Had het er trouwens over met mijn man, want als ik uitging van mijn laatste ongesteldheid zou mijn uitgerekende datum 06-07 zijn. Ik was altijd heel regelmatig. Maar na de temijn echo hebben ze de uitgerekende datum naar 11-07 gezet. Nu vraagt mijn mijn zich af of het toch 06-07 kan zijn aangezien de verloskundige zei dat de baby NU al bijna 8 pond is. Ergens wel een goede vraag natuurlijk maar goed aan de andere kant; het scheelt maar 5 dagen Maar begin nu wel het gevoel te krijgen dat het meer in de buurt kom van 06-07 (aangezien ik al wat voorweeen heb etc) Of is dit stom?
Oh ja, dat zou ook nog wel eens kunnen ja... Nou, dan kan de kleine heel goed dansen, want hij is al bezig vanaf dat ik m'n bed uit ben
Heb het ook al eerder gehad tijdens de zwangerschap en toen ook wel bespreekbaar gemaakt bij vk, maar volgens haar hoorde het erbij Verder geen uitleg wat het zou kunnen zijn.. Wacht het vandaag nog wel even af... tenzij het nog veel erger wordt... Moet maandag ook weer heen en heb dan andere vk, dus maak het nog wel een keer bespreekbaar...
Oh ja, mijn goede nieuws van vandaag.. ik was vanmorgen bij m'n ouders en was niet zo lekker, veel pijn in m'n rug/benen/bekken zeg maar.. dus ik zat wat te sippen.. en mijn vader zat me zo raar aan te kijken, zegt ie ineens... nou als ik zo naar je kijk duurt het niet lang meer! Dus ik helemaal blij natuurlijk, ook al kan 't net zo goed nog 5 weken duren.. mijn vader heeft meestal wel van die voorgevoelens die kloppen dus ik hoop maar dat hij gelijk heeft hihi
Veraatje, hoe is het nu met je? Al weer wat beter in je vel? Kwebbels, zo lekker aan het shoppen geweest hihi En tja wat betreft uitgerekende datums, ik denk dat je nooit precies weet wanneer het komen gaat. Kijk maar na hoeveel meiden hier met 37 weken zijn bevallen. Maar het zou dus best kunnen dat jij ook eerder bevalt.
Lieve dinnetjes, Manlief heeft mijn laatste buikfoto (van tijdens de bevalling ) en twee foto's van Karsten in mijn album gezet. Liefs een trotse Sen.
Wauw, wat een mooi ventje.. Wordt helemaal jaloers als ik het zie Echt een onwijs mooi ventje om te zien... Heb het idee dat ik steeds meer vocht begin vast te houden. Krijg last van trekkende voeten en wangen...
Hier hetzelfde.... Toen met dat hele warme weer een aantal weken terug had ik ook al last van vocht in mijn enkels, maar trok elke keer nog goed weg.. Nu had ik gisteravond ontzettend dikke enkels en vanmorgen nog steeds.. Terwijl ik ze toch keurig netjes omhoog heb gehouden... Zal nog wat worden met die mooie dagen die eraan komen....
wat een heerlijke knulletje en zo lekker stoer al met dat haar op zijn koppie die van mij waren altijd bijna kaal....maar ja.... ja en het is best lang die tijd dat ype weg is...woensdagmiddag ga ik dus nanouk ophalen en dan donderdag lekker naar de kapper....kunnen de meiden mooi even bij mijn mam blijven en kan ik me daar even lekker laten vertroetelen...niks geen gezeur aan de deur en lekker rust..Ik kan daar ook internetten dus missen hoef ik jullie niet....hihi En morgen komt mijn mam ook even langs en dan maandag wat laatste dingen doen en dinsdag lekker even in huis rommelen en dan is de eerste week al voorbij.. en dan ben ik tot zaterdag of zondag bij mijn ouders en dan schiet het al mooi op.... ik ga zo lekker slapen voel ik me morgen vast een stuk fitter.. baal vandaag van alles mijn kleding men haar etc,,,, nou dames tot straks en DIKKE KNUFFEL voor jullie allemaal
Hey! Nou, mijn moeder kwam net binnengelopen dus ben weer helemaal opgelucht... Heidi, hoop dat de dagen lekker snel voorbij gaan, je ehbt in elk geval wat afleiding... Sen... WAT N CUTIEEEEEEE!!!!!!! En wat een kicke haar heeft ie hahaha....
Ola, Sen..prachtige foto's! Wat een heerlijk ventje Anno...spannend hoor maandag! Wel fijn dat ze ingrijpen! Verder weet ik het niet meer ! Hier werd ik na een tukkie met een zeer pijnlijke keel wakker, voel me dus niet zo toppie. En dat deed ik al niet want zat weer ff in een dippie door al die pijn. Maar goed 't gaat nu nog steeds niet lekker maar goed...is morgen wel weer over! Ik spreek jullie later!
Senn, wat een enorm schatje zeg! En dat bos haar! Wow, dat is echt al veel! Ik kan mij heel goed voorstellen dat je supertrots bent! Kwebbels, fijn dat je eindelijk de kast hebt! Hopelijk kunnen je ouders morgen rijden. Mirjam, het zou mooi zijn voor je als je vader gelijk heeft. Niesje, voel me nog steeds niet echt toppie! Maar dat komt wel weer goed!
Ohhh Senn, wat een kanjer! Echt een schat van een knulletje zeg. En prachtig die haartjes! Liefs, Lientje
Vervelend Veraatje Hoop dat het alleen een zwangerschapsdip is dat er niet meer aan de hand is... Doe maar lekker rustig aan... Chocola! Dat werkt vaak bij mij...
Lientje wat een mooi moment, word al emo alleen van t lezen! Veraatje met jou ook alles goed verder?! Je reageert op iedereen zoals altijd maar vertel eens hoe gaat t met jou?! Kwebbels herken die emobuien echt wel! Die kast komt er iig! Mirjam wie weet! Ben benieuwd! ML chillen jullie al lkkr op bed megt lkkrs en een tijdschrif, gezellie! Senn wat een knap knulletje! En een bos haar! Nou euh mijn schoonmoeder praat weer tegen me op msn, ze was toch ook aan het vertellen dat ik nog met met m naar buiten mag, had ik verder niet op gereageerd, zegt ze nu dat ze hoorde van een vriendin dat we gister met zn drietjes aan de overkant bij t winkelcentrum waren, en of ze het verkeerd begrepen had omdat ik zei dat ik even naar de supermarkt was geweest. Ooh echt waar, is toch niet gek dat ik dat dan niet zeg?! Dan moet je haar horen, ze weet het toch altijd beter! Doe gewoon alsof ik er niet ben puhh