Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Wij zijn in mei een weekje naar Zeeland geweest, precies toen het zo lekker weer was. Deze zomer lekker thuis met veel visite denk ik :)

Vind het prima zo. Misschien wel een dagje weg naar het dolfinarium ofzo. Dat soort dingen, maar dan moet ik niet 2 weken over tijd lopen, want dan is tegen de tijd dat de kleine en ik er klaar voor zijn Rogers vakantie alweer voorbij. Hij krijgt gelijk met Chris op de 21ste juli vakantie. En als ik dan pas ingeleid ga worden... brrrr nee hoor.

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Spannend nina! dat is wel een hele verandering in eens...

3. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Nina, wat spannend!
    Ik ben bij Chris ingeleid. Kreeg toen ook gel en dat haalde eerst niets uit. Later op de dag nog een keer en ook dat deed niet voldoende. Ik had trouwens ook geen pijn ofzo hoor. Moest die nacht blijven en de volgende dag kreeg ik een infuus. Toen was het in een uur of 3 helemaal kant en klaar afgewerkt en zat ik aan de boterham in het ziekenhuis met een bakje met kind erin naast me. Die nacht moest ik toen nog blijven. Volgende morgen naar huis. Bij elkaar dus 2 nachten ziekenhuis waarvan 1 met kind.

Liefs,
    Lientje

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Bij jor ben ik ook ingelijd, maar omdat ik al ontsluiting had, kon ik gelijk aan het infuus, om half negen hebben ze mn vliezen geprikt, en om vijf uur was jor er.

en ik heb het niet als heeeel pijnlijk ofzo ervaren.

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nina!
    Jeetje meis! Spannend.
    Ik heb (nog) geen ervaring met inleiden maar mijn moeder is 19 jr geleden (ja ja toen al) ingeleid.
    Zij heeft het zelfs toen gepresteerd om een stortbevalling te krijgen...
    Ze werd smorgen's om 09:30 uur ingeleid en mijn broertje was even over 13:00 uur geboren met 2 persweeËn.
    Mijn moeder vond het alleen zwaar om de weeËn liggend op te vangen, met de bevalling van mij mocht ze lopen maar goed ook ik was er binnen 2 uur met 2 persweeën.
    Hoe dan ook meis, laat het over je heen komen 't komt zeker goed!
    Jahoooo weer een mama er bij dit weekend!

ML jij gaat ook hoor! Tis dan maar 1 weg puf wee maar jij MOET dit weekend want ik las al dat het volgende week weer mega mooi weer wordt nou ik ben mijn TELETUBBIE/BARBAMAMMA outfit zat en met 30 graden buiten ga ik natuurlijk ook weer opblazen! Dusss ik ga die kleine van jou es toesrpeken...
    Mayron, luister es naar tante Silla! Tis nu afgelopen met het "geplaag" van je moeder. Je komt er DIT WEEKEND uit en gaat mama es flink knuffelen!

Nou moest me weer door 11 pag. worstelen ;)
    Zag dat er veel geaast werd op bepaalde pagina's hihhii, hoe de ontmoetingen van de babydaddies waren.

Getracht te slapen, ben wel zo nu en dan weggedoezeld, toen kwam mama weer binnen met 't brood, heel verhaal waarvan ze 2x vertelde dat ze de HA gesproken had en tegen haar had gezegd; "Als je terugkomt van vakantie (over 2 wkn) dan ben ik oma!"
    Toen weeer getracht te tukken, belt Hugh! Dat de motorzaak zijn sleutel kwijt is! En of IK ff de reserve wil gaan halen! Nah op dat moment eigenlijk niet goed zitten luisteren maar tegen Hugh gezegd dat ze 't maar bekijken en dat ie maar maar mijn moeder moet bellen ofzo want ik heb er de kracht niet voor.

Even later weer weggedoezeld, staat mijn moeder weer naast me..." sil is dit de reserve sleutel"
    STAAT ZE MET DE VOORDEURSLEUTEL VAN MIJN WERK VOOR ME NEUS!
    Mam...een sleutel van de motor zit er ong. net zo uit als een sleutel van een auto! Kijk op het plankie! En ja hoor ze had hem.
    Kep geen idee hoe laat dit allemaal plaastvond maar resultaat...ik heb rug pijn, mega lekkere trek, en ben moe!

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Haha wat een toestanden weer Silla.

7. monkeylove

:whistle: Jeeeh! Michelle dr geboortejaar :whistle:

8. monkeylove

:) tis me gelukt...

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    heel goed ;) ik ga even wat eten zoeken voor mn mannen.. anders krijg ik ruzie, hongerige mannen wil je niet in huis hebben.

misschien tot later!

10. Ik heb verlof!!!!! :D :D :D :whistle: :whistle:

sorry dat moest er even uit!
    jemig, sinds vanochtend zijn er 30 blz volgekwekt!
    nog nieuwe beebs?

ben wel verwend door kids, een aantal hadden leuke cadeautjes mee, blijkbaar hadden zij ook de prenatal onrdekt!
    alleen natuurlijk wat kids waar je heel veel aandacht en extra's mee doet het hele jaar en geen bedankje eraf (van ouders ofzo!)
    maarja, boeit me nu niet, ik heb nu toch verlof! :D

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jah zo irri toch!
    Mijn moeder zat me bij haar 1ste bezoek te vertellen dat ze 't helemaal begrijpt dat ik niet altijd zin heb in mensen om me heen of mee te praten (muv t forum) en dan deze shit!
    @%$@#$ op gewoon! grrrrr.
    Ik weet ook wel dat dit puur komt door slaap gebrek maar toch vind het irri hihihhii

12. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Wij gaan de 1ste week van oktober lekker met de kleine een midweekje naar Centerparcs de Erperheide in België.
    Wij dachten maar zo: alles wat we thuis kunnen, kunnen we daar ook. En we hebben een heerlijke VIP bungalow, dus lekker luxe!

13. Zo, heb weer ff gegeten.. Maar moet zeggen, heel weinig maar. Kan weinig binnenhouden. Ben beetje misselijk, heb hoofdpijn en ongikrampen..

Nina, spannend, morgen inleiden!
    Succes!

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Yahoo Buddy tis je gelukt!

Wij gaan niet met vakantie...helaas.
    Maar goed wie weet volgend jaar!
    Dan kan Tygo zijn slippertjes/sandaaltjes die ik bij de babyshower gekregen heb aan hihihhi.
    dat zijn deze:

Speciaal ingevlogen vanuit Sao Paulo ('n dinnetje is Stewardes).
    Dat blauwe is overigens een hangertje hihihi ook al zo schattig, dan kun je ze ophangen (indien nodig uiteraard)

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Klinkt niet best Knuffelkonijn?
    Sterkte meis!

16. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nina spannend hoor dat je morgen ingeleid gaat worden. Hopelijk heb je uiterlijk a.s. zondag jullie kleintje in je armen.

17. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Lientje en Anno niem jullie verhalen hoor ik graag! hihihihihi!

Silla dat van dat liggen daar zie ik ook best tegenop! Moest vanmiddag al uur aan ctg en wilde zo graag me vrij kunnen bewegen maar ja ik laat het op me af komen! Als dit beter is voor onze kleine man gaan we dat klusje gewoon even klaren......zei ik stoer ahum!

Even voor de dames die twijfelen over wel of niet vruchtwater verliezen... dat hand blazen deed ik zelf thuis ook maar dan stroomde er niet echt iets uit...in het ziekenhuis met de benen wijd en de verloskundige ertussen bleek dat met het blazen er wel vocht uit kwam en na die test dus ook echt vruchtwater te zijn......
    Hier ook echt geen grote plas op de grond of iets maar meer een erg natte broek....Dus bij twijfel toch even verloskundige bellen! Daar zijn ze voor!

Rensie lekker genieten van je verlof!
    Lee gefeliciteerd met jullie zoon Sandro!

Dikke knuffel voor de rest!
    Hier is schoonpapa jarig en we gaan even nog wat eten! Ik heb immers "nog" nergens last van hihihihihi!

kus Nina

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hmmm Nina...
    Zoals ik gister zei heb ik het ook.
    Zeker toen ik donderdag nacht getoucheerd was en weer naar huis gestuurd werd was mijn hele onderbroek nat!
    Net ook weer tenminste het inlegkruisje was nat. Ook de blaastest op de WC gedaan (en ff voor de beeldvorming) met de benen wijd maar er gebeurde niet. Dus ik denk niet dat het bij mij echt vruchtwater was. Ook gister bij de echo bleek ik nog PLENTY te hebben.

19. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Ook hier had de kleine nog voldoende op de echo aan vruchtwater maar erf wordt ook steed nieuw aangemaakt en als de kleine is ingedaald dat hoef je geen hele plensen te verliezen!

Ook hier met de blaastest zelf kwam er niet echt iets uit! Alleen toen ik met de benen wijd moest en de verloskundige zat mee te kijken zag ze vocht uit mijn baarmoeder komen met handblazen maar ook nu liep het er niet echt uit! Wel als ik van liggen naar zitten of met lopen steeds kleien warme plensjes en de onderbroek nat...ook mijn gewone broek was dan nat!

xx nina

20. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik las net iets in mijn boek veilig bevallen over vocht verliezen, er staat namelijk:

Ook hebben vrouwen op het eind van de zwangerschap vaak overvloedige afscheiding die helder die helder van kleur en waterdun is. Ook dat is het effect van meer oestrogenen.

Deel Deze Pagina