monkeylove: Ook ik heb mijn ventjuh via tmf gevonden.... HiHiHi... en zie ook dat de uitrekenings-data hetzelfde is..... Nog meer overeenkomsten? xxx Nance
Lee en man, gefeliciteerd met jullie zoon Sandro!! Het wordt tijd voor een meid... Ik ben wel blij dat ik onze naam die wij voor onze kleine hebben uitgezocht nog niet voorbij heb zien komen... Hebben jullie dat ook, dat je er echt op let. Niet dat het uit maakt, je kent elkaar toch niet in real-life edit: leuk op mijn geboortejaar open ik de pagina
Jeetje nu heb ik alweer honger... Nou ga maar weer eens rommelen in de kastjes, volgens mij heb ik alles al weggesnaaid wat er te snaaien valt...
Euh haha, als het maar niet dezelfde jongen is Hij komt wel erg uit de buurt van Rotterdam hahaahahahah...
Ik heb m in 2004 leren kennen (In Juni) Hijzelf komt uit Spijkenisse, is half israelisch en heeeel vervelend
Ja inderdaad, dan zou het jammer zijn. Ik heb dit jaar 6 vrienden/collega's/familie die bevallen, dus ik peil af en toe wel even hoe en wat... Ik ben nu gelukkig de eerst volgende, dus hopelijk houden die 4 na mij er wel rekening mee
heb roeland leren kennen in de kroeg, hij had net in een andere kroeg gewerkt en was daar om even te ontspannen na het werk en ik was nog steeds bezig met stappen en was aardig in de olie zeg maar maar zag er blijkbaar nog niet verlept en dronken uit (neem ik tenminste aan) en was best grappig die avond. Toen ik samen met een vriendin in een taxi wilde stappen om naar huis te gaan gaf ik hem drie kussen en toen volgde de rest. Hebben nu soms nog een 'discussie' over wie er nou eigenlijk begon, ik weet zeker dat hij het was want ik begon nooit zelfs niet als ik dronken was hier de laatste tijd ook dat mijn onderbroek zeg maar nat is en het is volgens mij ook geen urine, zo ruikt en ziet het er tenminste niet uit. Zou ook niet weten wat het is, lijkt mij ook niet dat het hier vruchtwater is, is het nog veels te vroeg voor.
Whaaaaah stel je voor dat zou toch erg zijn. Zit je op een forum en dan in ene blijkt zoiets haah... Je hoort wel eens van die verhalen maar denk niet dat dat in dit geval zow is hahaah...
Ben ik helemaal met je eens! Hier heb ik onze naam ook nog niet voorbij zien komen. In de familiekring wel dus daarom zijn we van onze 1ste naamkeuze afgestapt. Wel raar als je dan nog die drukproef ziet met daarop die naam. Ik geloof niet dat ik het erg zou vinden als iemand hier dezelfde naam zou hebben, want inderdaad je kent elkaar niet in real-life.