Ik heb heerlijk McDonalds gegeten hoor nergens last van Vergeet alleen steeds mijn foliumzuur te nemen, nu maar even doen.. Slikken jullie foliumzuur? welke? ik van Davitamon (femnatal)
ik heb van dagravit mama en baby daar zit alles in maar ik moet dus wel om denken dat ik het niet vergeet...
Ik moet om 8 uur smorgens! jeuh ben de eerste! ( in eht zh dan he?) ben echt onwijs zenuwachtig! en jij? liefs mandy
Succes voor de meiden die morgen intake of echo hebben. Als het goed is krijg je volgens mij ook al een hartje te horen met de intake hoor. Ik kreeg net met het naar bed brengen van mijn zoontje een naar gevoel heel laag in mijn buik, snel naar de wc maar gelukkig niets te zien. Maar het vervelende gevoel zit er nog steeds, het voelt eigenlijk zoals mijn buik voelt als ik ongi word.
Misschien kun je zeggen dat je je ongerust maakt? Kijken of ze dan wel een echo'tje willen doen? Ben trouwens heel verstrooid, kwam thuis van stal vanochtend en vond de keukendeur open. Kon me niet herinneren of ik met de hond eerder de deur uit was gegaan of dat mijn vriend eerder was weggegaan. Sms ik hem vanmiddag dat hij WEER de deur niet op slot had gedaan, belt hij me lachend op dat hij als eerste weg was Terwijl ik dat aan een vriendin mail (beantwoordde een ouder mailtje) stuur ik de email naar mezelf. Dat soort dingen gebeuren hier nou
Gewoon met zo'n apparaatje die ze op je buik houden (dopler?) en dan hoor je geluid en als het kindje goed te vinden is dan hoor je een hartje.
Bij mij wilden ze de vorige keer niet voor 13 weken proberen naar het hartje te luisteren, omdat de kans groot is dat je het eerder nog niet hoort. Thnx voor de succeswensen!
ja misschien dat het helpt... met 10 weken lijkt me beter dat hou ik nog wel vol maar nog eens 4 weken niet... nou ze zei over de telefoon dat ze me heel veel vragen ging stellen over van alles en nog wat... maar zou wel fijn zijn dat ze dan dat met zo`n apparaatje dat zou opzoeken.
Zou daar niet op rekenen ladies, dat hoor je bijna niet voor de 12 weken. Met 10 weken is het de vorige zwangerschap bij mij geprobeerd, maar niks Levert een bak stress op als je niks hoort, maar het er wel gewoon prachtig kan zitten. Dus zou er niet op rekenen dat je een hartje te horen krijgt, die is nog te zacht en te klein op het moment Denk dat ze het inderdaad niet eens gaan proberen! Dus verheug je daar niet op!
okee... maar vind het gewoon stom dat sommige heel gauw al een echo krijgen en bij andere bureaus weer pas bij 12 weken laten ze dat lekker in de 7e week ofzo doen dan weet je of het goed zit of niet...
Bij mij is het omdat ik hiervoor een missed abortion heb gehad en als je de zwangerschapsduur niet precies weet. Ik moet trouwens om 9:40 dus jij hebt m eerder als mij.... spannend hoor... komt nu wel heel dichtbij...
nou dan zeg ik wel dat ik de duur niet precies weet maar degenen die een MA hebben gehad vind ik het logisch hoor dat je dan voorrang hebt maar zou gewoon fijn zijn dat ze het standaard deden met 7 weken ofzo
Hier deze keer ook vanwege medische indicatie ivm vorige bevalling... Vorige keer ook een echo met ruim zeven weken ivm bloedverlies.
bij mij hebben ze het hartje van nanouk ook al horen kloppen toen ze 9 wkn was dus het kan wel... Maar het is wel moeilijk meer geluk hebben dan wat anders ik begin dus last van maagzuur te krijgen heb gelukkig al regla ph neutral in huis helpt erg goed....Verder zit ik ook alle dagen te twijfelen heb ik nu wel mijn foliumzuur gehad of niet echt een ramp...... Ik denk dat ik het maar naast mijn bed ga zetten met wat drinken erbij kan ik het zo innemen voor ik uit bed kom.... ik ga nog ff hapje eten en dan naar bed.gr heidi
Ik heb een vroege echo omdat ik steeds bloedverlies heb (gelukkig net gestopt sinds zaterdag) En dat wil je ook niet hoor een echo krijgen omdat je bloedverlies hebt Maar ik kan me jou voorstellen, want toen ik net zwanger was en hier nog geen last van had vond ik ook dat iedereen eerder mocht behalve ik