Is Silla er vandaag nog niet geweest dan? Dat zijn we niet gewend van haar! Ik hoor het wel van je ML Athina, erg leuk die zwaan! en een familiestuk blijft leuk
Nee daarom. En ze wist natuurlijk ook dat Lee naar het ziekenhuis was gegaan en ze is altijd wel zo betrokken dat ze wilt weten hoe het ermee is... Nou, ik heb haar gestuurd, even afwachten... Misschien gewoon een offday...
Hmz helaas, ze ligt niet te bevallen... Gewoon een BUDNACHT achter de rug Ze komt zo online, heb r gelukkig niet wakker gesmst haha
GRMBL! Word gek van m'n mobiel! Hij heeft in ene besloten steeds uit te vallen op cruciale momenten Heb ik net een heel smsje getikt valt ie uit Ben ik aan het bellen, valt ie uit GRMBL!
Senn en Niels gefeliciteerd met jullie zoon Karsten!! Wat leuk om terug te lezen hoe het allemaal ging. Zo te lezen was het echt een super bevalling. Knap hoor en wat heerlijk dat het allemaal zo snel is gegaan! Lee en Silla waar zitten jullie! Oeh er zijn er echt een hoop al bevallen in Juni... We zijn er rap bij, hopelijk geld dat voor de rest ook Gisteren heerlijk met die kleine van vrienden van ons liggen kroelen, oeh wat worden je moeder gevoelens dan op schepr gezet Athina wat een schitterende hobbelzwaan! Hij is echt super gaaf zeg... Leuk hè van die betrokken ouders. De mijne bellen ook geregeld. Gisteren moeders aan de lijn in die gaat vandaag hier in de buurt naar de kapper, dus dat zei ze. Dus ik vroeg kom je een bakkie halen, zegt ze:"ja vind je dat goed?" Ze was denk ik bang dat ik haar al zat zou zijn
Jammer voor Silla, dank je wel voor je sms ML! Ik lees het strakjes wel weer, ga me even aankleden voor de fysio.
WOW Senninah dat is snel gegaan, gefeliciteerd met je zoon! Hier alles wel ok, veel last van voorween nog steeds en sinds gister zijn ze niet meer weg gegaan. Ik slaap ook onwijs slecht, veel wakker om te plassen en veel pijn in me rug en bekken. Ik denk dat ik geen 40 weken ga vol maken, maar goed niks is zo onvoorspelbaar als een bevalling
Pfff heb de laatste dagen echt veel trek. Dat heb ik zowat mijn hele zwangerschap neit gehad... Nu nog even gauw wat kilootjes eraan vreten Vanmorgen broodje aardbeien gehad dus dat valt mee... Ik ga maar eens rommelen in mijn kasten wat ik nog aan eten heb
mila als je nou geen berichten meer plaatst, heb je straks precies even veel berichten als dat er paginas in het juli-mama topic zijn (boeiend..)
Voor de dames die een rotnacht hebben gehad---> Dikke knuffel en probeer vanmiddag nog even lekker bij te slapen!
trouwens hoe merk je als je vliezen gebroken zijn? Blijft het lopen of is het 1 plens en dan over? En het ''knapje'' wat je voelt. Is dat echt duidelijk voelbaar of kan dat ook een heel subtiel knapje zijn?