Ik heb er wel een paar gehoord hier die wel weggaan. Maar ik zie in Spanje ofzow ook wel een mensen met een pasgeboren baby... Ik doe het niet dit jaar... Mijn financiele situatie leent zich er ook neit echt voor
nee, we wachten eerst de komt van de baby af, en dan zien we wel, misschien nog een weekendje weg ofzo, maar denk niet dat het er inzit dit jaar.
Jah precies, ik wil misschien met die kids nog een midweekje of een weekendje weg gewoon om er ff uit te zijn maar dat zal niet snel zijn... Misschien in September ofzow of later zelfs...
zit ik ook aan te denken. maar eerst maar eens lekker alles weer op orde enzo, en eigenlijk heb ik ook geen akelig huis. Ik vind het wel lekker als je gewoon je eigenspullen om je heen hebt, alles bij de hand enzo. we zijn in februari ook nog een weekendje weg geweest.
geen idee.. misschien wacht iedereen op DE post van senninha? of ze zijn idd aan het bevallen (koken lijkt me sterk ) Ik ga niet koken in elk geval.. ik vond dat idee van die pizza te aantrekkelijk
Haha lekker Athina, ik heb echt echt echt geen zin om te koken! Maar als ik wil frituren zal ik eerst de frituur schoon moeten maken... zucht wat een dilemma. En ik hoef niet eens te eten want zit echt vol nu...
he meiden, Ik kom net terug uit het ziekenhuis.....vanaf gisteren verloor ik kleinere plasjes vocht maar wel zo dat mijn broek erg nat werd...vanochtend had ik zoiets van ik ga dat toch even navragen! De verloskundige stuurde me door voor CTG en controle of het vruchtwater zou zijn! In het ziekenhuis aanbelandt een uur aan CTG gelegen dat was prima! Vervolgens inwendig obderzoek voor vruchtwater....zij dacht dat het gewoon veel afscheiding was en wilde echo maken en met eendenbek monster afnemen just in case! Op echo bleek onze kleine man nog genoeg vruchtwater te hebben en vevolgens eendenbek voor monster gedaan! Ze komt terug met het nieuws dat volgens het monster het WEL vruchtwater was.......! Kortom nu moeten we ons morgen 7.30 melden in het ziekenhuis en gaan ze inleiden aangezien ze na 40 weken geen risico willen lopen op infectie voor de kleine! Whaaaaa ik stond even helemaal pafffff! Echt bizar spannend! Zoals het nu eruit zag beginnen we met gel want ik had nog geen ontsluiting dus ik ben reuzebenieuwd hoe het morgen gaat verlopen! Het hoeft trouwens niet te betekenen dat ik morgen al mama wordt want soms duurt dat rijpen langer! Maar ja wie weet! Iemand verder ervaring met inleiden? Ik ga zo nog even teruglezen hoor! Senninha plus hubbie dat weet ik toevallig al onwijs gefeliciteerd met jullie Karsten! xx zenuwachtige Nina
Zo ik heb weer ff boodschapjes gehaald, bijna van mijn stokkie gegaan op de terugweg dat was echt minder leuk. Maar eigen schuld om met honger weg te gaan en best een stuk moeten lopen. Hier eten we wat gezonder, ik heb net Damian op zijn stoel geinstalleerd met kipfilet en geroerbakte aardappeltjes, uien en paprika. De pizza's hebben wij gisteren al gegeten, alhoewel Damian toen tomatensoep heeft gekregen. Nina, wow spannend meid! Geen ervaring hier met inleiden. Maar ik wens je veel succes voor morgen. Lijkt me heel vreemd om te weten dat je morgen je kindje op de wereld gaat zetten.