Nee het is van T Mobile. Maar omdat het een bepaalde nokia is was die nog meer bbeveiligd ofzo hadden ze het over. Dus alleen een code invoeren was weer niet genoeg Maar ga het even op de zwarte markt proberen inderdaad. Maar daar kom ik zelden eigenlijk dus dat duurt nog wel even.
Yep op de zwarte markt doen ze het idd. Mijn vader en broertje doen het ook altijd (maar wij wonen er ook met de auto 10 min. vandaan) en het kost ong. 25 euro geloof ik.
Volgens mij kan je m via het internet ook zelf unlocken maar weet niet hoe dat gaat. Heb het probleem nog nooit aan de hand gehad... Maar ik zal het eens navragen...
Ja via internet kan je het dus doen met zo n code die je moet invoeren op je telefoon. Maar die code is dus niet alleen genoeg voor dit type. Ik denk omdat het een nieuwere telefoon is en ze het steeds beter willen beveiligen.
Jah doei...ze heeft ook meldplicht...stel dat je vannacht (nou ja niet stel)... JE MOET vannacht naar het ZH, wie ga je nu bellen dan?
Hmz owkee dan zouket ff laten doen op de zwarte markt idd... Whahaha Leroy komt hier aan met z'n flora en faunaboeken en ik moet de draagtijden van zwangerschappen van allerlei soorten dieren aanhoren... Dat relativeert....
Jah nah ik gah niet bellen hoor, ze kan toch even bellen hoe het ermee gaat? En anders bel ik Yaron wel...
Ik zou jouw moeder ook niet bellen hoor..Zij kan inderdaad best bellen. En Yaron is jouw wel een beetje verplicht om als het nodig is naar het ziekenhuis te brengen. Dat is het minste wat ie kan doen!