Oké was nog niet zover met bijlezen. Ben dan weliswaar net bevallen maar zal mijn buddytaak niet vergeten hoor!
neej, maar ik wil je er niet mee opschepen joh.. jij moet ook aan je rust denken! straks ren je jezelf voorbij ofzo.
Zo en nu wil ik er niets over meer horen. Lig hier de hele dag maar in bed en mag er pas dinsdag asl ik pech heb weer uit. Ben juist blij dat ik wat afleiding er naast heb!
Das idd wel vreemd ML, misschien is ze bang om je te storen of is ze moe van het reizen? He aan de bevallen mama's hebben jullie al een topic gemaakt? Met al die baby's word het daar toch weleens tijd voor. En dan hoop ik natuurlijk dat ik heel snel mij daar bij aan kan sluiten Patricia, een borstonsteking, ai dat is zeer pijnlijk, hopelijk is het snel weer over. Mayo, klinkt als een pittige bevalling. Geniet maar lekker van Britt. Goudvis, fijn om weer van je te horen en lief dat je met ons meeleeft. Sen, jeeh meid je klinkt al weer zo bij. Moet je niet even bij liggen komen van alles?
Ikke wil ook bevallen! Ikke wil ook bevallen! Ikke wil ook bevallen! Ikke wil ook bevallen! Ikke wil ook bevallen! Ikke wil ook bevallen! Ikke wil ook bevallen! Ikke wil ook bevallen! Ikke wil ook bevallen! Ikke wil ook bevallen! Zo even mijzelf gek maken hoor, gaat nu alweer beter met me nu het eruit is haha
Nou ik ga eerst maar eens boodschappend oen, heb totaal geen zin, cker niet met dat weer maar owkee.., Wel lekker als ik alles weer in huis heb
Raar dat ze nog steeds niets van zich heeft laten horen. Ik zou gelijk bellen als het mijn kind betrof al was het maar om te horen hoe ze de week is doorgekomen.
Jah precies. Ik heb een lieve, maar beetje rare moeder. Ze kan je best eenzaam laten voelen op sommige momenten... Als het Michelle betrof later zou ik ook meteen bellen hoor zodra ik thuis zou zijn... Maar jah, dat heeft ze denk ik niet echt in zich en dat is zo jammer want het maakt de verhoudingen zo scheef, terwijl ze echt heel lief is en ik weet dat ze het niet echt zo bedoeld. Denk dat ze teveel met zichzelf in de knoop zit op de 1 of andere manier.
Oja Veraatje is wel al langs geweest, maar eventjes. Sorry meid ben zo gewend dat je gezellig mee bept hier, valt gelijk op als je het niet doet haha Balen dat je gisteren zo offday had, hopelijk vandaag een betere?
Maar bel haar dan voor je gemoedsrust en niet zo zeer omdat je er echt zin in hebt. Stel dat de bevalling straks begint dan heb je haar in ieder geval gesproken en heb je back-up.
Nee is er nog niet geloof ik. Maar vind het nu nog gezelliger om hier mee te kletsen. Wil ook de eer laten aan Susi of Nannie, zij waren tenslotte als eerste. Weet niet of Vergo het zou willen/kunnen. Niesje, ik lig al de hele dag, mag niets anders dus tsja dan maar doen wat ik goed kan. Ik ga straks wel even slapen hoor dan kan ik me opladen om weer verder te kletsen.
senninha fijn dat het zo goed gaat en ik zou je sms-en hoor dan weet ik zeker dat het over komt op het forum, En ik zou er niks meer over zeggen
Ik ben er nog! maar aan mij heb je niks, ik chake helemaal haha, mn vriend kwam net thuis, en die stresst gezellig mee maar vertel vertel! hoe geweldig lief en leuk is je zoontje? of ik heb er overheen gelezen, maar ik weet het nog niet haha
weet iemand of er al een topic is van de juli mama's 2008? voor dat ik er 1 dubbel open! dan kunne we strask als iedereen bevallen is door beppen!