Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Athina wat een super leuke hobbel zwaan zeg!

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Moggel!

Wow ik ben nu pas in het land der levenden..tenminste dat denk ik ;)
    Ik heb vannacht niet geslapen! Ik ben pas rond 7 uur vanmorgen naar boven gegaan en ben pas net wakker! Kreeg nog een sms van mijn lieve Buddy..Thanks meis!
    Maarre ik moet dus bijna 20 pag. bijlezen! Dus ben wel ff bezig geloof ik!
    Sen...ik zeg bij deze...SPANNEND zet hem op maar ik denk dat ik bij pag.1972 wel lees dat je bevallen bent ;) (zit nu op 1954)...
    Dussss ik ben online maar ff lezen dusss.
    Klein verzoekje...in de tussentijd niet te veel kletsen want dan is 't voor mij "dweilen" met de kraan open ;)

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Eet nu een Magnum :p

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    We doen onze best! :D

Kwebbels, ik weet het niet. Maar waarom vraag je dat? Zijn jouw vliezen gebroken?

Anno niem, :) Misschien doet Mila het wel!

ML, ik kan ook van alles opeten tegenwoordig! Maar ik heb mij gisteren bij het boodschappen doen ingehouden zodat ik niet te veel lekkers in huis heb! (en nu wil ik graag chocola en dat is er niet!)

Heb vannacht trouwens mijn collega een mailtje teruggestuurd dat ik er geen puf voor had om haar vraag te beantwoorden en of iemand anders het niet kon doen. Ze heeft nog niet gereageerd, maar ik kreeg een semi lief krabbeltje van haar!

5. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    AAARRGHHH... CHOCOLA! :D

6. monkeylove

Kwebbels, bij Michelle voelde ik niets. In ene plenste het op de grond :)

7. monkeylove

En nog 12 bladzijden vol lullen en we hebben precies 1000 pagina's meer als de Augustuscrew :confused:
    Wij zijn erg!

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ah magnum`s ben ik toch niet zo dol op ;) het enige waar ik echt mega zin in heb is alles waar fruit op/in/achter/voor enz zit..

9. monkeylove

:p
    Owkee dan gah ik je toch proberen lekker te maken, heb vanmorgen broodjes met verse aarbei op :p

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :) of we zijn gewoon dol op uhh.. hoe noem je dat? verbanden? symetrie dat soort dingen ;) en we blijven maar lullen, want tjah straks pagina 1983, en dat is mijn geboorte jaar ;) en zo kun je overal wel wat leuks in vinden haha.

11. monkeylove

Haha jah dat zal ik ook al te denken...
    We zitten bijna op 1974, mijn geboortejaar ... zucht ....

12. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Misschien moeten we straks de bladzijde van ons eigen geboortejaar openen. Dan ga ik voor 1977!

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    dát is dan wel weer heerlijk.. met wat suiker :D
    Ik heb net een smoothie of hoe het heet voor mezelf gemaakt (en voor jor ook nog, zo aardig was ik dan ook nog wel weer) maar lust er zo nog tien :)

maar ik laat me niet gek maken... steek gewoon mn vingers in mn ogen en lees over je berichtje met lekkere dingen heen :)

14. monkeylove

Owkee dan ben ik zo al aan de beurt he...
    Even doorlullen :p
    Jammer Silla, dat word dweilen met de kraan open :)

15. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

He meiden,

Net weer terug van de VK.. Alles zag er goed uit! 1 kilo afgevallen.. Blijf steken op 6 kilo!
    Bloeddruk was 110/70..
    Kleine was al een stukje ingedaald..
    Aangegeven van de krampen in mijn rug gisteren, konden voorweeen zijn zei ze..

Mijn moeder denkt dat het morgen begint.. Ze heeft een Bbq georganiseerd voor mijn broertje.. En denkt dat we roet in het eten gooien haha..

ML, heerlijk hoor een magnum!

Athina, mooi ding zeg!

Nog geen nieuws van Lee.. Spannend zeg!

Knuffelkonijn, doe maar lekker rustig aan en even onder kpud water misschien..

Mila, spannend allemaal zeg!

Kwebbels, ik zou ook niet weten hoe ik het me voor moet stellen..

16. :) dit is pag 1973, mijn geboortejaar.

Kwebbels kan ook in kleine straaltjes komen, hoeft niet 1 plens, kan wel. Maar ligt er volgens mij aan hoe diep je kindje is ingedaald.
    Zeg je gaat me toch niet vertellen dat mijn tweede buddy ook gaat bevallen? :)

Bij mij blijft het sinds gisteravond ook vreselijk zeuren in mijn buik. Dus geen idee hoe we dat gaan oplossen als we allebei in het ziekenhuis liggen? ;) Mrietje heeft nog steeds geen internet :)

17. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    is goed! ik ga dus voor 1983, en ml wil graag 1974.. dan zou ik stoppen met typen voor dat het weer helemaal mis gaat.

18. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Dan ga ik voor pagina 1986.. Moeten jullie wel wachten he met openen he hahaha

19. monkeylove

Haha nog 5 berichten...
    Nu dus 4...

20. monkeylove

Deel Deze Pagina