Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    nou meiden,

ik ga proberen nog wat slaap te pakken!

Ik vind het heel spannend maar ik ga mijn best doen morgen! Ik hou jullie op de hoogte!

Dikke kus

Nina

2. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    succes morgen nina!

3. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

Apr 11, 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    het is nu half 3 en kon niet slapen tot nu toe, dus maar ff die 60 pag doorgelezen die jullie er vandaag doorgejast hebben. Pff wat kunnen jullie kleppen en dat nog tussen de weeen door!

Sann en Lee overigens nog gefeliciteerd met de geboorte van Karsten en Sandro! ! ! ! ! !

Toch verbazend dat ik niet kan slapen, want bij gebrek aan personeel...de ene dame die poetst is afwezig en de andere komt gewoon nog ff niet!
    Heb ik vandaag de hele benedenboel gedaan, was het al een paar dagen beu en als je dan ook nog iemand nieuw in je huishouden krijgt voor een maand of 2, vind ik het toch lullig dat ze meteen met zo'n puinhoop moet beginnen. En met heel de benedenboel bedoel ik: studio poetsen w.o ramen vloeren, bed, stoffen. 1 badkamer+wc van boven tot onder uitsoppen, hal stoffen en dweilen, woonkamer, stoffen en dweilen; de keuken stoffen en dwielen. EN tussendoor nog ff 3 draaien was gedaan, opgehangen en opgevouwen. t was hier vandaag 28 graden! ! ! Daarna onze au-pair opgevist van het station, gekookt en opgeruimd. Dus je zou zeggen moet behoorlijk afgedraaid zijn.
    Nou dat ben ik dus ook maar slapen ho maar! ! ! !

4. MvP hoop dat je nu wel lekker ligt te slapen. Ik moest ook een hoop pagina's doorlezen :)
    Stelletje kletskousen :) ben ondanks de slaappil al sinds 4 uur weer wakker.

Lee gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje :)

Nina heel veel succes vandaag en hoop dat je snel je kindje in je armen hebt.

Verder weet ik het niet meer. Las wat over tonijnpizza's, mobiele telefoons, Leroy en atlassen en die graag nog een kennis quizje met zijn mama wilde doen :), aambeien.

Nannie wat een schatje heb je zeg. Mooi kindje :)

Ik had een mama- en zoondag gister. Steijn heeft me heerlijk afgeleid van al die harde buiken die ik heb en die ook steeds pijnlijker worden. Wordt wel steeds erger en tijdens het lopen naar de winkel gistermiddag stond ik gewoon een wee weg te puffen volgens mij, gelukkig zat Steijn in zijn BUGGY (ja moet ik altijd heel enthousiast brengen "Oh in de buggy Steijn" anders krijg je hem er niet meer in "nee (op zijn twents en met brede grijns op zijn gezicht) lopen"
    Daarna een heleboel Bumba's gekeken en K3 liedjes en Mega Mindy liedjes moeten aanhoren :) Vooral 'blub ik ben een vis' is favoriet op het moment!

5. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    Goedemorgen!

tis hier rustig!
    Ben net een uur bezig geweest een slaperige Genaro zn flesje binnen te krijgen, en maar slapen dat hummeltje.
    Leg ik m nu ff in de box issie opeens klaarwakker.
    Dat doet ie express mama plagen.
    Kduik maar weer ff t bed in.

Tot later!

6. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    morgen dames

stilte voor de storm of word het lekker rustig dit weekeinde en hoeven we niet telkens tig pagina's bij te lezen

ik heb afgelopen nacht dus maar even mijn bed opgemaakt met extra zeiltje etc want ik had zo'n buik krampen en het deed zo pijn in mijn benen dat ik niet meer kon liggen heb even een tijdje in bad liggen huilen van de pijn...Ik voelde me zo ongelukkig en alleen niemand die ik kan bellen..ja ype maar die wou ik niet ongerust maken en die heeft zijn slaap ook nodig ....Ik kon niet meer staan en niet meer bewegen..en het deed zeer onderin mijn buik echt krampen niet heel erg en geen regelmaat maar wel pijnlijk...en dan een druk onderin net of de hele boel dik geworden was....
    nou ik heb hem wel zitten knijpen hoor heb zitten denken hoe moet ik nu naar ziekenhuis als het wel zo is en ik dus beenweeen heb en waar laat ik tessa......Mijn god ik hoop dat dit een keer was en dat het niet weer gebeurd en dat ik nu een paar goede nachten mag hebben....
    sorry voor ego bericht gr heidi

7. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Mogge,
    Ik ben ook vroeg vandaag zie ik, zeker voor de zaterdag. Toch wel goed geslapen, maar ik moet mezelf tegenwoordig als ik uit bed kom eerst ff uitdeuken zeg maar. Alles is stijf en stram dan, vooral mijn rug.

Nina, heeel veel succes vandaag meis!

Mvp, jij bent inderdaad druk bezig geweest zeg. Ik moet de ramen ook nog doen, maar gelukkig heeft mijn man zich als vrijwilliger opgegeven :D Hoop dat je toch nog even de slaap gevat hebt hoor.

Christiea, ben jij nog even in slaap gevallen ook? Dat zijn geen tijden voor in het weekend hoor.
    Leuk he zo samen met Steijn. Nog even en dan is K3 niet meer goed waarschijnlijk. Want hier is K3 iets voor meisjes hahaha. Terwijl hij het stiekum toch wel leuk vond en vind volgens mij. Maarja, hij is dan ook al bijna 8. Nog last van harde buiken?

Miss Sil, jij ook nog ff lekker slapen hoor! Hoe voel je je? Begin je alweer een beetje je oude zelf te worden qua lijf en leden?

Ik heb eigenlijk geen zin meer om terug naar bed te gaan. Roger is net vertrokken. Hij doet mee aan een grote viswedstrijd (keurig in overleg overigens hihi) en is de hele dag weg. Ik laat m maar een beetje gaan, want nu kan het nog en binnenkort zal dat toch een tijdje wat anders zijn wellicht. Natuurlijk houdt hij wel zijn mobiel in de aanslag.

Liefs,
    Lientje

8. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen, hopelijk heeft iedereen een beetje redelijk geslapen.
    Jullie hebben gezellig gekletst gisteravond :)

Ik heb straks hier het rijk voor mij alleen, Dennis en Damian gaan vandaag samen op stap naar Artis of de Apeheul (zijn ze nog niet over uit)
    En voor mijzelf zie ik dat niet zo zitten om door een park heen te hobbelen.
    Heb last van mijn rug en bekken dus ik ga heerlijk genieten van de rust straks.

Nina, voor jou een spannende dag vandaag, heel veel succes!

9. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Goedemorgen!
    Zo, hoef gelukkig niet zoveel bladijdes bij te lezen als gisteren alhoewel ik wel droomde dat er vannacht een paar (!) van hier bevallen zijn :p Dus ben benieuwd....
    Meestal zijn mijn dromen bedrog ;)
    Weer lekker geslapen gewoon :D en zonder slaappil. Dus ben wel blij. Ik word iedere nacht klokslag 4 wakker om naar de wc te gaan maar gelukkig slaap ik dus al 2 nachten meteen weer in.

Nina, heel erg veel succes vandaag en ik hoop dat je je kleine snel in je armen hebt :D

10. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Silla, Karsten is 3800 gr en kan zowel 50 als 56 aan.
    Hangt er ook vanaf hoe groot het valt.
    En schatten kan niet iedereen.
    Zal niet meer maatje 50 bijhalen en mocht het wel nodig zijn dan is dat zo gebeurt toch?

11. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Nee geen last van jeuk gehad.
    Is dat fabeltje ook weer naar het land der fabelen verwezen.

12. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    nina veel succes .....
    nanouk haal ik woensdag weer op waarschijnlijk in lelystad of donderdag ligt eraan wanneer ype daar is...ype heeft dan namelijk een nieuwe matroos die niks kent dus dan moet hij met laden en lossen buiten zijn en dat betekent dat nanouk dan 5 a 6 uren alleen moet zijn das niet echt leuk voor haar....Ik ben dan toch bij mijn ouders dus neem ik mijn mam mee als ik haar ga ophalen....gr heidi

13. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hey Silla, jij bent er vroeg bij vandaag... Geen budnacht gehad? :p

14. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nanny...wat een scheet !
    Nina...YOU GO GIRL!

ML...hmmm er is niets gebeurt vannacht...Beetje jammer ;) nou vandaag dan hihihihi.

Ik heb ook redelijk geslapen, wel 400000x naar de WC maar toch telkens weer in slaap gesukkeld.
    Maar daarnaast was ik om 8 uur al wakker. Terwijl ik me eigenlijk nog niet uitgeslapen voel.

Maar goed we zien wel wat de dag ons brengt. Zit nu ff broodje te eten en mss ben ik daarna wel weer zo moe dat ik nog ff mijn bed in kruip...nu kan het nog hihihi

15. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Whahaha vind de middelste zin van mijn banner wel erg pakkend!

16. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    By the way....
    Trappenlopen gaat bijna niet meer!
    Gister heb ik er werkelijk 5 min. over gedaan om boven te komen en je optrekken aan de leuning ging ook niet want ik had meag last van mijn CTS.
    Vanmorgen naar beneden was ook al niet zo'n fijne aktie.
    Dat ik van de week bij mijn moeder at, wilde ik op een gegeven moment languit op de bank. Mijn moeder moest me gewoon helpen om mijn benen op de bank te krijgen...da's toch niet normaal?!

Hmmm ben alweer moe! Last van mijn rug niet te kort al enige dagen maar meer in het midden zeg maar. Jah ook soms onderin maar goed ik schei ermee uit om me daarop de focussen want tis toch telkens hopen op niets!
    Wel ben ik vandaag 38 wkn nog 2 wkn AFZIEN nou ja 2 mss wel 1,5 wk want ik ga ECHT niet overtijd lopen dat weet ik nu wel zeker en ook Hugh begint meer in te zien (tenminste die indruk krijg ik, tis bij hem altijd maar gissen) dat 't niet zo langer kan meer met die pijn. Maar ik hoop nog steeds op een natuurlijke bevalling en het liefst voor woensdag want dan wordt het weer mega warm weer!

Dussssssssssss lieve kleine dondersteen van een Myron...kom er nou toch es uit...Dan mag tante Silla ook haar prinsje krijgen! Want dat heeft ze met je mama afgesproken dusssuhhh KOM MAAR OP! ;)

17. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou tis best druk in me 1tje op het forum ;)

Mijn glas melk is op, ik ga een poging wagen om weer naar boven te gaan hihihi. Ga maar ff lezen ofzo.
    Ik vrees dat 't weer zo'n hang dag wordt.
    Oh ik krijg bezoek van Zussie (de Ginger poessie van de buren). De tuindeur staat open omdat onze kleine Rebel me alweer liep te terroriseren vanmorgen met z'n speelgoed muis. Die kreeg ik nl. op de zijkant van mijn hoofd gegooid ;) Dus ik heb net alsof gedaan dat ik de muis heb weggegooid, hij erachter aan ? ? ? de sukkel en ik heb de muis onder mijn kussen gelegd hihihi.

18. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik kwam even kijken of er nog baby's geboren zijn maar volgens mij niet.

Ik vindt het jammer dat er zoveel pagina's in een dag bijkomen die ik niet allemaal kan lezen, maar ja dat snappen jullie wel he :)

Ik kom zo nu en dan wel even speaken of er nog nieuws is ;)

19. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    zo 2de was er alweer in zitten en straks lekker even vouwen ga nu zolder maar weer eens opruimen want manlief heeft daar alles op de kop gegooid.....het is toch vies weer...bah
    en dan zal ik even de kleding van nanouk in de kist doen en de kamer van de meiden opruimen....kijken of de dagen dan een beetje willen opschieten...want het weekeinde heb ik toch op een of andere manier een hekel aan,,,,
    Ik denk dat morgen mijn mam en pap komen en daar heb ik ook al niet zo veel zin in.Misschien komt mam wel alleen das nog wel gezellig want dat kletst net wat makkelijker...en kan ze me misschien nog even helpen met koffer nakijken etc...
    Nou ik ga even boven op zolder snuffelen..

20. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Nou het is wel duidelijk dat een heleboel van ons zoiets hetbben van: Tja, daar zitten we weer. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Maar voor wie?

Silla, lastig hoor, dat je de trap niet meer op komt bijna! Gelukkig gaat dat hier nog aardig. Maar ook ik voel me langzaam maar zeker een lompe olifant die niet zo heel veel meer kan. Bleh.

Liefs,
    Lientje

Share This Page