ik heb maar gezegt dat je je dan bij een pagina aan meld, en met allemaal meiden die ook in juli zijn uitgerekent kan kletsen, en vragen kan stellen enzo. en dat dat best gezellig is.
Ik zei iets van jah een forum is een site op internet over een bepaald onderwerp, bv zwangerschap enzow in dit geval, en dan kun je topics openen. Nou toen moest ik weer uitleggen wat een topic precies was maar het was gloofik een ver van dr bedshow Ze zit wel veel achter de pc maar ze snapt er volgens mij de ballen van
Ah mijn moeder snapt nog wel wat van internet, al moet het niet te ingewikkeld worden... maar jah ze is ook nog maar 43 dus misschien dat dat scheeld.
Haha die zouden dus steil achteroverslaan als ze zouden weten dat er relaties voortvloeien door het gebruik van internet... Ik heb Yaron via het internet leren kennen... ONDER EEN NICKNAME JAH AHAHAHAHHAHA....
is ook nog niet echt oud. Maar het beeld dat internet "onbetrouwbaar" is, is wel herkenbaar.. al ben ik zelf ook niet al te happig op daten enz via internet.. je weet maar nooit, straks word je gekidnept ofzo (met 25 kan dat nog net)
Nou ik heb het opgegeven om het uit te leggen. Vertel er ook niets over tegen mama. Zeker in mijn MK periode zat ik vaak op het forum. Nou dat was helemaal belachelijk! Hoe ik het in me hoofd haalde om mijn verdriet met vreemde te delen. Ik kreeg op een gegeven moment een soort van forum verbod! Nou dacht het niet, kep nog steeds contact met dezelfe meiden! Hugh is nu wel geintresseerd in "ons clubje". Ik moet dan uitleggen wie wie is. En wie mijn buddies zijn enz enz. Maar meldt alleen dingen als er bijv. een beeb geboren is ofzo. Al dat andere gaat hem geen fluit aan hihihi. Oh ja en telkens dat we naar het ZH gingen zat ik te sms'n zegt ie; Met wie ben je aan het sms'en?" Ikke; ff ML een berichtje sturen Hij: Wie is in hemelsnaam ML Ikke: Monkeylove van het forum Hij; Waarom heet ze zo: Ikke; geen idee maar ze heet in het eggie Marjolein Hij; waarom zeg je dat dan niet enne waarom moet zij dat weten dan : Ikke; Nou dan is ze op de hoogte maarre ik zal haar voortaan wel Marjolein noemen dan weet je over wie ik het heb. Hij; maarre wie is dat dan... (mannetje vraagt graag 2x hetzelfde) Ikke; Nou als ik tijd heb laat ik wel een keer een foto zien Heerlijk he zo'n vent... En nog vind ie het vreemd dat ik alles rondom de zwangerschap met haar deel hihihi.
Hoezo kan dat nog net? hahaha, zit daar een leeftijdsgrens aan dan? Nee, nee, ik ben al 25 geweest, dus je mag mij niet kidmappen? Ik heb Roger, mijn man ook via Internet leren kennen. Weliswaar niet op een datingsite, maar toch. En als hij me had willen kidnappen had hij dat best gemogen. Eigenlijk heeft hij dat ook een soort van gedaan hihihi.
Mijn moeder begrijpt ook niks van internet, maar ze heeft wel door dat ik het heel fijn vindt hier op het forum. Ik vertel haar ook altijd het babynieuws enzo. Mijn man is zelf ook een computerfreak, dus die begrijpt mijn 'verslaving' ook wel. De buddy's is nieuw voor hem, maar hij vindt het wel grappig!
zie het al helemaal voor me met byron heb ik het ook niet over de dingen die er besproken worden (ook niet met mn moeder trouwens) ook alleen als er een baby is geboren, en met dylan en dinand, daar was ik wel erg van onder de indruk..
Wat "HIP" om de vader van je beeb zo te ontmoeten. Ik heb de mijne gewoon "ouderwets" in de kroeg ontmoet hihihi
Pfffffffff ik begin weer in te kakken en ik zit mega vol van mijn halfje bruin met salami en ltr melk! Ik meldt me bij deze ff af en ga ff "uitbuiken" op de bank! Dusss als jullie me missen dan ben ik................ AAN HET CHILLEN
haha, nee.. maar kidnapers komen met snoepjes enzo en op den duur hoor je zo volwassen te zijn dat je daar niet meer intrapt Ik heb meer het idee van STEL dat het toch niet zon aardige/leuke weet ik het wat is.. ik moet wel thuis komen voor Jordy, dus ik waag me er niet aan (hoeft ook niet meer)
Hé meiden, Er is weer een hoop geschreven zeg! Gelukkig waren het veelal korte berichtjes dus vrij makkelijk om door te lezen. Wel heel erg bijzonder om zowat de gehele bevalling van Senninha zo te lezen. Senninha en Niels van harte gefeliciteerd met de geboorte van Karsten. & Lee en partner natuurlijk ook heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie Sandro! Hier werd ik zojuist ook blij gemaakt met een pakketje van Esprit. Hierin het rokje en shirtje voor ons nieuwe (adoptie)nichtje Isis en voor eigen meissie ook nog een jurkje. Alles ziet er erg leuk uit! Alleen voor ons eigen jurkje ontbreekt het uiteinde van het ritssluitinkje waarmee je de boel open en dicht ritst. Ik heb Esprit verzocht het sluitinkje los na te sturen, want ik vind het zo onnodig als daarom het hele jurkje retour moet. Verder ook de bestelde geboortepostzegels net ontvangen met de post, dus ik heb weer wat te doen. Enne ik ben begonnen in het boek veilig bevallen en dat is vrij dik, dus ik moet ook daar weer in gaan lezen. Maar ondertussen hou ik jullie wel in de gaten hoor. Tot later.
Ik heb Yaron leren kennen via de site van tmf Hij had een berichtje achtergelaten op mijn profiel en ik vond m er wel leuk uitzien dus ik hapte meteen toe... zucht.... Toen zijn we gaan msnen en bleven maar met elkaar msnen... Ik heb nog nooit met iemand zoveel gepraat als met Yaron. Echt dat ging dag en nacht door gewoon. Dan moest ik om 7 uur op, kinderen doen en naar school, werken en alles maar zat rustig nog tot 6 uur met m te msnen en ging dan maar eens douchen... En na 3 maanden waren we zo gek van elkaar dat ik zei nah dan moeten we maar eens wat afspreken... En dat pakte goed uit (op dat moment dan ) Hij nam me mee uit eten en we kregen allbei geen hap door de keel van de zenuwen whahaha was echt triest Mijn moeder heeft ook nog steeds het smsje van toen in haar mobiel staan. Mam wees niet bang, ik leef nog, lig niet gevierendeeld in een gracht te dobberen, je hoort me.... Hahahhaahahahah... Die maakte zich zow druk Maar was wel een grappige tijd...
en ik heb hem nog geopend ook maar goed mijn ouders zijn allebei internetverslaafd zeg maar en remco die zit ook vast aan de computer. mijn schoonouders zijn sinds een half jaartje niet meer digibeet, maar echt snappen doen ze het ook nog niet. het scheelt bij hun alleen wel dat er nog 2 thuiswonenden computer/internetverslaafd zijn.
Volgens mij is Roger al lang blij dat ik jullie heb. Ik kan best mijn ei bij hem kwijt hoor en ik kan klagen wat ik wil, maar ik merk wel aan hem dat hij sommige dingen eigenlijk helemaal niet wil weten ookal doet hij nog zo zijn best om dat niet te laten merken. Dingen als slijmproppen, vruchtwater en onderkantjes pijn enzo, die begrijpt hij toch niet echt. Hij begrijpt gelukkig wel dat ik het prettig vind om met jullie over dat soort dingen te praten.
Herkenbaar! Toen ik 25 was (het was toen even uit tussen mijn man en ik) heb ik via TMF ook een jongen leren kennen. Hij was 20, maar het klikte zo lekker. Dus met hem heb ik ook af en toe afgesproken. Was heel gezellig, maar dat heb ik mijn ouders nooit verteld want die zouden dat niet leuk vinden!