Jah uhhh Kan niet EN bevallen, En boodschappen opruimen En forummen En broodsmeren.... Neeh kan multi tasken maarre dat kan ik niet... Dus wat mij betreft mag jij als volgende bevallen hoor!
Gefeliciteerd Lee met je Zoon! Zo heb net de vk aan de lijn gehad, was echt ff een zwaar depri momentjuh! Kan niks voor me doen nu moest gewoon afwachten En werd er net aangebeld, dus ik ga kijken en staat TNT voor mijn deur met pakketje van kleertjes.com, ben gelijk over mijn depri-buitje heen, gister besteld en vandaag binnen Zo lief HiHiHiHi...... Den zal het is posten hierzo en lees gelijk dat er weer een geboorte bij is xxx Nance
Hi Nance... Balen meis maar tis nog ff (zeg ik zelf heel dapper ) Maarre zo'n shoppakketje is altijd leuk!
Balen meid! Gelukkig zijn je kleertjes wel binnen! Silla, gefeliciteerd met je 1977. Het enthousiasme spatte van het scherm!
Lee gefeliciteerd met je zoon Sandro Wat een bevallingen allemaal. De jongens zijn wel in de meerderheid valt me op. Hier nog geen tekenen en ook ik heb vreetbuien, eet de hele ochtend, middag en avond door, maar dan wel rijstwafels, komkommers, raketjes en festini's, wel in zeer abnormale vorm. Zo erg dat de (lekkere) rijstwafels al meer dan een week zijn uitverkocht bij de AP.
Hugh zei gister nog...(and I quote) "Ik vind het echt foking niet normaal dat ze sommige zwangere vrouwen tot na 40 wkn laten lopen" Zelf hebben we afgesproken dat ik het nog PROBEER (zeg ik hééél stoer) dat ik het nog probeer vol te houden tot 39+wkn maar WEIGER om na 13/7 te bevallen... Hugh vind het toch niet zo'n prettig idee dat ik zo volgepompt wordt met medicijnen enzo. Ik begrijp dat wel gezien ik al zelf niet zo happig ben medicatie. Maar hij snapt het gelukkig wel. En vind ook zeker omdat 't kindje nu al op bijna 8 pond geschat wordt dat het vast wel klaar genoeg is om op de wereld te komen.
Nou van de wildwaterbaan gaan heeft er ook niet voor gezorgd dat de boel op gang kwam Maar Damian en ik hebben het wel supergezellig gehad, ben blij dat we gegaan zijn. Hij heeft zo'n dikke pret gehad. En ik kom thuis en mijn mobieltje gaat en hop een sms van Lee, wat een afstemming toch weer hihi Nou ik ga nog ff een broodje smeren voor Damian en hem daarna in bed bonjouren. Kan mama ook even bijkomen van het zwembadavontuur. Nance, balen meid, maar gelukkig kwam het pakketje net op tijd om je op te vrolijken.
hèhè eindelijk, maar ik denk (heb nog niet alles gelezen) dat je een zware bevalling hebt gehad. van harte met de geboorte van jullie zoon
Oh Nino... Komkommers! Hmmmm kep er net ook weer 2 binnen hihihi (met de boodschappen hoor nog niet gegeten hihihi). Enne ijsjes, ik had dinsdag 2 pakken (inhoud 10 ijsjes per doos) waterijs gehaald (peren en bosvruchten) deze zijn op 3 peren en 2 bosbessen allemaal door mij opgegeten. Ik pak ook niet gewoon 1 ijsje...nee nee. Ik pak altijd een peren EN een bosvruchten. M Maar gezien ik oneven uit kom begrijp ik dat mannetje er ook 1 gepikt heeft terwijl hij zijn eigen ijsjes heeft
zn eigen ijsjes Ook zon zwanger trekje, dat je niet zo graag wil delen.. Laatst ook, byron had voor mij twee deense krakelingen mee genomen, dus ik vraag (meer omdat het hoort dan omdat ik het wou) wil je ook wat? en hij, nee alleen als je over hebt, dus ik Nee sorry... dat heb ik eigenlijk niet