Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    das toch makkelijk he dat ah thuis bezorgt bij jullie hier doen ze dat nog niet....jammer genoeg scheelde mij weer een hoop...gr heidi

2. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    echt fit is ze niet erg hangerig en eet niets althans bijna niets en drinken is weer half half...arme meis....ik hoop dat ze morgen wat fitter is....

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik weet dat ie op vrijdag altijd laat is. Nu is ie nog 1 uur later dan normaal. Maar ik wist dat dat zou gebeuren omdat ie me gister al vertelde dat ie werk naar vandaag had geschoven om gister op tijd thuis te zijn (vanwege de korte nacht omdat we naar het ZH waren geweest). Dus da's opzich niet 't ergste maar gewoon dat ik dus nu pas om 21:30 uur moet vernemen dat HIJ al wat eten heeft en ikke niet. Tevens mijn moeder wist dat ik nog niet wist wat ik zou eten dus voor 't zelfde geld had ik gekookt!
    Ben haar nu aan het bellen!
    Maar goed...what ever! Ben er alweer klaar mee...wordt weer een gezellige avond!

4. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja ik hoop het maar..Hier ziet het eruit alsof het gaat regenen maar het wil niet echt. Laat het maar even lekker hard regenen hoor. Kan het een beetje afkoelen

5. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Silla ik herken het, verschrikkelijk! Khoop dat je nu wel lkkr van je pizza aant genieten bent!

Knuffelkonijn, ik was de dag voor dat de bevalling op gang kwam ook ziekjes, iig slapjes. diaree en ik sliep de hele dag door, trouwens dat deed ik die hele week. Dus dat was mss voorteken.
    Ook had ik de zaterdag ervoor in de bios last van me rug, toen zei ik hier nog lijkt wel beginnende rugweeën, haha.

6. kwebbels

Oh maar ik had het ook niet over zíjn te laat komen hoor meis ;) Maar het schoot ineens in me op wat mannen toch irritant kunnen zijn en dat ik dat altijd irritant vond zeg maar ;)

7. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Zo komt pagina 2000 wel in zicht :)

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hmmm dat lamlendige gevoel heb ik ook al enige tijd maar ik vraag me af hoe lang dat dan gaat volhouden wantuhhh er gebeurt hier verder weinig!

Nou zoals verwacht lult ook mijn moeder zich er weer makkelijk uit. Blehhhh wat baal ik hiervan want ik weet nu al dat ik 30 min. na de pizza weer honger heb.
    Jah zegt me moeder, je broertje heeft net knakworstjes gemaakt...dus ik zeg; Mam daar vul ik een holle kies nog niet eens mee al heb ik het hele blik voor mij alleen!
    Ik had zoooo gehoopt op vette patat, met een picanto en een kipcorn!
    Wat een anti climax weer!

9. kwebbels

Over eten gesproken. Morgen is hier markt en dan ga ik weer even lekker een harinkje happen :p En een paling...Hmmmmmmm nou dat zijn mijn plannen voor morgen :)

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh oke hihi. Geeft ook niet...
    Maar ik vind het idd gewoon zooo irri en het zal me ook weer niets verbazen dat we dit weekend (beginnend vanavond) weer mot zullen krijgen over het weggaan.
    Al moet ik wel zeggen. Hij was uitgenodigd om zaterdag geloof ik naar Awakenings te gaan, maar dat heeft ie afgeslagen :confused: :confused: :confused:
    Maar goed, zijn vriend woont achter ons dus 't zal me niets verbazen dat ie dan zegt...ik ga daar ff een biertje doen en pokeren maar dan ben ik toch in de buurt :rolleyes:
    Maar goed mss doet ie dat helemaal niet en zit ik me nu gewoon op te fokken omdat ik gewoon nog steeds pissed ben over het etenissue ;)

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ohhhhhhhhhhhhh LEKKER!
    Kep al een tijd geen haring of paling gegeten! Dat zou ik NU eigenlijk wel lusten hihihi

12. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    zo zit weer lekker aan een bakje aardbeien met slagroom!

echt irritant zulke dingen he silla!
    maak het maar ff goed duidelijk dat je het niet leuk vind!

13. kwebbels

Meis maak je nou maar niet te druk he..Dat ie awakenings heeft afgeslagen is toch wel weer een goed teken. Ik zou gewoon zeggen (stel hij wil een biertje doen bij vrienden, wat jij liever niet hebt) dat hij maar is een avondje thuis moet blijven om alvast te wennen want straks als de baby er is zal die ook lekker veel thuis zitten s avonds :p Hihihi die van mij ligt nu te slapen op de bank maar goed meestal is die ook de hort op hoor. Vind ik op zich niet erg maar heb gezegd dat ik het nu gewoon fijner vind als die thuis is!

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tja kep er blijkbaar een abonnement ofzo ;)

"Hoe laat ik Silla flippen" :)

15. kwebbels

Meestal als die de hort op ging ging ik namelijk gewoon mee trouwens..maar dat red ik nu echt niet meer. Word al een echte huismuts.

16. kwebbels

Jes fijn dat je huis weer lekker schoon is zeg..Hier ga ik morgen maar even dweilen en poetsen :(

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Whahaha nou die discussie over het feit dat ik liever heb dat ie thuis is heb ik al zovaak gevoerd!
    Normaliter vind ik het ook niet erg...maar nu het de laatste wkn zo onrustig in mijn buik is en ik toch een nuchtere chauffeur nodig heb om naar het ZH te rijden vind ik gewoon dat ie UIT ZICH ZELF moet bedenken dat het beter is om thuis te blijven hihihi.
    Maar tis idd heel wat dat ie Awakenings heeft afgezegd, nou ja eigenlijk vind ik het heel normaal maar goed in ZIJN visie is het heel wat ;)

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hugh gaat meestal met een vriend van hem maar ik mag diens vriendin niet (en dan druk ik me nog héél netjes uit). Dus soms wilde ik wel mee maar als Hugh dan had zitten "vissen" bij zijn vriend en erachter kwam dat ZIJ ook mee ging haakte ik af hihihi.
    Ik dult haar alleen als er MEERDERE stellen bij zijn. Zijn we met z'n 4en vrees ik dat er een soort van WO 3 gaat ontstaan hihihi

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jah heerlijk Jes dat je zo lekker bezg geweest bent vandaag!
    Had je ook niet ff bij mij langs kunnen komen. Alles wat ik wilde doen, is er niet van gekomen...
    hihihi

20. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    T is rustig hier!
    Ik zit met een vriendin Tristan en Isolde te kijken.
    Beetje suffe film maar ik wilde hem zien omdat Tristan de tweede naam gaat worden van ons mannetje. :)
    Het is in ieder geval wel een naam met een romantische achtergrond.

Deel Deze Pagina