha
Wat mooi gemaakt Athina! En het leuke is, met veel liefde... Dat word een familiestuk denk ik. Later zitten je kleinkinderen erin
lijkt me ook erg moeilijk hoor ML... echt top dat je zo positief blijft en blijft forummen! Ik heb nu al zoiets van; Ik wil ook! Maarja, ik hou me zelf maar voor, dat iedereen die bevallen is nu, gewoon echt vroeg was. De norm lijkt nu alleen onderhand 38 weken in plaats van 40 . Terwijl ik gewoon blij moet zijn als het met 40 weken komt. Ook omdat het nog vrij rustig is. Af en toe lichte ongikrampen , maar lang niet zo als bij jou is geweest. Dat was echt zo heftig en ook in combinatie met wat de vlos zei... Ik ben echt benieuwd wanneer jij eindelijk je Mayron in je armen hebt!
Senn en Niels, van harte met Karsten Wat heerlijk om weer te lezen dat er kleintjes bijkomen, nu met spanning wachten op Lee! Wat een nachtelijke avonturen hier, slapen gaat gelukkig erg goed bij mij. eergisteren wel 2 1/2 uur wakker gelegen met flinke steken onderin, maar ik verwacht voorlopig niks. Gisteren op controle geweest: alles was prima, kleintje nu volledig ingedaald en ze lag er klaar voor. Ik hoop dat voor sommige alles snel door gaat zetten, sterkte met de laatste loodjes, want die zijn inderdaad zwaar!
Wat voor weer word het vandaag? Kan vanmiddag wel in het zonnetje gaan zitten want dat halfuurtje gister heeft me al zichtbaar goed gedaan
senninha en niels van harte met karsten!! kreeg een sms dat het al op het forum stond, dus vandaar mn snelle verschijning nou heb ik gewoon twee bevallen buddy`s, dan scheeld het, kunnen we niet meer tegelijk liggen te puffen. hier gaat het verder wel redelijk. morgen weer naar het ziekenhuis. heb er totaal geen zin in. of eigenlijk zie ik er als een berg tegen op.. maar goed, t moet maar. hier regent het.. dat werkt ook niet echt motiverend
Athina, hij is erg mooi! Wow, kan je vader er ook niet eentje voor mij maken? Minka, fijn dat alles weer goed was tijdens je controle! ML, geen flauw idee wat voor weer het wordt. Ik dacht een mooie dag, maar als ik naar buiten kijk is het erg somber weer! Anno niem, ik kan mij voorstellen dat je tegen morgen opziet! Alvast veel sterkte! Nu ga ik eerst maar eens naar beneden. De katten willen naar buiten en ik wil eten!