Niesje, ik kan me voorstellen dat je ongeduldig wordt hoor, jij stond eigenlijk vooraan in de planning. Ik blijf braaf op je wachten, voor zover ik daar invloed op heb, dus sms me maar snel dat je bezig bent! Als ik dan ben is Lee misschien weer ver genoeg opgeknapt om mijn smsjes door te geven. Sneu trouwens voor Damian. Wat een gedoe zeg, heeft het noorden net 1 dag vakantie, gaan ze allemaal naar de diertuin?!? Patries, wat balen zeg, borstontsteking! Hopelijk knap je snel op! Oja, in het kader van tips tegen stuwing schijnt ook te zijn om koolbldaderen op je borsten te leggen. Mayo, pittige bevalling zeg. Wel fijn dat je je even hebt laten horen. Als het weer gaat willen we foto's zien hoor! Anno niem, oh oh, dat is spannend. En toch wel onverwacht snel inderdaad! Nouja, dan kun je je ook niet zo heel lang druk maken he? Uiterliljk dinsdag heb je je kindje in je armen meis, en ik duim voor je dat het maandag al meteen lukt. Vera, hopelijk gaat het vandaag wat beter met je! Maar doe lekker rustig aan en alleen leuke dingen! Miss Sil, dipje hoort er inderdaad bij, maar je mag gerust weten dat ik vind dat je het supergeweldig doet hoor! Heel veel mensen zouden de handoek al in de ring hebben gegooid en flesvoeding zijn gaan geven. Ik vind het een GROOT compliment waard dat je zo doorzet. En laat je schoonmoeder maar kletsen, die weten het toch altijd beter (denken ze dan) Senn, dank zij jou ben ik hier ook over een laptop begonnen. Mijn man had er een van de zaak, maar die gebruikte hij nooit dus nu heeft een andere collega m. Maar ik heb gezegd dat hij het toch maar moet proberen te gaan regelen. Karsten doet het goed zeg! En hij heeft bewezen dat alles werkt hihihi. Wel fijn dat jullie daarna effe konden slapen! Ach ML, dan bel je haar toch gewoon? Dan maak je gewoon een grapje ervan ofzo. Ik bedoel als je weet dat ze het niet rottig bedoelt... Nou, de boodschappen zijn hier weer binnen. Ik heb nog 3 kleine klusjes op mijn lijstje staan en dan ben ik weer tevreden voor vandaag. Hahaha, ik maak mijn lijstjes gewoon steeds korter, dan lijkt het voor mezelf of ik toch nog wel wat zinnigs doe op een dag. Want ik word altijd heel sjaggie van onafgevinkte lijstjes. Liefs, Lientje
Lientje: er was voldoende verweking en opening om gelijk met een infuus te beginnen, dus dan ga ik er wel van uit dat het er dinsdag is (hoef geen gel of pillen in elk geval) vind het ook mega spannend! Fijn dat de boodschappen binnen zijn, wij gaan nu nog snel even... (nu kan het nog he haha)
hahah ik dacht al dat ik raar was, als ik thuis kom doe ik meestal alleen zo'n spagetti topje aan en dan opgekruld boven m'n buik, dus lekker blote buik.. en als m'n vriend er niet is dan loop ik lekker in 'n boxer ofzo..
Hey buddy ! Schoonmoeders Lekker doen wat je zelf goed vindt, jij bent z'n moeder een ook al is 't je eerste kindje.. moederinstinct lijkt me beter dan welke cursus of ervaring dan ook...
Hallo, Heb vandaag een off-day, maar gelukkig breekt het zonnetje hier alweer een beetje lichtjes door! Ben al 2 nachten ah spoken, maar de kleine zit volgens mij nog lekker in mama's buik.... Hoopte zo de 28ste te bevallen..hihi..ja ik weet het, maar ik heb iets met het cijfer 8! Nou ja we wachten maar af! Las Patricia borstonsteking pff zit niet mee. Hopelijk gaat ie snel beter. Anno niem maandag inleiden ..spannend hoor! Alle anderen zullen net als ik een soort op de bus wachten gevoel hebben. Ga maar ff wat strijken (mag niet van m'n lief, maar hij is ff weg ) Liefs Mirre
Dankje dames! Ik ben ZO blij ! Mijn ventje is over zijn geboortegwicht! Hij weegt nu 2600 gr! Ben zo trots op m ! Zo dat moest ik ff kwijt
Ik moet het eigenlijk niet zeggen, maar I told you so.... Nee hoor gekkigheid, hartstikke fijn! Go Sil, en maak maar een fijne lange neus naar je schoonmoeder! Liefs, Lientje
de juli 2008 mama's is alvast geopend! tis al bijna juli! Kunnen we straks lkkr verder beppen bij de mama's!
Pffff ik had me zo voorgenomen om de laatste rommeltjes op te ruimen nu ik het huis voor mijzelf heb maar ik schiet geen ruk op.
ik kan eigenlijk ook nog maar weinig hebben op m'n buik. Dus ik loop hier ook veelal rond in onderbroek (lage) en dan een spaghetti topje inderdaad opgekruld zodat m'n buik lekker bloot is. Tis ook warm genoeg hier in huis dus dat scheelt. Verder geen baby's er bij momenteel geloof ik he? Ik ga strakjes op kraamvisite bij m'n collegaatje, die kleine is nu 11 dagen oud. Kben benieuwd . Verder weinig te melden hier. Ik heb nog niet eens alles teruggelezen.. nogal futloos verder. Een fijn weekend verder voor iedereen, hopelijk worden er nog wat ukkies geboren!
Goedemiddag allemaal, Zo zeg, ik ben weer helemaal bij.. Echt, niet te geloven wat mega veel bladzijdes ik bij moest lezen... Maar het is me gelukt.. Ben ik wel een aantal uurtjes zoet mee geweest volgens mij... Ga eerst even zelf klagen en daarna reageren op wat ik heb gelezen... Mannetje en ik wilde gisteravond gezellig samen op de bank film gaan kijken, komen er ineens vrienden aan de deur! Zonder te bellen of wat dan ook... Ik had daar dus echt even helemaal ging zin in, maar ja wilde ze ook niet meteen weer wegsturen.. Het is ongetwijfeld heel lief bedoeld, maar ik heb liever dat ze eerst even bellen... Of ben ik daar nou weer een ongelooflijke zeur in? Verder ligt de kleine vandaag een beetje verkeerd.. Ik word de hele tijd aan de rechterkant in mijn zij geduwd door armen en benen en dan precies op een spier of orgaan of zoiets... (Weet ook niet meer hoe ik in elkaar zit) Daardoor krijg ik de hele tijd een fikse steek aan de rechterkant, beetje zoals wanneer je hebt hardgelopen, alleen dan erger... Wordt er op het moment heel moe van... Zijn er meer die dit hebben? Nina, zo dat is wel even schrikken ja... Je verwacht niet dat je dan de volgende dag direct wordt ingeleid.. Wel heel goed dat je het toch even gemeld hebt bij je vk.. Zo zie je maar weer... Wij gaan misschien ook nog wel weg, maar dat ligt er inderdaad ook aan of de kleine een beetje op tijd komt. Op mijn uitgerekende datum krijgt Chris namelijk bouwvak, dus als de kleine er dan ook meteen is hebben we toch nog een aantal weken om even er tussenuit te gaan... Rensie, wat fijn dat ook jou verlof is ingegaan.. Lekker van gaan genieten meis... Ingrid, hoe is het gegaan op puppycursus? Nannie, wat een heerlijk mannetje heb je.... Heidi, geeft niks hoor meid, kom maar op met je verhaal... Je moet het toch aan iemand kwijt nu je mannetje weg is... Ik hoop dat het nu toch wat beter met je gaat... Knuffelkonijn, wat vervelend dat je weer zo'n slechte nacht hebt gehad.. Helpt het jou als je 's middags nog even gaat liggen? Of wordt het daar ook niet beter van... ML, hier hetzelfde.. Ben die kleding ook helemaal zat.. Zit ook regelmatig met een blote buik op de bank.. Vandaar dat ik gister ook niet zo blij was dat er opeens vrienden langskwamen zonder waarschuwing... Mayo, leuk om wat van je te horen.. Ga je ons nog mooie foto's van de kleine meid laten zien? MissSil, kan me voorstellen dat je daar helemaal geen zin in hebt.. Waar bemoeit ze zich mee zeg! Ik ben heel erg bang dat ik dat verhaal krijg met die vriendin die gister ook spontaan op visité kwam.. Zij ziet het ook al helemaal voor zich.. Wil al oppassen en alles, maar dat wil ik helemaal niet.. Ben dus best een beetje benauwd voor hoe ze gaat reageren als de kleine er straks eenmaal is.. Veraatje, geeft niks hoor dat je niet alles hebt bijgelezen... Jij houdt anders altijd alles zo goed bij.. Ook jij kunt wel eens een off-day hebben... Annoniem, tjeetje zeg, dat jij ook al weet wanneer het gaat gebeuren, maandag al.. En dan uiterlijk dinsdag de kleine in je handen.. Helemaal super zeg!
Miss Piggle, kan me goed voorstellen dat je niet zomaar op onverwachts bezoek zit te w8en, heb ik ook niet en had ik ook niet tegen t einde v m zwangerschap, dan heb je daar gewoon geen behoefte aan. Ksnap helemaal wat je bedoeld met je vriendin met oppassen enzo. Mijn schoonmoeder heeft al een babykamer gemaakt en alles! al gekocht, die denkt zeker dat de kleine elk weekend bij dr komt slapen! Mss dat hij met een half jaar of ouder een nachtje bij oma slaapt als ik met me vriend mss een keer uitga maar echt geen vaste prik hoor, pfff
Door al dat bijlezen vergeet ik helemaal mijn eigen mijlpaal... Vanaf nu mag ik THUISBEVALLEN! Jippie, de 37 weken zijn bereikt!!!
Hihi ik merk dat veelmensen zijn naam verkeerd zegegn (schrijven) in het ZH stond ook al overal Gerano maar tis Genaro! Alle visite aan bed: "aah Gerano wat lief" raakte er zelf helemaal van in de war hahaha gefeli miss piggle met je 37 weken!
he meiden,\ heb net bijgezlezen, maar heb even totaal geen puf om te reageren sorry.. Hier ook een offday.. Vanmiddag bbq van mijn broertje.. Ga nu maar even lekker liggen.. Voel me niet hel top.. Rustig aan he meiden, Knuf voor iedereen!
He dames, ff een teken van leven van mij. Alles gaat goed hier. Wel erg veel gerommel in mn buik, dus ben flink met voorwerk bezig denk ik. Ik heb helaas ff geen tijd om alles bij te lezen. We gaan zo weer weg, dus tis ff een bliksembezoek. @Heidi77: zag wel dat jij een rotnacht had gehad in je eentje. Dikke knuffel meid. Weet hoe je je voelt. De rest ook een dikke knuffel van hier!