Whahaha ja bij ons is dat zooo. Hugh heeft ook "zijn eigen" zak met pinda's van die gore stinkende KATJANG nootjes en ik neem dan bijv. Suikerpinda's en als ie dan "MIJN" suikerpinda's gaat eten flip ik! Want dan eet ie mijn "traktatie" op terwijl ik zijn "trakatie" lust Zal idd door de hormonen komen hihihi
zo was weer bij veraatje ik ben weer tevreden met mijn coupe superkort en ben net dus nog met morris heen geweest en toen wou maud ook. maud was dus wat anti-kapper dus die heb ik toch ook mar bij laten punten en morris is ook weer heerlijk kort nadat we bij de kapper zijn weggegaan zijn we naar bakker bart geweest om kaas knabbelstengels te halen, want daar zijn de kids helemaal weg van alleen ik niet. ik heb mijzelf dan ook op een heerlijk puddingbroodje getrakteerd en voor vanavond heb ik heerlijke appelflappen meegenomen. hhhhmmmm yammie yammie
Vandaag al 6 festini's, twee raketten, 2 pakken rijstwafels en een komkommer op. Nu moet ik straks weer naar de winkel om mijn voorraad aan te vullen. Ik word er niet echt dikker van, dat is weer meegenomen. Vette dingen vind ik (gelukkig) niet meer lekker, dus de chocoladerepen liggen rustig in de kast en chips vind ik nu vies en normaal vind ik een stuk komkommer helemaal niet lekker. Ga nu nog maar de laatste raket opeten, op = op
Hahahaha, wat herkenbaar. Alleen hier katjang en voor mij chocolade pinda's maar verder klopt het helemaal!
Whahaha Nino! Succes dan maar met 't halen van de nieuwe voorraad! Ik zit nu (tijdens het forummen) ook lekker te bikken. Vers volkoren Tijgerbrood met salami. Ik ben zo in trans van het eten dat ik me besef dat mijn (halfje) brood en pak salami BIJNA OP IS!
Buddy was even broodje maken voor Leroy en meteen maar even de afwas wegwerken en aanrecht schoonmaken. Toen heb ik meteen maar even de tegeltjes meegenomen en het vuilnis weggebracht. Toen Leroy de deur uitwas heb ik maar meteen even de schone was uit de machine opgehangen blablalbalbaal.... And it goes on and on and on and on...... zucht........
Oh oke, voortaan ff melden wil je ik ben gefocust op jou vandaag gezien je moeder thuis komt! Enne je weet wat ik van de week gezegd heb! hihihihi
Haha jah net met was ophangen voelde ik een soort plop en een steek aan mijn onderkantje. Echt heel pijnlijk... Ik dahct nu zijn mijn vliezen gebroken en het gaat beginnen, maar nee.... hahahaahahah....
Ik ga straks ook een 2e poging doen om af te wassen... Was begonnen toen AH kwam maar daarna zit ik weer met mijn bibs achter de PC hihihhi Forum Junk...ikke nee nee hoe kom je daar nou bij
Ik denk dat ik zow ook maar even ga liggen. Heb net lekker mijn bed verschoont, dat stomme matje weer recht gelegd (Volgens mij slaap ik iedere nacht op een verkreukeld propje mat)
Ja lach maar....maar de dag is nog niet om zussie! Dusss blijf maar lekker in beweging want je kunt echt tussen nu en zondagochtend (let op mijn woorden) aan de slag!
Mijn moeder gister ook al, ik was druk aan het vertellen over dat er al zoveel baby`s waren geboren op het forum, enz enz.. en zij heel droog, wat is een forum?
Jah dat vroeg mijn moeder dus ook... Jah jeetje hoe leg je dat uit Ik heb het geprobeerd maar volgens mij snapte ze het niet helemaal. Ze vroeg of er ook forums voor haar interesses bijwaren. Ik zeg vast wel, moet je maar even googelen ofzow... Whahahaah....
Hier wordt het door Hugh en mams als iets heel RAARS ervaren. Je gaat toch niet je hele hebben en houden op het i-net zetten! En waarom de meeste ook allemaal een "nickname" hebben is al helemaal niet betrouwbaar Mijn moeder heeft het i-net pas net ontdenkt maar snapt er geen hout van en Hugh...tja da's gewoon geen PC mens. Zit er ook nooit achter muv als ie gaat i-net bankieren.