Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hmz rond de 250 euro, dus is 150 wel netjes want hij ziet er wel nieuw uit maar is niet nieuw... Maar ook weer niet oud blablablalbalb....
    Lekker boeiend allemaal hahaahah...

2. moest erg lachen...
    mijn man ging even de wasmachine aanzetten... ik liep ook even mee omdat ik ook nog wat voor de was vond... gooit hij er een scheut wasverzachter in (robijnthe hypoallergeen) en wil m aanzetten...
    zeg ik dat het wasverzachter is en geen wasmiddel...
    kijkt me met grote ogen aan 'meen je dat nou?" vandaar dat de was de laatste paar niet schoon was geworden :confused:
    ik lag helemaal in een deuk!
    mocht het tegen niemand zeggen (zei ie als grapje, daar gaat mijn reputatie)
    maar ja, jullie tellen niet hoor!

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemorgen allemaal! Wij lagen nog best laat op bed voor mijn doen; om half 2. Heeerlijk geslapen en ga me nu even douche en dan gaan we lekker de markt op en boodschapjes doen! Dus misschien dat ik er vanmiddag nog even ben maar dat weet ik niet

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo we zijn weer bij.

Vannacht een redelijke nacht gehad.
    Karsten kwam om 0.30 uur voor z'n fles maar i.p.v. zijn fles te drinken heeft hij gigantisch lopen spugen, de hele boel onder gepiest (zelf de muur was nat) en daarna ook nog eens flink de meconium laten lopen. Om twee uur kwam hij weer omat hij honger had. Toen heeft hij 60cc gedronken en geslapen tot 7.45 uur. :D En wij dus ook.

Vanmorgen is hij voor het eerst in bad geweest, dat vond meneer wel wat m.u.v. het uit bad gaan. Hij is nu 190 gram afgevallen. Hij mag 380 gram afvallen dus hopelijk gaat hij binnenkort weer stijgen in gewicht.

Ik heb vannacht wel liggen creperen van de bekkenpijn en naweeën en gebruik nu 4x 1000 paracetamol om het onder controle te houden.

Zag geen nieuw baby nieuws helaas.

Nannie, wat heb je toch een snoepie.

Nina, zet hem op meis, dat je maar gauw je wondertje vast mag houden.

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    :) , ik zal m'n mond houden.

6. aaah meid, jij bent geariveerd in het land van de gebroken nachten!
    wij zijn allemaal nog bezig met de visumaanvraag ervoor :D

7. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    hier is het kwa benen wat minder vervelend maar buik is nog wel gevoelig....
    en ik ben dus nog wel duf.....maar ja we zien wel hoe en wat ga even weer was uit was machine halen en in droger gooien en dan even verder boven..en cavia een schoon hok geven....morgen komen mijn ouders even langs.....en verder niks bijzonders hier....gr heidi

8. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Senn, echt waar drinkt ie nou al 60cc! Genaro kan dat nu pas af en toe op! En dan nog met n flinke pauze!

Wendie mijn vriend is wel bij hoor, vanacht was ie weer met Genaro aan de slag, wel schattig.
    Dus hij zorgt wel voor zn zoontje, ik zit alleen niet op een roze wolk dus vind nu alles wat minder leuk, soort dipje na de zs ofzo, nooit ged8 dat ik dat zou krijgen :(

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ach was er wel al een beetje aan gewend door het vele toiletbezoek van de laatste weken.

10. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Hallo allemaal,

Oeh wat zijn er een hoop pagina's bij geschreven...

Jammer Miss Sil dat je even een dipje hebt, maar volgens mij hoort dat er helaas ook wel bij. Maar begrijp dat het wel goed gaat met jouw en je mannetje en jullie zoontje?

Sen wat een heerlijke eerste nacht. Na wat sproei werk heeft die kleine jullie toch even heerlijk laten slapen...

Hier al een paar dagen een gevoelige buik en steken... Heb het idee dat die kleine is gedraaid. Voorheen lag er een schoudertje naar voren, maar heb het idee dat het nu naar de zijkanten steekt... Ben blij met al dat voorwerk, dan gebeurd er in iedergeval iets. Maar heb soms wel eens iets, van zal het doorzetten? Vind het erg spannend dat onbekende terrein! Als iemand weet wat het kan zijn hoor ik het graag ;) Maandag naar de verloskundige, dus ben benieuwd wat hun zeggen...

Rensie heb erg kunnen lachen om je man, goeie actie! Wel eerlijk dat hij het heeft opgebiecht hihihihi

11. oooh, je had al inburgeringscursus gedaan! :)

12. terwijl hij echt de huishoudelijke van ons 2 is, en ik meer van het laat maar waaien ben... mmmh, misschien komen bij mij de moederhormonen/nesteldrang bovendrijven en heeft hij de zwangerschapsdementie :D

13. monkeylove

Ik ook niet meer :(

14. ga even afsluiten, fijne dag allemaal!

15. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    Nee ik ook niet hoor... Volgens mij gaat het wel wat rommelen, maar die boefjes bepalen zelf wanneer ze naar het daglicht komen...

Ja dat heb ik dus ook, echt rond me navel, geeneens aan de zijkant. Zo zonde. Dus heb me al voorbereid dat ik maar een heel leuk badpak uit moet gaan zoeken na mijn zwangerschap... Het is geen bikinibuik meer helaas ben ik bang voor...

16. monkeylove

Weet je wat ik de laatste weken heb? Ik loop het liefst bloot rond. Die kleding op mijn huid en dan vooral op mijn buik irriteert me onwijs...
    Haha en als de kids naar boven komen dan sla ik snel een handdoekje om hahahaaha...

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hij is begonnen met 30cc en dat drinkt hij normaal ook. (Hoor mij nou, normaal, hij is net een dag oud :) ) Vanmiddag mag hij naar 40cc.
    Ik denk dat hij vannacht 60cc wilde omdat hij een voeding gemist heeft en daarna zat er ook 6 uur tussen wat mag voor de nacht.

Niels kwam me net vrolijk vertellen dat Karsten resus negatief is (what a suprise dat waren Sven en Maarit ook) en de vk zo even een heerlijke prik komt zetten. :( Maja dan hebben we dat ook weer gehad.

18. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    Pig-City
    HIHI, dat zal het wel zijn ja ;)

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    :)

20. monkeylove

Nee hahaha ik had ook echt neit verwacht dat ik zo ver zoou komen met al dat voorwerk... Nou jah, afwachten is het enige idd nu :p

Deel Deze Pagina