Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hey duikster, nogmaals gefeliciteerd... Lekker dat het goed gaat met Chris... En ons gauw spammen met foto's he? :p

2. Nance1979

Nance1979 Actief lid

13 feb 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    Hallo Dames....

Heb hier ff twee off-dagen achter elkaar :cry: :cry: , ben het ook helemaal beu :( :( , maar gelukkig is mijn mams sinds gister er dus die sleept me er wel doorheen :) Voel me nog steeds niet happy, heb veel buikpijn en last van bi maar moet gewoon door......

Senn: Knap jochie hebben jullie :) :)

Sorry ik hou het kort.... ik zit er echt helemaal doorheen :cry: :cry:

xxx Nance

3. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Mij is verteld dat idd bij prematuurtjes er minder uren tussen moeten zitten. Eerst zat ik op 3 a 4 uur max en 's nachts mag hij sinds 2 dagen 6 uur ertussen. Dus denk dat dat met Genaro ook het geval is...
    Je kan het altijd navragen toch?

Senninha wat een mooi mannetje en wat een bos haar zeg! Echt schattig.... hadden sven en marit dat ook?

Duikster en patries mooi dat het zo goed gaat ook met jullie mannetjes en las dat het met britt en niel ook goed gaat!
    patries sterkte met je borstontsteking. Kan me voorstellen dat je ervan baalt dat je nu geen BV kan geven dat had ik ook toen ik ermee stopte doordat ik niet genoeg kreeg... Rustig aan meid!

Voor degenen met een dip dikke knuf voo rjullie hoop dat jullie snel de kleintjes in je armen mogen houden!

Iedereen bedankt voor de leuke reacties op brenden zijn foto's het is echt een heerlijk lekker ding! haha maar ja dat zegt iedere mama. ;)

Liefs Nannie

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Najib viel een beetje tegen...

Patricia, leuk om van je te horen. Jammer dat de bv niet wil. Ik hoop dat je snel minder last hebt van de ontsteking en geniet maar lekker van jullie ventje!

Duikster, logisch dat je moe bent. Doe maar rustig aan!
    Ook jij lekker genieten van jullie kereltje! (Foto's zijn ook welkom :D )

Nance, balen dat je je zo rot voelt. Sterkte meid!

5. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    hier ook ff een ego berichtje.
    heb al heel de dag doorlopend krampen in mn buik, het wil niet echt zakken en blijft maar zeuren.
    Sinds een uurtje wordt het steeds erger, maar nog niet echt met regelmaat.
    ik hoop dat het vannacht door gaat zetten!

We zien het wel.

Moet wel ff zeggen: geweldige foto's senn, mooie bos haar heeft je mannetje!
    sorry dat ik voor de rest niet reageer, maar heb er ff geen puf voor!

6. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Patricia, wat leuk om weer wat van je te horen! Wat fijn dat het goed gaat met je mannetje.. Wel vervelend van de borstvoeding inderdaad, maar als het niet gaat, dan gaat het niet..

Duikster, fijn dat ook bij jou alles verder goed gaat.. Tegen de tijd dat hier de bevalling zich aandient ben je er denk ik al wel weer helemaal bovenop.. Ga er vanuit dat ik sowieso de 40 weken haal, als het niet langer is.. :)
    Lekker positief hé! Ach ja, kan het alleen maar meevallen...

Memoiikke en nog een aantal, wat vervelend dat het bij jullie vandaag niet echt lekker gaat.. Hopelijk morgen allemaal een betere dag...
    Ik heb ook wel beter dagen gehad dan vandaag.. Want de kleine heeft bijna de gehele dag op een orgaan of iets gelegen waardoor ik steeds steken kreeg in mijn rechterzij.. Echt heel vervelend.. Nu gelukkig er vanaf gegaan :) :) Dus mama is weer blij :) :)

Ik ga nog even lekker op de bank.. M'n mannetje is een spelletje aan het spelen op de xbox, dus ik ga even lekker meekijken en meepraten.. Goed bedoelde adviezen geven :)

7. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    *** buddy update ***

Lee stuurt een update:
    Hoi Buddy's,
    Bedankt voor alle felicitaties! En wat leuk Senn ook een zoon.
    Vandaag zijn Sandro en ik uit het ZKH gekomen. Hij doet het echt super goed! Bevalling was helaas wel heftig, maar alle cliché''s zijn waar. Daarna was het echt geweldig. Ik probeer snel weer online te komen!
    Liefs Lee

*** buddy update ***

8. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Senn: wat een heerlijk kereltje zeg, en wat een haar!

Nina: veel succes meid, waarschijnlijk heb jij morgen je kleintje in je armen

Patricia: je mag trots op jezelf zijn dat je borstvoeding hebt gegeven hoor. Je hebt er in ieder geval alles aan gedaan om het te laten slagen, dus als het niet lukt hoef je je niet te schamen. Een voordeel; nu kan Manuel ook s'nachts eens de fles geven en jij doorslapen (elk nadeel heb z'n voordeel zei Cruijff :) )

Dames ik dacht echt dat het daarstraks ging beginnen. Ongi krampen die redelijk om de 5 - 6 minuten kwamen alleen kwa aanhouden van tijd wat varierdeerden. Momenteel is het weer wat afgezakt, maar wie weet.

Ik duik nu lekker mijn bedje in met een boek en dan hoop ik een rustige en goede nacht te krijgen.

9. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Lee jij ook gefeliciteerd met je zoon!

enne een eerste foto van Chris is te vinden onder mijn website knop!
    Ik ga weer voeden en slapen...

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Wat een mooi ventje, Duikster!

BD, wie weet zet het door!

Lientje bedankt voor het doorgeven van buddynieuws. Fijn dat Lee weer terug is uit het ziekenhuis.

Misspiggle, goed bedoelde adviezen geven? :D Daar zit je mannetje vast op te wachten!

Memoiikke, spannend zeg! Probeer in elk geval wat te slapen!

11. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Mooi ventje hoor. Moest wel lachen: hij heeft echt zo'n bedenkelijke blik van wat moet ik hier, helemaal door dat handje onder de kin.

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    he hallo allemaal,
    dacht kom ook een kijkje nemen op dit forum, erg leuk om te zien wie er allemaal al bevallen zijn of binnenkort gaan bevallen,
    zelf ben ik ook aant twijfelen of het binnenkort ook zal gaan gebeuren, heb volgens mij al veel last van oefenweeen en veel harde buiken (of is dat hetzelfde). ik ben eigenlijk uitgerekend op 15 juli.

groetjes Daantje

13. monkeylove

Wat een schatje Duikster :D

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    5 april Dylan* - 27,2 weken - 750 gram - zoon van Vergo - *8 april 2008
    6 april Dinand* - 27,3 weken - 900 gram - zoon van Vergo - *8 april 2008
    1 mei Kyara - 30,3 weken - 1260 gram - dochter van Susi
    1 mei Rebecca - 30,3 weken - 1445 gram - dochter van Susi
    27 mei Brenden - 34,2 weken - 2275 gram - zoon van Nannie
    18 juni Genaro - 37 weken - 2565 gram - zoon van Miss Sil
    24 juni Nilo - 38,2 weken - 2730 gram - zoon van Patricia01
    24 juni Britt - 37,3 weken - 3500 gram - dochter van Mayo1982
    24 juni Wessel - 37,4 weken - 3300 gram - zoon van Bloem82
    25 juni Nièl - 38,2 weken - 3750 gram - zoon van Mrietje
    25 juni Chris - 39 weken - 2530 gram - zoon van Duikster
    27 juni Karsten - 39,2 weken - 3800 gram - zoon van Senninha
    27 juni Sandro - 39,2 weken - 3640 gram - zoon van Lee74

Zeg ik zit net die lijst nog eens te bekijken, maar het wordt nu toch echt weer tijd voor een meid hoor. Maar daarvoor gaat Nina ook niet zorgen.
    Dus meiden waar blijven jullie :(: :(: :)

15. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik vind het eigenlijk ook wel frappant dat het allemaal jongens zijn. Bij mij op gym zijn inmiddels twee dames bevallen van een...drie maal raden .... een zoon! Hoe is het mogelijk?

16. monkeylove

Ze zeggen dat jongens over het algemeen eerder geboren worden dan meisjes...
    Behalve Mayron uiteraard! GRMBL! :p

17. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Je hebt altijd uitzonderingen :D
    Maar dan is Britt ook een uitzondering!

18. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Maar was het ook niet zo, toen in het begin de geslachten van de kleintjes bekend werden gemaakt, dat de jongens eerst flink uitliepen? Later hebben de meiden een redelijke inhaalslag gemaakt.

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Als je trouwens naar de uitgerekende lijst kijkt, dan staan er onderin meer meiden als bovenin, dus als ze niet van plan zijn om eerder te komen, dan zullen we op een groot aantal nog moeten wachten. Misschien dat er bij de verrassingen nog meiden zitten?

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik ben zo'n verrassingsei, dus wie weet!

Ik ga op bed. Slaap lekker allen!

Deel Deze Pagina