Aha, das wel een eindje bij ons vandaan dacht ik. Mijn neefje en nichtje hebben sinds vandaag ook vakantie.. Wat waren ze blij!
Ik hoef ze gelukkig niet naar school te brengen of wat maar kan me goed voorstellen dat je blij bent dat Jor nu al vakantie heeft Leroy krijgt de 19e vakantie en Michelle meestal een weekje eerder.
In hardenberg zit toch zo`n disco? het podium ofzo? (vergeef het me als het totaal nergens op slaat haha) dat is dan midden toch? de 19e, ook wel lekker, vaak heb je dan geluk dat je als het mooi weer is nog niet weer naar school hoeft. Ik hoop ook dat ie na de vakantie zelf op de fiets kan, we hebben druk geoefend, (tot ik rustig aan moest doen, toen gingen we met de auto) maar ik vind het idee dood eng
Jah is ook eng, De school ligt hier tegen mijn huis aan dus dat is wel relaxed... Maar na groep 8 zal Leroy het ook verder van huis moeten gaan zoeken. Nu ik zwanger ben ben ik extra bezorgt om ze hoor... Nog erger dan anders ...
jah jor gaat naar groep 5 dus opzich moet ie het wel kunnen, t is ongeveer 2 km fietsen, en hij heeft overal voorrang enzo.. maar toch.. Maar jah kleine jongetjes worden groot en dan moet je ze nog meer los laten.. vreselijk haha. gister kwam ie heel lief met een plantje aan omdat we gaan samenwonen had ie ook op het kaartje geschreven. dus ondanks dat ie geen lekkers voor me kan halen heb ik het nog niet zo slecht.
Das waar ook, het noorden is dit jaar heel vroeg met vakantie. Chris moet nog 3 weken naar school. Hij gaat trouwens ook naar groep 5. Wordt 13 juli 8 jaar. (dus ik wil zeker niet een week overlopen!) Hij mag over het erf van de buren naar school fietsen, dan is het ongeveer een kilometer en alleen over veilige paden. Hij mag van mij nog niet alleen over de dijk hier rijden. Het is ook echt zo'n stuntman zo van: Kijk eens mam, zonder handen! Liefs, Lientje
dus hij gaat wel al alleen.. jor is ook een beetje hoe moet je het noemen, maar als ie wat spannends ziet, ziet ie zo verkeerd om op de fiets (wat trouwens ook komt doordat kinderen tot de 12 nog niet hun aandacht aan twee dingen kunnen geven.)
Ik zie dat we qua pagina's maar 1 echte uitdaging hebben, de Februari mama's. Die zijn tot over de 3000 gekomen. De rest is een eitje voor ons 8)
Ja hij gaat wel alleen. Maar meestal rijdt hij met het buurmeisje (van datzelfde erf) mee. Die is 13 en zit in groep 8. Die gaat nu naar de "grote" school. Wel fijn, want ik heb dus een oppas hiernaast wonen!
ah woensdag is pagina 1900 geopend, dus als we dit tempo aanhouden.. dan moeten we een heel eind komen de rest zijn we idd bijna allemaal al voorbij. (hadden de februari mama`s nog meer onzin te melden? is dat mogelijk? of misschien dat hun al 20 pagina`s voor DE pagina, het gevecht aan gingen?)
dat is zeker wel fijn! dan fietst ie niet helemaal alleen alleen, en dat moet jor dan wel. ach ik zie wel! eerst vakantie
hmm.. misschien zijn er gewoon VEEL februari mama`s? dan is het ook makkelijker, maar echt weinig juli mama`s zijn er ook niet.. al typt natuurlijk niet iedereen even veel (wat geen verwijt is offcourse)