Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    nina, gefeliciteerd met je zoon!

hier inmiddels ook weeen, komen om de 7-8 minuten. ook verlies ik vlgens mij af en toe wat vruchtwater, maar dat weet ik niet zeker.
    Hoop in ieder geval dat het door gaat zetten!

Ik probeer jullie af en toe op de hoogte te houden en anders horen jullie het als er een kindje is!
    heb alleen geen buddy, dus kan even duren voordat ik online kan komen!

Misschien dat ik voor de verandering met een meisje ga komen! :D

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Memoiikke, spannend! Hoop dat je vanacht of morgen je kleintje kunt vasthouden! Succes!

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0

Nina en man, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Heel veel geluk toegewenst en geniet er lekker van!

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Succes meid, ik hoop ook voor je dat het nu doorzet!

5. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Oeh wat een hoop nachtbrakers. Ik baalde dat ik rond 7 uur wakker was, maar dat neem ik gelijk weer terug!

Nina en man GEFELICITEERD met jullie zoon Senna...

Memoikke, oeh wat spannend zeg, zou wel heel leuk zijn als het doorzet! Succes...

Daantje welkom hier!

Ik ga eens snel terug bladeren, want begreep dat duikster foto's heeft van haar kleine mannetje!

MvP fijn dta je au pair er is! Inderdaad nu maar even lekker laten slapen, zodat ze er strakjes hopelijk tegen aan kan. Zal voor jouw ook wel lekker zijn. Oeh moet erniet aan denken aan die warmte, is het wel uit te houden? Hopelijk was de woorden wisseling met je man niet te erg?!

6. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Oeh wat een heerlijk koppie! Wat een mooie foto trouwens...

7. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    NINA van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ik ben momenteel ook aant bevallen, al heb ik nu nog maar 2-3 cm ontsluiting. om 12 uur komt de vk nog even kijken hoe het ervoor staat.

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    dank je wel,

ik hoop ook voor je dat het doorzet, heb je al veel last ervan dan?

ja ik zoek me wel het goede moment uit hihi.
    zou vandaag eigenlijk een verjaardag hebben van een vriend van ons maar die moet ik maar afzeggen ben ik bang,
    zei gister al voor de grap als ik er morgen niet ben dan weten jullie genoeg. dus ja had ik beter niet kunnen zeggen hihi.

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ook van die ongi pijnen en harde buiken, maar dan best flink en trekt naar de rug toe. komen nu om de 4 minuten, ik kan ze nog wel hebben, hoef nu nog niet echt weg te puffen, nu ik zo een beetje bezig ben, als ik op bed lig vind ik ze wel heftiger moet ik zeggen.

11. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Zo goedemorgen iedereen, ik heb amper geslapen vannacht, was erg onrustig en kon niet stoppen met nadenken :(

En zo te zien komt er vandaag weer een nieuwe geboortegolf aan.
    Daantje en Memmoiike, zet 'm op dames! Jammer dat jullie geen buddy's hebben want ik ben altijd veels te nieuwsgierig hihi

Nina en man, gefeliciteerd met Senna!!

Sen en duikster, wat een skeetjes! (kriebel kriebel in mijn buik krijg ik daar van hihi)

Verder weet ik t even niet meer. Zo en dan ga ik nu maar even douchen.

12. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Nina: Gefeliciteerd met je zoon !

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    in een warm bad gaan kon ook helpen de weeen wat heftiger te maken, heb vannacht ook om 2 uur in bad gelegen. en ga zo ook nog even in bad liggen
    misschien als je in bed ligt dat het dan weer wat heftiger terug komt?

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Meisjes,

Jullie kletsen mij echt te veel om het iedere keer allemaal bij te kunnen houden. Heb ja ook al een "peuter" (nou ja, bijna dan ;)) rondlopen die de nodige aandacht vraagt. Ik lees wel zoveel mogelijk mee, maar reageren lukt dus lang niet altijd!

Hier is het vooralsnog - buiten wat voorwerk - nog altijd rustig (helaas).

Voor alle dames die reeds bevallen zijn: GEFELICITEERD!

Voor alle dames die bezig zijn: ZET 'M OP!

Voor alle overige dames: NOG EVEN VOLHOUDEN! (het is immers al bijna juli ;)).

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    dan gaat het bij jou ook wel snel beginnen denk ik.
    errug spannend! misschien bevallen we wel allebei om de zelfde tijd hihi, nu weet ik dus dat ik niet de enige ben die bezig is met puffen ;)

16. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    de spanning blijft stijgen hier!

Succes dames!

Ik moet om 10 uur weer naar het ziekenhuis voor ctg.. en hoop zoals elke dag dat ik vanmiddag weer thuis ben ;) maar moet vandaag veel doen (hoezo stress.. dacht dat vaders dat hadden..:rolleyes:)
    dus als ik niet online kom schrik niet ;)

17. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Jij ook! wat spannend joh..

Heeeeel veeeel succes en sterkte en dat je maar snel je kindje vast mag houden! (ook voor daantje natuurlijk)

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja zoiets, zat om 23.00 gister avond al met harde buiken maar nog niet echt pijn of zo. toen naar bed gegaan, toen begon het wel wat daarna ff in bad en daarna werd het steeds heftiger, toen nog op bed gelegen van 03.00 uur tot half 5 vannacht denk ik, daarna weer terug naar bed en toen weer op om acht uur zoiets. en nu afwachten. heb al geen oog meer dicht gedaan vanaf 12.00 uur gister middag. dus ben best moe, maar kan niet slapen met die weeen

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    he anno niem,

heel veel succes he! niet stressen is nergens goed voor. (hoor wie het zegt hihi)

20. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Anno niem: Succes in 't ziekenhuis ;)

Daantje en Jessbutterfly: Straks 2 live bevallingen? :D Succes ! Hopelijk hebben jullie snel je kindjes bij je !

Deel Deze Pagina