Ja maar khad geen last van de stoelgang, gaat altijd makkie en elke dag! en nu opeens sinds gister lukte t niet en vandaag dus auwiee en eet sinds kort zelfs elke dag bruin brood!
Thanks ML. Moest trouwens wel lachen om dat stukje over aambeien. Staat er zo heel charmant boven "aambeien special"
jeetje wat gaat dit hard?! zat net bij te lezen en toen was ik nog bij 1996 ben ff met hond uit geweest en nu ineens over de 2000! Als eerste Lee en senninha gefeliciteerd met jullie zoontjes! sen dat is hard gegaan zeg zat vannacht nog ff mee te lezen maar netjes hoor! Ben benieuwd naar foto's ik zal zo zelf ook ff wat foto's plaatsen. Mannetje is nu even met 2 vrienden een "poppeslokje" halen. Hoop niet dat het heel laat zal worden...
ben ik weer even. Was ik helemaal vergeten te zeggen straks maar volgens mij had ik vanavond oefenweeen ofzo. Natuurlijk toen we net op weg waren om boodschappen te doen en in de winkel stonden Begon met krampjes in mijn buik die best wel pijnlijk waren en pijnlijke harde buiken. Dacht in de auto nog ow dat is zo weer weg. Nou dus niet want in de supermarkt kwamen ze weer, was voor zover ik het echt goed kon timen met m'n mobiel om de vijf minuten. Vriendje helemaal ongerust en wilde meteen weer terug naar huis nou dus echt niet he, ik wilde m'n mona toetje! Na een half uur waren we weer thuis en daar is het nog even zo doorgegaan tot ze uiteindelijk weg zakten. Maar.... heb wel lekker mijn mona toetje gehad
buddy wendie: hoe is het met je hoofdpijn meid? is niks aan als je zulke hoofdpijn hebt. Heb niet alles gelezen maar hoe isje bloeddruk dan?
Heb de baby ook al streng toegesproken dat ik graag wil dat ie eerder komt dan eind juli maar dat het toch nog even twee weekjes moet wachten en vooral niet dit weekend moet komen want heb het veels te druk
Hahaha... Nou vanaf week 37/38 heb je het niet zo druk meer en ben je eigenlijk alleen nog maar aan het wachten GRMBL! hahaha
hahaha hoop ook eigenlijk dat dit het laatste drukke weekend word. Hoop dat het wachten voor jou eindelijk voorbij is dit weekend!
Hey meiden, even inbreken hoor. Ben een juli 2007 mama en wilde jullie nog even succes en sterkte wensen met de laatste loodjes. Voor jullie het weten hebben jullie een lief klein wurmpje. Ga er lekker van genieten, want hoe cliché ook, het gaat zooooooooooo snel. Hier word volgende maand alweer de 1e verjaardag gevierd. Om een idee te geven hoe jullie er volgend jaar bijstaan. Norah begint te staan/lopen aan tafel, kruipen, zelfstandig zitten, kan zwaaien, met duim en wijsvinger laten zien dat papa centjes aan het verdienen is, kusjes geven als je daarom vraagt, lekker mee neurieën met muziek, duidelijk aanwijzen wat ze wil enz enz. Meiden, geniet er toch nog even van als dat lukt! XxX Linda
zo lang beloofd... maar hier zijn dan eindelijk wat nieuwe foto's! het is een heerlijk mannetje en hij doet het heel goed. Afgelopen donderdag bij het consultatiebureau was hij al 3120 gram en vorige week nog 2700 gram! Hij drinkt zelfs al 135 ml en dat drinken baby's van zo'n 4 kilo...
Dat moet ook vreselijk raar zijn voor jou: jij kleintje is alweer een maand oud terwijl je nu ook aan de laatste loodjes zou moeten beginnen. De 1sten van ons beginnen nu pas aan wat jij al een maand aan het doen bent.
ja het is idd wel heel raar dat hij nu eigenlijk nog in mijn buik had kunnen zitten. jullie zijn nu aan het wachten en die periode heb ik al gehad toen ik in het ziekenhuis lag met gebroken vliezen... maar hier zitten zeker ook weer veel voordelen aan. Het gaat gewoon nooit zoals je verwacht. Maar vind het wel leuk om nu mee te kijken met jullie...
Lieve foto's hoor! Wat is dat trouwens, krentenbaard? Hij heeft daar ook sokjes over zijn handjes, is dat iets waar ze aan gaan krabben ofzo?
zit hier gewoon zielig met een bak ben en jerry op de bank haha k ga zo maar even bij mijn kleine mannetje kijken en proberen wat te slapen...