Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    He Mayo wij lopen echt bijna gelijk op. Leuk!
    Hoe voel je je?

Vandaag nog even op mijn paardje gereden maar heb alleen maar gestapt. Vind het toch wel beetje eng idee. (alhoewel mijn paard superbraaf is hoor!). Toch maar gewoon vragen of iemand anders hem in toekomst beetje wil mee verzorgen.

2. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Welkom en gefecliteerd met je zwangerschap, Susanne!

3. Etje

Etje Actief lid

13 okt 2006
    144
    0
    0
    Noord Brabant

Ik krijg deze week mijn 2e echo omdat ik in het verleden 2 x een miskraam heb gehad (8.4 weken en rond 6 weken). Dan krijg je vaak heel snel al een echo, om evt. onzekerheid weg te nemen. Dan gaan ze het om de 2 weken doen, maar ik heb gevraagd of het ook wat eerder mocht. En dat mocht. Ik moet zeggen dat ik er wel blij mee ben, want na die 2 miskramen krijg je toch wel een psychische klap mee.
    Dat is dus eigenlijk de reden. Preventief en om onzekerheid weg te nemen voor zover als het mogelijk is.

Ik neem aan dat dit jouw eerste zwangerschap is dan? :D

4. Diavolo

Diavolo Actief lid

30 mei 2007
    187
    0
    0
    Heej ladies, ben ik weer!

Nieuwe julimamma's gefeliciteerd!

Hier gaat ie redelijk,
    heb het nog steeds koud :) Heb dus nu al last van mijn bekken, krijg daar van de vk bij de intake direct een verwijsbrief voor de fysio voor.
    En de misselijkheid komt helaas weer terug zoals de vorige keer geloof ik.

Voel me de godganse dag weeiig. t is nog niet echt spugen, maar er hoeft maar een verkeerd luchtje langs te komen en het is wel spugen. :(
    Ik had gehoopt dat het me deze keer bespaard zou blijven, maar mooi niet :( Hoop nu wel dat het dan gewoon afneemt in week 12 en niet weer hoogtij viert tot week 28 :mad: want dat vind ik ECHT NIET leuk.

Ik las hier ergens, dat er een huisarts gezegd had bij veel spugen ws een jongen :) Nou das een bakerpraatje hoor :) Ik heb zoveel gespuugd tijdens mijn vorige zwangerschap, tot week 28 kon ik niets binnenhouden! Maar echt een beeldschone meid hoor :)

Overigens, t is nu mijn tweede kindje, maar ik merk dat ik een stuk minder er mee bezig ben in de zin van: zal het wel goed gaan allemaal? Ben eigenlijk helemaal niet stressy. Ben wat dat betreft echt stuk rustiger dan toen ik mijn eerste kreeg :lol; Dus er is hoop ladies ;)

5. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Hallo allemaal!
    Nieuwe mama's welkom!

Hier gaat het allemaal goed!
    Af en toe wat steken in mijn onderbuik.
    En ik ben zoo moe.. Vreselijk.. Nou ja..

Jullie droomden ook raar he? Nou ik ook bah.. Ben er nog raar van..

Verder gaat alles goed!
    We hebben het al aan heel veel mensen verteld.. Kon mijn grote mond niet houden..
    En van mijn ouders krijgen we (als alles goed gaat) een kinderwagen!
    Ik ben zo blij! Heb hem al uitgezocht haha!
    dit wordt hem!
    http://www.babydump.nl/index.php?page=p ... =248&m=248

Stoer he!
    Mag altijd graag snuffelen wat er te koop is!
    Kan niet wachten om het allemaal te kopen!

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.824
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Gaaf hoor esther, die wagen :) !
    Zelf ga ik een 3 wieler uitzoeken waarschijnlijk. Ik heb vanochtend cursus gehad (voor zwemonderwijzer) maar pfff ik ben voor de 2e week achter elkaar niet het water ingegaan met het praktijk uur. Zat al te rillen in de klas en dan nog eens dat koude water in? En daarbij die golven misselijkheid die rond half 11 , 11 uur weer begonnen. Pfff, ben het nu ook al zat om smoesjes te verzinnen hoor. Vooral als er mensen doorvragen als je zegt; ik voel me niet zo lekker.. 'ja maar wat voel je dan? of: wat heb je dan?' pfff . Achja, ze zal vast wel een vermoeden hebben, als ze haar mond maar houd ;) .
    Ik wil het echt op zijn vroegst pas vertellen na de eerste echo en die is nu gelukkig met 8w4d (pretecho) maar eigenlijk wilde ik op m'n werk tot week 12 wachten. Maar ik ben bang dat dat met die vlagen misselijkheid niet gaat lukken.
    Maar oke, ik duik zo ook nog m'n bed maar ff in.

7. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    Vandaag voel ik me net een vaatdoek want ben grieperig.
    Maar w.b de zwangerschap voel ik me best goed. Alleen heel erg moe.
    Hopelijk blijft het zo en gaat die misselijkheid aan mij voorbij.
    We lopen idd bijna gelijk! spannend.
    veel succes meid!

gr mayo

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi there,

Esther...leuke kinderwagen hoor!
    Over een uurtje naar de HA, ik voel me nog steeds grieperig, mijn hoofd zit vol snot! En ik heb weer dat irri gevoel in mijn onderrug wat doorstraalt tot net boven mijn heupbotten. Volgens mij heb ik iets aan mijn nieren ofzo hoor. Nu heb ik al sinds na het ontbijt zo'n misselijk gevoel, weiig ofzo noemen jullie dat. Hmmm zouden de echte kwaaltjes dan echt pas vanaf 6 wkn komen hihi. Ik had me er net bij neer gelegd dat ik "kwaalvrij" de 12 wkn door zou komen zonder onzeker te zijn...whahaahaha.
    Oja heb ik ook weer, heeft niets met zwangerschap te maken maar ik heb een dikke onderlip whahaaha. Waarschijnlijk een velletje op mijn lip te fanatiek weggepulkt en nu dus een dikke lip, ziet er niet uit. Maar goed ik zie er sowieso niet uit, ben lijk bleek en heb coupe windhoos whahaaha.

Nou ga maar weer wat eten...

Laters

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.824
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik dacht dat er gisteren hier iemand was die de kinderkamer 'Tooske' zo mooi vond? Toevallig staat ie nu op marktplaats ook ;) niet heel goedkoop nog 550 euro voor gevraagd, maar toch ;) . Als je op kinderkamer tooske zoekt moet je hem tegenkomen, in Doornspijk -gelderland

10. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    goedenmiddag dames

ff vraagje zijn er meer mama's in spe waarbij de borsten nog niet erg groeien of pijlijk zijn....Ik heb wel dat ze wat steviger zijn maar verder niks en en moe zijn en net ff misselijk....En ik voel me af en toe zo moedeloos.
    was opzoek naar leuke positiekleding maar niks te vinden hier en op marktplaats ook niks leuks,........blhhhh
    nou gr heidi

11. Etje

Etje Actief lid

13 okt 2006
    144
    0
    0
    Noord Brabant
    @Heidi: Geef het nog even de tijd. Het komt echt wel. Mijn misselijkheid begon vorige week pas.
    Rest klinkt bekend!

Succes!

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Heidi, mijn borsten beginnen wel iets groter te worden, maar geen hele cup ofzo. ;)
    Denk dat dat ook nog wel even duurt hoor.

Ik heb net een geruststellend priveberichtje gehad van iemand met dezelfde klachten in het begin van de zwangerschap.
    Ik moet zeggen dat me dat wel geruststelt! :)

Nu ga ik jullie weer even verlaten, de auto moet van binnen namelijk schoongemaakt worden.

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Hoi hoi!

Nieuwe mensen gefeliciteerd!

Succes voor de echo dames vandaag,

En verder? ik heb ook geen last van mn borsten hoor..
    Wel nog steeds vreselijk misselijk.

En ik heb het aan mn zusje verteld, omdat ik het niet voor me kon houden, en aan een mvr waar ik werk, omdat het toch wat vreemd was dat ik al kokhalsend schoon aan het maken ben daar haha.

Verder nog aan niemand, eerst in elk geval donderdag afwachten, en dan bedenken we wel hoe en wanneer we het gaan vertellen.

Groetjes!

14. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ja het is voor mij inderdaad de eerste en eerste keer zwanger. Hoop dat alles goed blijft gaan!

15. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    Dag meiden

Ik kom me hier voorzichtig ook melden.
    Na een tijdje in de MMM ben ik zwanger geraakt na de eerste eisprong in 1,5 jaar na provera, puregon en Pregnyl.

Ik vind het allemaal nog spannend natuurlijk en onwerkelijk. Volgens ben ik eind juli uitgerekend
    Maandag al de eerste echo; spannend

groetjes Alies

16. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

[quote="Nannie
    Hier zenuwen... vorige week de echo zo'n mooi kloppend hartje en sinds zaterdag heb ik ineens geen kwaaltjes meer... brandend maagzuur, misselijkheid 's avonds en de bandenpijn is allemaal gewoon weg!
    Heb vanmorgen toch even gebeld en moet morgen komen voor de echo.
    ze hebben er geen verklaring voor... t zal toch niet waar zijn dat het ineens niet goed is...

Liefs Nannie[/quote]

Jeetje Nannie, wat vervelend, wel beter dat je morgen al meteen een echo kan laten maken, ik zal voor je duimen...

Nieuwe moeders, welkom

Ik had vanmorgen gewerkt en ik was zo moe, m'n ogen brandden helemaal. Gelukkig hoefte ik maar tot half 2 en toen ik op de fiets zat begon ik te kokhalsen, dus als ik langs mensen fietste ging ik maar hoesten als ik moest kokhalsen, klinkt een beetje ranzig anders he? ahahha

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Welkom Alies bij de juli 2008 mama's :D
    Geniet er lekker van!

Al uitslag van de echo's vandaag...ben zoooo benieuwd!

18. Keniaantje

19 nov 2007
    6
    0
    0
    Nairobi
    Jaaaaaa! Hier nog een juli mama!
    Het is nog zó pril dat alleen mijn vriend het weet, maar ik wil het zó graag vertellen aan iedereen. We mogen woensdag voor een echo om te kijken hoever het is (onregelmatige cyclus). Maar ik denk zelf rond 10 okt bevrucht... dus half juli ons eerste baby'tje! Spannend allemaal! Liefs

19. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Gefeliciteerd en welkom Keniaantje. :)

Monkeylove, wat vervelend zeg.
    Jij hebt sowieso veel last van kwaaltjes he, of vergis ik me?

20. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Net belde mevrouw van MvM.
    Volgende week komt ze langs voor soort intake gesprekje.

Deel Deze Pagina