Heidi wat vervelend dat je zo'n rotnacht had! Hoop dat t nu beter met je gaat! Nina veel succes vandaag, ben benieuwd! Kga ff Genaro verschonen, mijn vriend heeft zn luier verschoont en die zakt dus echt van zn billetjes af haha
Zo Heidi, jij bent wel lekker actief zeg! Misschien moet ik mezelf ook maar eens een flinke schop onder de kont geven.
Zat ik net te denken maarre.. morgen weer 'n dag Voel me ook een lompe olifant en alles gaat zeer doen... van mij mag ze wel komen nu maar vind m'n buik ineens zo klein, heb 't idee dat ik dan ook een kleine baby krijg maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet toch? Ga me maar eens aankleden, zo nog even langs m'n werk Maar vanmiddag high tea met m'n vriendinnen... ben wel niet zo'n theemens maar elkaar weer even zien is altijd goed ! Heb wel mee/bijgelezen de laatste dagen maar niet echt de puf gehad om 't te onthouden of te reageren..
Hey buddy, oohw high tea, ik ben jaloers, ben echt een theeleut en die lkkre hapjes mmm, veel plezier! Heeft er niks mee te maken hoor de size van je buik, mijn buik was best enorm en moet je kijken wat een hummeltje eruit kwam haha. Vriendin van me zei ook al had je daarvoor nou zo'n dikke buik, en bedankt
Zo Heidi, jij bent wel lekker actief zeg! Misschien moet ik mezelf ook maar eens een flinke schop onder de kont geven.
Goedemorgen allemaal... Weer een onwijse boutnacht achter de rug.. Het slapen wil maar niet lukken. Ik had even een vraagje: voor die slaappillen, waar moet je dan zijn? Mijn hoofdpijn wil niet wegtrekken helaas... Wel idee dat ik sinds gisteravond wat slijm verlies elke keer.. Miss Sil, ff vraagje. Weet niet of hij al is gesteld. Maar hoe reageert je vriend nu op jullie kindje? Omdat hij er toch best wel tegenop zag, of niet? Was ik erg benieuwd naar omdat ik zo'n medelijden met je had... Liefs Wendie
goedemorgen! nog niks teruggelezen, maar het zijn er ook zo veel! hoop dat iedereen een redelijke nacht heeft gehad! gisteren mijn schhonouder op visite, gaan dinsdag op vakantie tot half juli... en of ik toch ff mijn benen op elkaar wil houden tot dan mmmh, hoop dat het nu over 2 weken komt, als zij nog daar zijn, gemeen he! liefs rens
he silla, mijn box staat ook al, heb 2 poezies. heb nu een dun fleece kleedje eroverheen gelegd. over de bovenrand dus het hangt erop zeg maar. de katten blijven er uit de buurt, zijn er niet op geweest... succes! rensie
goedemorgen, hier redelijk geslapen, heb alleen een vraagje. ik verloor net wat rozig water, niet echt slijm, daar was het te dun voor, zou dit toch een begin van de slijmprop zijn of vruhtwater (maar dat kan toch niet roze zijn)? Heb nog niet alles gelezen dus ff nog geen reacties van mij!
Jee meis, wat een nare nacht zo. Lijkt me ook niet fijn hoor dat je man dan ook niet thuis is. Hoe is het nu?
Voor slaappillen kan je bij je dokter zijn want je mag nooit zomaar wat gebruiken in je zwangerschap. Echter wou mijn dokter het me absoluut niet voorschrijven want die is er falikant op tegen dit soort middeltjes te gebruiken als je zwanger bent, Nou snapte mijn gyn wel dat ik er onwijs doorheen zat dus die heeft me die temazepam voorgeschreven die ik overigens 5 jaar gebruikt heb achter elkaar dus weet wel wat het is. Echter dit stond bij de geneesmiddelinformatie die ik erbij kreeg van de apotheek: Gebruik bij zwangerschap. Alleen na overleg met de arts gebruiken tijdens de zwangerschap of als geprobeerd word om zwanger te worden. Als gebruik tijdens de laatste weken van de zwangerschap nodig is, kan de baby vlak na de geboorte last hebben van bewegingsproblemen, prikkelbaarheid, slecht drinken en veel huilen, waarschuw dan de arts. En dit staat op het internet: Op grond van de werking kunnen effecten op het kind worden verwacht: hypothermie (verlaagde lichaamstemperatuur), hypotonie (verlaagde spierspanning) en matige ademhalingsdepressie. Bovendien is het mogelijk dat kinderen van moeders, die regelmatig aan het eind van hun zwangerschap benzodiazepines hebben gebruikt, lichamelijk afhankelijk zijn en dat zij enig risico lopen in de postnatale periode onthoudingsverschijnselen te gaan vertonen. Nou voor mij genoeg redenen om die slaapmiddelen niet te gebruiken... Dan maar verrot, al moet ik zeggen dat ik de laatste 2 nachten best redelijk slaap. Maar ik wil gewoon wel waarschuwen...
*inbraak:* hallo ik zit hier af en toe ook wat mee te lezen en zie een berichtje van memoiikke, vruchtwater kan ook roze zijn hoor, dus misschien je vliezen gebroken? ik zou even de vk bellen als ik jou was. heel veel succes, ook alle andere bijna mamma's, veel succes die nog moeten bevallen en voor diegene die hun beebje al in de armen hebben VAN HARTE GEFELICITEERD! *uitbraak*
Silla, als je de trap af gaat probeer dat dan eens achteruit en bij iedere tree eerst je andere voet bijzetten. Dan krijgt je bekken een minder grote optater.
je kan ook op internet googlen hoe je hem zelf kunt unlocken, het meestal een kwestie van een code invoeren... hangt van t type af...
haha, krijg je als je reageert voor je alle blz hebt teruggelezen... krijg je advies wat allang is gegeven! SORRY!
Wat een rotweer zeg! Het regent hier al de hele ochtend. Perfecte dag om te bevallen zou ik zeggen Ik heb niet echt plannen. Jah beetje in huis aan de gang, zo even proberen voor Leroy zijn oldskool Nintendo 64 aan te sluiten, gewoon voor de fun Even bij de Super een kar volgooien en laten bezorgen en verder is er niet zoveel te doen gloofik.... Jah als het me lukt die Nintendo64 aan te sluiten ga ik eens ouderwets Disneyracen
Hmz die telefoon staat nu op 85 euro en nog 1 dag en 47 minuten. Denk dat ik maar inzet op een maxbod van 150 en dan klaar... Haha eerst maar eens kijken wat ie in de winkel kost Lekker handig...