Nou geniet er maar van hoor voor je het weet...! Hihihihi. Maarre waag het niet om 77 te openen hihihihi
***Buddynieuws*** Leonie is vanmorgen om 9:16 mama geworden van een zoon en hij heet Sandro en hij weegt 3640 gram!
ik hou mn mond al... een vijand per dag maken is de limit voor mij maar jah die zit toch alleen aan magnums enzo te denken, dus vergeet vast voor het gemakt dat ze 1983 wil openen
*** BUDDYNIEUWS *** Lee is vanmorgen om 9.16 uur bevallen van een zoon genaamd SANDRO! Hij weegt 3640 gram. *** BUDDYNIEUWS ***
Wow Lee en Mr. Lee...GEFELICITEERD MET SANDRO! Leuke naam idd! Nou de boodschappies zijn binnen! Oh wat heerlijk! Tis wel een rib uit me lijf maar ik hoop dat mannetje het begrijpt gezien hij zelf ook de schurft heeft aan boodschappen doen hihihi.
Volgens mij wordt het weer een dag van babyboom vandaag Lee en partner Gefeliciteerd met Sandro. Senn en Niels gefeliciteerd met Karsten (leuk om stuk van vanacht te lezen trouwens. Bijna live verslag hahaha).
Waar blijven die meiden nou? Ik bied de mijne vrijwillig aan als volgende, maar ik geloof niet dat ze het daar zelf mee eens is
Wooohooo, supernieuws! Lee en mannetje van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sandro! Heel veel geluk toegewent en geniet ervan!
Dat vroeg ik me ook al af, de hele planning is in de soep gelopen.. Ik wil ook wel bevallen, vanaf vandaag "mag" het.. alles is geregeld en gedaan.. dus kom maar op! maar heb nog niet het gevoel dat ze dr echt graag uit wil ofzo. (als ze, geen hij is.. want mn gevoel zegt toch nog steeds dat het een jongetje word )
ik ook! ik ook! Lee en man: gefeliciteerd met Sandro! ik ben er vandoor meiden, m'n schoonzusje belt net om te vragen of ik even in het huis kom zitten omdat onverwachts iemand komt om de trap te bekleden (moest nog 1 van de 3 trappen doen) . Er was iemand uitgevallen... Dus ik kan helaas 'mijn' jaarpagina niet openen.. op dit tempo is die allang weg denk ik zeker na het nieuws over leonie . tot straks btw@ silla: woow, dat valt weer mee meid, met die boodschappen! Lekker!