Ik ben ook een spelletje aan het doen. Dubbel patience. Ik ga morgen maar weer even een nieuw boek kopen denk ik. Dat heb ik immers alweer een paar weken neit gedaan Vandaag kwam het kentekenplaat met de naam van onze dochter erop bezorgd! Die had ik besteld voor mijn mans verjaardag. Nu heb ik alles binnen dus hoef ik daar ook geen zorgen meer om te maken Er is trouwens echt niks op TV...
Ik doe op een dag ook echt geen kloot Pffffff even kijken wat ik vandaag allemaal gedaan heb Stofgezogen, was in de wasmachine en nu zit ie in de droger. Betwijfel of ik hem nog op ga vouwen vanavond Naar de karwei Met vriendin wat wezen drinken Voor de rest; Bank hangen en niks doen
hoihoi dames senn het is wel erg met jou hoor hihi tijdens de bevalling kan ze niet zonder ons en nu ook al niet.... Ik denk dat ik jullie ook zal missen hoor als ik in het ziekenhuis lig....zal wel af en toe even bellen ofzo....of stiekum smsen..... ik heb weer dikke voetjes en heb het warm,,,,ga zo maar op bed hopelijk slaap ik een beetje vlot.... camera is opgeladen batterij is vol nog even nieuw bandje erin en dan in het foto toestel volgende week nieuwe batterijen want er zitten nu nog goede in hoor maar je hebt van die nieuwe die zijn meteen al opgeladen en kun je dus meteen gebruiken..... tessa had uitslag op haar arm erg vreemd op de plek waar ze de prik heeft gehad en de pleister dus zat....kijken hoe het morgen lijkt ze slaapt in elk geval lekker
Ja tgaat wel goed, zeg ik voorzichtig, hij is vandaag weer 10gr aangekomen, dus nu nog 10gr voor zn geboortegwicht, hij drinkt nog steeds niet zoveel als hij zou moeten want dat word elke dag meer, maar hij doet zn best! Khoop dat ie snel wat zwaarder is en makkelijker drinkt dan stresst mama wat minder. Nou ik vind de dagen echt raar gaan, ik heb geen besef van wat voor dag t is alleen van de uren, dan weer kolven dan weer drinken geven, kost gewoon heel veel tijd bij dit mannetje, dus heb het gevoel de hele dag met zn drinken bezig te zijn. Dus vervelen doe ik me niet, maar zou graag wel een beetje willen slapen
Jah mijn dagindeling is al niet veel beter hoor... Alles is tegenwoordig zo'n onderneming en ik heb zoveel boeken gelezen lately dat ik niet echt zin meer heb in het boek waarin ik nu bezig ben...
nou ik had net weer een berichtje van de buurman...gezellig hoor....en net nog even zitten msnen met mijn schoonzus was ook wel weergezellig maar verder verveel ik me ook en kan ik ook niet meer zo veel doen....bah...
Pff allemaal hetzelfde schuitje dus...En nou is die stomme computer ook nog van me aan het winnen bij patience En heeft iemand nog plannen morgen of is dat een stomme vraag?
ja weer een pagina verder moet er nog iemand bevallings begeleiding want afgelopen nacht ging het hard....
Ik heb trouwens gehoord dat je de dag voor de bevalling meestal beetje ziekjes bent en er niks uit je handen kan komen? Ik hoop het, want zo'n dag heb ik vandaag echt... Vannacht slaapt het lieve mannetje van mn vriendin hier. Zijn ouders zijn aan het verhuizen en moeten maandag over, dus heb aangeboden maar op hem te passen.. Dus hopen dat ik ze vannacht niet wakker hoef te bellen (zal je altijd zien) Liefs Wendie
ff een EMO bericht! Mannetje is NU PAS onderweg naar huis. Dus ik vraag of ie eten mee wil nemen want ik KLAP ondertussen v/d honger. Zegt ie: Jah je moeder heeft nog een kliekje van gister dus ik dat ga ik eten. Mijn moeder was vanmiddag hier en vertelde idd dat ze nog wat eten van gister over had en of ik daar interesse in had. Ik zeg nou kep geen zin om 2x hetzelfde te eten, dus nee niet echt. Maar ik weet nog niet wat WE gaan eten! Da;s lekker! Zit ik gloeiende gloeiende @$@$#% AL DIE TIJD TE WACHTEN noch mijn moeder noch mijn man verteld me ff dat ik maar voor mezelf moet zorgen! Ik had verdomme wel 2 pizza's en MacDonalds naar binnen kunnen werken!
Ja ik vind sowieso TV in het weekend geen bal aan..Doordeweeks vind ik het beter, heb je tenminste je serietjes enzo nog. Sinds ik zwanger ben volg ik daar er ook tig van
ik geen plannen ja huishoudelijke als tessa het toe laat want dat was vandaag ook een ramp... ik wil graag even keuken soppen en dweilen..en boven opruimen meiden hun kamer netjes maken en kleren opruimen....en mijn tas weer klaar maken
Ga nu die @%@%$ oven maar aanzetten voor een pizza! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Wat een klotestreek van zowel mijn moeder als Hugh!
Pfff af en toe he Misschien is de plaatselijke snackbar nog open en stuur je daar je man heen. Dat is wel het minste wat ie kan doen
zo silla heb jij nog zo'n eetlust of liever gezegt zoveel ruimte ik wil ook wel meer eten maar past niet meer in.....snifsnif
Oh dat is natuurlijk ook een optie! Ja dat is een klotestreek ja. Mijn man had ook altijd iets irritants. Niet op tijd thuis komen maar altijd te laat. Dus toen heb ik dat een keer terug geflikt (heel gemeen ik weet het, maar goed hoe kan ik anders laten inzien dat het vervelend is ) en had een feestje maar kwam ff iiiieetts te laat thuis, nou hij was in alle staten. Toen begreep die dat het vervelend was..Sindsdien doet ie het nooit meer
Nou ik had natuurlijk late ontbijt en kep toen mega veel gegeten, smiddag's eigenlijk niet zoveel gegeten op wat nootjes na. Dus ja nu begint de honger weer te komen. De snackbar heeft geen zin want voor dat hij daar is (hij doet er nl. ong 20 min. over om weer bij ons in de stad te zijn vanaf zijn werk) en dan nog es naar de snackbar moet, nou dan heb ik allang die pizza achter mijn kiezen. En hij heeft mazzel dat ik 2 pizza's besteld had bij de AH levering!
ik ben weer zo onrustig weet niet wat ik allemaal wil doen maar heb zin in zo veel dingen doen.....pfff.... ga zo maar even douchen mezelf insmeren voor zo ver als dat nog lukt hihi en even kijken bij tessa en haar arm..gr heidi