@Misspigle en Esther: gefeli met jullie 37 weken. Nou mogen jullie lekker thuis bevallen. Als je dat wil natuurlijk
Ohja nog ff een vraagje: Zijn jullie ook zo chago? Weet echt niet waarom..waarschijnlijk zijn het toch de hormonen, maar ik baal ervan dat ik me zo voel. Kruip zo maar ff met een boekje (en lekkere choco-reep ) op de bank. Mirre
Iehhh heb net volgens mij mijn slijmprop verloren. Ik weet t zegt helemaal niets, maar het geeft mij weer het gevoel dat er tenminste wel iets gaande is daar binnen. Yep niet de hele tijd maar er hoeft maar iets niet te gaan zoals ik in mijn hoofd had en mijn hoofd staat gelijk op onweer. Esther, iedereen heeft last van offdays de laatste weken hoor, geeft niets hoort erbij! Lekker rustig aan doen en jezelf een beetje verwennen doet vaak al een hoop goed. Misspiggle en Esther, yeah 37 weekjes, de eindstreep komt in zicht! Jes, veel plezier bij de film, wie weet brengt het wat op gang. Want volgens mij was MissSil ook eerst naar de film geweest voordat het begon. Zo en dan ga ik nu echt wat doen hier!
Idd zo begon t bij mij, en had niet veel dagen ervoor mijn slijmprop verloren Niesje, dus SATC was de film, mss helpt t
Hé meiden wat is er weer redelijk veel gekletst. Er is vrij weinig blijven hangen eerlijk gezegd. Wel goed nieuws dat je ingeleid gaat worden Anno Niem. Enne er waren ook nog 2 dames met hun 37 weken grens: gefeliciteerd. Verder vervelend voor Patries dat ze een borstontsteking heeft, het zal haar ook eens meezitten. Verder geen babynieuws meer. Ben ook benieuwd hoe het met Nina is. En meer weer ik niet meer. Doeg.
Maar heb wel weer heel veel pijn in m'n onderbuik. Net kon ik niet lopen en moest het echt wegpuffen toen heeft Leroy een kruik in mijn rug gelegd dat verlichte wel... Als ik ga bevallen neem ik die kruik echt mee! Nu zijn ze naar de Super met een boodschappenlijstje. Zo lief maar ik trok het echt niet... Gelukkig komt de Super het bezorgen dus ze hoeven het niet mee naar huis te slepen. Heb ze de opdracht gegeven vooral veeeeeel lekkere dingen te halen en allemaal een tijdschrift en dan gaan we vanmiddag lekker op bed liggen....
Fijn dat ze je zo goed helpen ML! Wat zijn ze dan ineens al groot he? Ik heb hier net een huilbui achter de rug. Ik ben klaar met het (voorlopige) babykamertje en heb alle frutsels op de goede plaats gezet enzo. Nou heb ik een speeldoosje van hout in de vorm van een lieveheersbeestje en dat zette ik aan. Stond ik daar voor het raam met mijn dikke buik boven het aankleedkussen zeg maar, naar buiten te kijken en naar het gepingel te luisteren, begin mijn meisje ineens heel hard te bewegen. Klinkt misschien een beetje raar, maar het was zo'n tja hoe zal ik het zeggen, intiem moment. De tranen biggelen hier nu weer over de wangen. Kom maar gauw lief meisje... Lientje
He Buddy.. Ik heb net zo'n dag als jij.. Ook vanmiddag een bbq van mijn broertje.. Haha.. Heb net ff geslapen.. Heeft me niet echt veel beter gedaan. Ik spring zo eens lekker uitgebreid onder de douche denk ik maar... Wat een mooi intiem moment Lientje... Lief hoor! Liefs Wendie
Ik kan ook niet meer wachten Lientje... Ook net een schone hoes om het waskussen gedaan, de laatste kleertjes in de kast gelegd die ik net gewassen had. Kreeg vandaag nog een dekbedovertrekje binnen... Het komt nou zo dichtbij allemaal, je weet dat het kamertje binnen niet al te lange tijd een ieniemienie bewonertje heeft waar je het meest van zal houden van de wereld.... Ik kijk nu ook heel anders naar het kamertje als n paar weken geleden... Het is zo dichtbij....
Ja ML het is nu echt heel dichtbij. En heel gek is dat ik ondanks dat ik weet dat een bevalling geen leuke bezigheid is, ik helemaal niet bang erover ben of zelfs maar ongemakkelijk. Het is gewoon tijd.
zo was ik weer thanks dames voor het begrip.....ik voel me echt een beetje down vandaag..... heb wel een brief van ziekenhuis gekregen dat ik me om 11.30 mag melden voor opname.....maar geen tijd kwa operatie erbij.....jammer genoeg want dat wou ik eigenlijk wel graag weten.... Ik zal ze maandag wel bellen....ppppffff wat duurt de dag lang zeg,,,,ik wou dat het wat sneller ging... bahbahbah en iedereen in de buurt roept als er nu snachts wat is dan kom je maar hoor of dan zeg je het maar....ja das lekker handig kan ik met weeen of gebroken vliezen bij de buurvrouw 4 huizen verder op gaan staan aan bellen...die hoort dan niks....jaja zien jullie het al voor je... Ik heb nog niet zo opgezien tegen alles als nu.... nou verder niks te melden...ga zo eten maken en dan lekker met tessa op tijd in bad en in bed...kijken of ik slaap voor de kleine wakker wordt.....
Oh Heidi, dat is inderdaad best nog wel lang! Kan me voorstellen dat je als een berg tegen de komende week opziet. Maar we praten je er hier wel doorheen hoor.
Hij is natuurlijk de allerliefste en de allermooiste! Zal jij maandag ook zeggen. Ik ga Niels zo vertellen stap voor stap hoe hij een foto moet plaatsen want ook van hem mag ik niet voor dinsdag naar beneden. Hij huilt amper. Zelfs niet als hij honger heeft dus we moeten zelf goed op tijd letten.