Hahaha ja ik snap wat je bedoelt Silla...zou ook niet snel de hort op gaan met iemand die ik niet uit kan staan.
Tis idd rustig maar goed meestal tegen het weekend toch... Ik zit eigenlijk naar niets te kijken...ja de tijd v/d oven vooruit aan het kijken! WANT IK HEB ZOOOOO'N TREK!
Ieuw als ik dus ergens geen trek meer in heb sinds ik zwanger ben is het vis. Maar het is wel heel gezond, krijg je slimme kindjes van
Nou als het aan de vis ligt dan word mijn kind een super genie want zoveel vis heb ik nog nooit gegeten
Ik word misselijk van vis nu... Normaal vind ik het erg lekker maar denk wel dat ik morgen een harinkie haal
Nou heb maar geboden op Ebay voor een nieuwe mobiel, dit schiet niet op, wel mooi dingetje maar nog zowat 2 dagen dus morgen zal de prijs aardig oplopen. Ik wacht altijd tot de laatste minuut en biedt dan mijn max bedrag. Mooi meegenomen als het max bedrag van de hoogste bieder een stuk lager staat... blalbaalbalalbalb'...
Yeahhhhh! Gefeliciteerd hoor Silla, aan jouw de eer ML: wat voor mobiel is het? Ik heb het mobieltje van mijn zus gekregen, die ze pas net heeft (nokia 7373) want zij heeft weer een mobiel van een andere zus gekregen die ze mooier vond..(toch wel handig al die zussen ) maar goed hij is dus niet sim lock vrij dus heb er niks aan
Jazeker (als het lukt tenminste) gaan we morgen of kijken voor een nieuwe auto of we gaan kijken voor zonnewering voor buiten.
Ja hier op de markt kon dat wel maar dan koste het dus 27 euro (wou ik op zich wel betalen) maar dan moesten ze hem dus ook meenemen Aangezien ik het niet zo een betrouwbaar kraampje vind moet ik het even proberen op een andere markt..
Je kan ook op de zwarte markt laten doen of op marktplaats kijken waar ze m in je buurt unlocken... Heeft je zus een abbo van vodafone ofzow, die locken altijd al hun toestellen ook de prepaid, echt irritant...