ah, ik heb mijn vriend wel "gewoon" leren kennen, maar dat msnen ken ik wel hoor, we kenden elkaar wel al van echt, maar ook uren en uren gemsn-t en dan nog sms... vraag me ook wel eens af waarom ik niet vol wallen zat toen. (en dan vond hij mij nog niet eens leuk ook ) de arme jongen werd gewoon gestalkt
MIjn man ook. Hij zuchtte vannacht wel even toen ik weer achter mij pc kroop en verklaarde mij vanochtend ook even voor gek, maar toen ik heel enthousiast vertelde begreep hij het ook wel. Hij vroeg zich net af (via msn) of ik al weer moe was. Ik moest maar even lekker weer gaan slapen!
Ik begrijp je wel hoor en ik vind het eerlijk gezegd zelf ook wel eng, zeker nu je zoveel hoort over kinderlokkers via i-net enzo. Ik heb Roger afgesproken toendertijd op het strand in Zeeland. Waar veel mensen in de buurt waren. Best eng. Maar het bleek het beste te zijn wat ik ooit heb gewaagd. Voor hetzelfde geld was het heel erg tegengevallen.
Mijn moeder zal ook wel eens gedacht hebben Marjolein, Marjolein Mjah, nothing can stop me... Yaron is wel de enige waar ik ooit mee afgesproken heb. En nu krijgen we een heuse tmf-baby Nou jah IK krijg m dan.... zucht...
Maar goed, zo'n ontmoeting blijft spannend en ik weet niet of ik tegenwoordig het wel weer zou durven!
Merk je ook niet aan Yaron dat nu het dichterbij komt, hij het spannender gaat vinden en meer contact zoek?
gelukkig heb je de stap dan toch gezet! en opzich, als het neutraal terrein is, en er zijn meer mensen, kan er ook niet zo veel gebeuren. Maar toch, ik durfde het niet in elk geval
heb mijn vriend op de mavo leren kennen. hij was toen samen met een vriendin van mij, maar daar was geen klik een paar weken later toen zij met vakantie was is het tussen ons wat geworden en zij had op haar vakantie adres ook iemand terwijl ze dus nog niet bij elkaar weg waren. ondertussen zijn we dus 13 jaar bij elkaar en toen waren we allebei niet met computers en telefoons bezig. het ging dus allemaal op de ouderwetse manier met briefjes ed. heb ook alles bewaard
Pfff man! Dat ik toen met m afgsproken had, ik zat alleen maar in zo'n stressbal te knijpen in de trein onderweg naar A'dam En het erge was dat het een doorzichtige stressball was met maden en nepbloed erin en toen ik m zag kraamde ik eruit: Pfff, ben blij dat ik mijn madenstressbal heb... Hij ging er verder niet op in
Jah hij zoekt wel emer contact en dat ik me eergister zo kut voelde kwam ie wel, maar het probleem is dat het gewoon een moeilijk ventje blijft, want hij blijft stomme opmerkingen maken die me weer op de kast jagen hahaah... We gaan van zero naar 1 en weer van 1 naar zero steeds... Ach we shall see...
Hahah, wat een vreselijke stressbal zeg! Mijn man en ik zijn vroeger buurkids geweest, toen hij 3 was is hij verhuisd en toen hij 18 was zijn we elkaar weer tegengekomen op vakantiespelweek. En tja... het was meteen raak!
Lee en man gefeliciteerd met de geboorte van Sandro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat kunnen jullie kletsen zeg! Mijn moeder stond ineens voor de deur, ze was vrij van haar werk en kwam dus maar even hier langs. Wel handig want nu is mijn huis alweer helemaal schoongemaakt dus dat hoef ik vanmiddag niet meer te doen! Nadeel is dat ik nog geen tukje heb gedaan en nu inmiddels wel begin in te kakken dus ga zo maar eens even een poosje slapen. Heb ook aangegeven dat we wel graag een nieuw tuinset willen, krijgen van mijn ouders en schoonouders iets omdat we 23 juli een geregistreerd partnerschap aangaan, hebben van mijn schoonouders een hele nieuwe slaapkamer gekregen. Verder hebben we eigenlijk alles al goed en nieuw behalve een normaal tuinset, hebben nu een plastic setje waar je nog maar net met z'n tweeen aan kunt eten. Dus heb dat vanmiddag maar gevraagd. Mijn moeder snapt trouwens wel wat een forum is maar snapt niet dat ik met vreemde mensen over mijn zwangerschap ga praten. Zit ook 2 berner sennenforums en dat snapt ze dan wel weer omdat het dan wel makkelijk is als je tips kan krijgen
lovelykids, dat is wel romantisch liefdes brieven enzo.. en het kost wat meer "moeite" dan internet vind ik. een tmf baby, nou zie ik ineens jeroen post als baby voor me en een maden stress bal is ook best romantisch.. Ik had altijd ruzie met mn vriend.. ook wel erg origineel. maar jah negatieve aandacht is ook aandacht
O, wat lekker zeg Ingrid dat je huis weer schoon is! Zou willen dat iemand dat ook even weer voor mij deed!
Lee: Gefeliciteerd met jullie zoon Sandro !! Wat 'n mooie namen hier allemaal zeg !! Verder nog niet veel bijgelezen, ga me straks lekker laten verwennen bij de kapper.... nu durf ik het nog
Ik en mijn ventjuh kennen elkaar ook via het i-net..... Hadden allebei niet de intensie om een relatie samen te beginne Maar na een ontmoeting sloeg de vonk over Nu zijn we allebei super blij en willen niet meer zonder elkaar....
Wat veel hebben elkaar eigenlijk via internet leren kennen! (maar misschien ben ik ook ouderwets omdat ik het begrip forum tot 1,5 jr geleden ook niet kende..) dus de jongens die ik sprak, voegden me toe via msn, en dat is vaak minder gezellig..
Geen idee, misschien toch af en toe lichtelijk incontinent door mijn zwangerschap . Het is ook niet heel erg vaak, moet ik zeggen. Of misschien doet de kleine het wel door op mijn blaas te duwen, waardoor ik de controle kwijt ben. Vruchtwater kan ik me niet voorstellen, want de meeste keren wat het gelig. 1x was het wel doorzichtig, maar aangezien mijn kleintje nog niet ingedaald is, neem ik aan dat echt bijna alles in 1x eruit zou moeten komen bij het breken van de vliezen en niet die hoeveelheid die ik verlies, toch!?