of niet, ja ik hebhaar kleinkind dus ze wil zich overal mee bemoeien. Ikhoor net ook van me vader dat hij haar tegen kwam in het ZH toen ik er lag en dat er geen lachje afkon, weer zo'n issue van haar. Ze zat serieus ook aan mijn bed in ZH tegen mijn broer te klagen over mijn vader, terwijl ik met een vriendin aan het praten was, kheb net bevestiging gehad van me broer, ik had t wel goed gehoord. Zo brutaal he, ze kent me vader niet eens, die heeft ze ook 2 of 3 x gezien, pff mens Moet ik daar nou wat van zeggen? Want ik word er super gerirriteerd van, ze wil steeds langskomen nou daagg. ik weet wel wrm ze ook wil langskomen ze heeft 2 nagels eraf, die ga ik er nu echt niet opzetten. ik d8 dat ik tijdens de zs duidelijk was geweest over dat bemoederen.
Ze is gewoon jaloers ofzow en wilt het liefst dr kleinkind zelf hebben lijkt het wel Pfff irri hoor... Mjah schoonouders hahahahah...
dames ik ga zo lekker boven liggen even kijken of ik een beetje kan bijslapen voor de komende dagen....niet te veel kletsen....hihih gr heidi
Dag meiden, wat een hoop geklets weer Senn wat een scheetje zeg, daar word je zo verliefd op. Hoop dat jij ook snel weer op de been bent. Meiden met off-day dikke knuf voor jullie. Ik zelf ook een beetje. Voel me niet echt lekker vandaag. Ben een beetje in mezelf gekeerd, zere benen, draaierig en wat misselijk. Buikpijn etc... gaat door dus. Harde buiken blijven ook maar komen en gaan. Is het een uurtje vrij regelmatig en pijnlijk en dan zakt het weer weg schiet niet op zo. Had nog een sms van Mrietje vanmorgen. Met haar en Nièl gaat alles goed. Het is een heel lief mannetje en ze is aan het genieten. Ze hebben bericht gehad dat ze vanaf 8 juli weer online zijn/internet hebben, dus dan komt ze weer gezellig mee kletsen.
hmm dat zeiden ze de vorige keer ook en dat heeft 5 dagen geduurd voordat Steijn geboren werd. Gelukkig maandagochtend controle, is kijken of er wat ontsluiting bij is gekomen, misschien dat ze dan mijn vliezen kunnen breken. Hoe is het met jou nu?
Jah nog steeds wachtende Maar jah, ook erg in mezelf gekeerd hoor. Verder slaap ik gelukkig wel goed al 2 dagen (ook al blijf ik moe) maar op zich gaat het wel... Alleen vind ik het een perfecte dag om weeen te krijgen
BuddyNieuws Nina VI Kreeg net de volgende sms: Hoi Buddy, vanaf vanmorgen 9.00 aan het infuus! Weeen werden rond 15.00 zo heftig met enorme persdrang dat ik ruggeprik heb gekregen. Nu verwachten ze rond 00.00 dat we kunnen gaan persen! Beeb doet het super, wel in water gepoept maar hij heeft geen stress verder! X Nina Einde BuddyNieuws
GRRR heb ik Genaro net zn flesje gegeven met pijn en moeite spuugt het arme kereltje volgens mij alles in 2 straaljes erweer uit. Op zo'n moment weet ik niet wat ik moet doen, heb m maar verschoont en in zn bedje gelegd en was van plan niks aante bieden binnen 3uur en kijken of hij zelf erom "vraagt". Zou dat goed zijn? Het werkt toch niet als ie net gespuugd heeft hem weer meteen een flesje te geven? ik ben soms echt een ramp!
Fijn dat je in ieder geval al een paar dagen goed hebt geslapen. Dat pak je dan mee. En die vermoeidheid blijft wel ff vrees ik. We zuilen zo veel mee. We moeten nog ff doorbijten en dan hebben wij ook zo'n mooie nieuwer banner
Spannend he! Lag op de bank en schoot gelijk omhoog. Ik hoop dat alles de komende uren voorspoedig gaat en we wachten het af. Succes NinaVI , je kunt het! Liefs Mirre