ML, je kids zorgen goed voor je! Lientje, ahhhhh en heel herkenbaar hoor. Ik heb ook ondanks dat mijn eerste bevalling behoorlijk drama was zoiets van kom maar op, er uit moet het toch dus dan maar zo snel mogelijk. Heidi, jeeh meid wat zwaar zeg om die laatste dagen in je eentje door te moeten brengen. En je moet toch steeds weer aan de gang voor je kinderen. Maar zoals Lientje al zei kom hier maar lekker je hart luchten hoor er is hier altijd wel iemand online Dennis belde net en die zei dat ie op de terugweg van Artis lekker Mac meeneemt dus het avondeten is ook al geregeld, Jammie!
Joehoe, nu lekker thuis bevallen. Is mij prima bevallen. (en als ik er zo over nadenk ben ik ook de eerste van de juli mama's die thuis bevallen is? )
Iemand trouwens enig idee wat die voortdurende steek in mijn (rechter) zij kan zijn? Zal de kleine een orgaan in de verdrukking duwen of zo? Lever misschien? Had gehoord dat dat zou kunnen... (of zit die misschien aan de hele andere kant? Weet het effe niet ) Voelt helemaal niet prettig... Ik blijf echt zo stil mogelijk zitten, dan wil het wel, tenzij de kleine zich weer even uitrekt... Auwwwiee!
Dat had ik een tijdje geleden ook elke keer. Kan het de milt niet zijn waar ie op aan het dansen is? Volgens mij was dat bij mij ook het geval.. Senn, ik ben errug benieuwd naar de foto's!
Ja, heb even geslapen en voel me best aardig. Kan ook niet anders want lig de hele dag op bed niets te doen. Bedankt voor je onwijs lieve kaart!
Zo ben ik weer even. Heb alles wel bijgelezen en dit is blijven hangen; Wat vervelend dat Patricia borstontsteking heeft zeg Als je haar weer spreekt wens je haar dan sterkte van mij toe Sen? ML; ik begin ook anders naar de babykamer te kijken. Begin ook steeds meer te beseffen dat er straks een klein babytje ligt. Wat vervelend dat je moeder nog niks van der heeft laten horen zeg Anno Niem; Wauw dus jij hebt maandag ook je babytje vast Spannend zeg! Miss Sil; Fijn dat Gerano over zijn geboortegewicht zit! Nou niet meer te veel zorgen maken he? Heidi; Jeetje Ype is nog lang weg. Snap dat je de laatste dagen dan heel erg zwaar vind! Dikke knuf voor jou. Niesje; Wat belachelijk dat Dennis en Damian weer terug gestuurd zijn zeg. En dat terwijl ze 2 uur gereden hebben. Oke de rest ben ik dus kwijt, meiden vergeef me Ow ja over onverwachte visite; Als ik iets NIET kan hebben is het wel mensen die onverwacht voor de deur staan! Maakt niet uit wie het is, al is het de koningin, ik vind het gewoon weg verschrikkelijk! Ik heb net een abbonnement bij een telefoon afgesloten voor 18 euro per maand, met gratis telefoon erbij(een motorola maar die is voor mijn man want ik heb een hekel aan motorola) én een laptop! Voor de laptop hebben we iets bijbetaald maar goed, ik wilde al langer een laptop omdat de computer nu in de huiskamer staat en ik vind het geen gezicht. Ben benieuwd of het wat is maar goed, niet geschoten is altijd mis Ook nog een leuk dressoir gevonden vanochtend en mijn man vond hem ook erg mooi zei hij. Naja ik dus mailen en geld geboden. Bod was geaccepteerd als we hem dit weekend op konden komen halen. Dus ik heel enthousiast natuurlijk(EINDELIJK een kast in huis namelijk) zegt mijn man gelijk ''ja dat lukt niet hoor'' Dus ik gelijk ''Nou mijn ouders kunnen hem wel ophalen hoor, die hebben een aanhanger''(hij is namelijk erg groot) Maar nee dat ging allemaal niet Toen begon die ''Ja en straks is die beschadigd en volgens mij is die ietsje lichter als onze meubels'' Nou toen begon ik even uit mijn dak te gaan Dus ik zeg ''Het kan me niet schelen wat jij van die kast vind, vanochtend vond je hem mooi en hebben we SAMEN besloten geld te bieden dus ga nou NIET terugkrabbelen!'' Ondertussen komen de tranen ''En jij bent de hele week WEG EN IK ZIT HIER TUSSEN DE ROMMEL DIE IN EEN KAST MOET EN DAT BEN IK NOU ZAT!'' Toen was het hek van de dam en was ik helemaal in tranen Mijn man schrok zich dood hiervan en kwam me gelijk troosten en zei dat ik maar moest mailen dat we vervoer gingen regelen en dat we morgen zouden bellen of het gelukt was met vervoer. Dus ik heb EINDELIJK een kast! Ik had namelijk de kasten in een opwelling weggedaan toen de computerkamer een babykamer werd want die kasten moesten ook weg maar goed ik had beter kunnen wachten tot ik weer andere kasten had. Nou maar hopen dat mijn ouders kunnen rijden
Ik zou het echt niet weten. Als de pijn aanhoudt bel je toch de vk even? Voor hetzelfde geldt is het heel iets anders wat niet door de baby veroorzaakt wordt zoals bij mij toen met Sven de nierkolieken.
Het is wel rustig hier zeg..Ik ga zo nog even lekker op bed liggen denk ik. Vanavond heb ik afgesproken met een vriendin dus zal niet echt vroeg op bed liggen denk ik.