hihi, had het ook niet verwacht vanmezelf.. toch grappig, hoe je je dan in jezelf kan vergissen! sinds die gyn gister zij maandag inleiden, kreeg ik eerst ogen als schoteltjes, en ineens besefde ik dat het wel érg echt word allemaal..
ik zit ook onder en heb ook het id dat het wat afzwakt. zullen we straks samen in bad gaan . heb toevallig gister nog het boek veilig bevallen van beatrijs sluyter gekocht, hoe toevallig hihi.
ja je gewoon overgeven aan de pijn en denken van dat je het aankan, dat je de pijn aan kan, als je het gaat verdringen allemaal schiet het niks op. en hoe je het beste de weeen op kunt vangen en hoe weeen tot stand komen enzo
gewoon in mee gaan in de wee, doe ik ook, doet wel zeer maar dan heb je de meeste kans dat het doorzet en ook wat sneller, (stond ook in het boek). dus dan doen we dat maar he
maar ik ga even lekker badderen denk ik, en nog wat in dat boek lezen misschien heb ik daar nog wat aan hihi. tot strakjes misschien
NINA van harte gefeliciteerd met jullie zoon Senna Memoiikke en Daantje, kom op meiden hopelijk zet het door. Ik duim voor jullie! Duikster, wat een schatje! jullie hebben goed werk geleverd Er waren een paar nachtbrakers bij. Ik had zelf ook in willen loggen rond half 3 want ja ja ik had ook weeen! Eigenlijk sinds gisteravond al, en die werden steeds wat heftiger. Ik dacht echt YESS, daar komt ze aan. Maar helaas het is nu weer rustig en de kleine die normaal altijd heel actief is rond 9 uur, is zelfs nergens te bekennen. Zeker moe van alle bewegingen en krampen vannacht Nouja, ook hier gebeurt in ieder geval iets. Maar ik weet inmiddels dat het nog dagen zo door kan hobbelen. Daar weten o.a. Silla en ML alles van! Liefs, Lientje
Goedemorgen, nou het is weer spannend hier lees ik Nina en man, gefeliciteerd met Senna!!! Nou hier dus niets he... zucht... Al dat valse alarm wat ik steeds heb word ik echt moedeloos van... Maar jah het is eint anders... Gelukkig wel weer goed geslapen dat scheelt al een hele hoop...
Das niet te hopen mirjam! Aan de andere kant, juli moet nog beginnen, dus wij zijn er zelf ook wel vroeg bij hier. En eigenlijk is het volgens mij voor de kindjes ook best goed dat ze hun tijd uitzitten, want dan hebben ze wat reserves. Maarja, wachten duurt lang.... Ik heb trouwens nog wat geks, mijn rechteroog is helemaal dik! Bleh, ik word steeds meer een opgeblazen barbamama. Maar, ik ben vandaag wel 39 weken! Lientje
Gefeliciteerd ! Wachten duurt inderdaad lang.. maar heb 't idee dat de kleine nog wel even mag blijven zitten want voor m'n gevoel is ze nog zo klein ! Maar ja, de grootte van je buik zeggen niks natuurlijk.. ze was met 31 weken 1740 gram.. maar ja dat zegt ook niks.. We wachten rustig verder
Nina van harte met jullie zoon! Wat veel jongens , erg leuk! ik krijg ook een verrassing dus wie weet wat ik nog krijg Patricia: wat vervelend van je borstontsteking. Heb het helaas zelf ook gehad van me dochter toen der tijd en ik weet dat het echt verschrikkelijke pijn doet. Maar het moet geen kwelling worden dus gelukkig bestaat er fles voeding maar kan me je gevoel wel voorstellen. @ML: ben je nou nog niet bevallen ik had toch wel verwacht dat je ondertussen je zoon in je armen zou hebben @Daantje: spannend meid! @ Anno niemo: succes vandaag! Hier een slechte nacht gehad, nou ja door mijn man dan. Hi jwas om half 5 nog aan hetwerk en wilde mij niet wakker maken dus had geen sms gestuurd. Ik in de stress natuurlijk want zijn telefoon nam hij niet op, maar hij zat de kassa te tellen dus hij kon niet opnemen Viel pas om half 8 in slaap en Yildiz werd om 8.15 weer wakker dus ik ben brak! ZOu vanmiddag naar de kapper gaan maar dat gaat denk ik maar niet door , alhoewel ik wel een knipbeurt kan gebruiken.
hallo ik ben weer uit bad, hopelijk heeft het iets geholpen. anno niem succes morgen! hopelijk kan ik de mijne dan ook in mijn armen sluiten.
trouwens ook een rotnacht gehad. de momenten dat ik sliep ging het wel, maar had het gevoel dat dat er niet zoveel waren... steeds weer draaien, dan 5 minuten geen rugpijn en dan begin het weer... ik weet mag niet zeuren in vergelijking met de rest, maar toch... wil gewoon een keer lekker uitslapen ofzo, maar bijkbaar zit dat de komende jaren er niet meer in! gisteren vrienden te eten gehad en spelletjes gedaan. erg gezellig! en leuk omdat zij ook zwanger is (17weken) dus samen aan de alcoholvrije wijn ga nu kijken hoe ver ik kom met teruglezen, maar er blijft niet zoveel hangen... sorry! zijn er nog mensen die leuke dingen gaan doen vandaag? kus rensie
Goedemorgen allemaal.... Wat veel rommelende dames.. Ik hoop dat ik me vandaag ook kan aansluiten.. Heb redelijk wat harde buiken en ongikrampen... Nina: Gefeliciteerd met Senna! ! Super! Geniet ervan! Wie volgt? ? ? Liefs Wendie
Dat schijnt 'n geintje van moeder natuur te zijn om je voor te bereiden op de slapeloze nachten met je kleintje.. Had 'n leuker gevonden als ze je nu nog je rust gunnen natuurlijk Smaakt dat nog ergens naar, alcoholvrije wijn of is 't net appelsap? Ga vanmiddag met m'n moeder langs m'n schoonouders kennismaken.. en m'n vriendje is ziek dus 'n beetje zuster spelen... kan niet tegen zieke mensen maar moet lief blijven doen haha Niet echt iets leuks dus
Goedemorgen! Meiden wat ontzettend spannend allemaal! Zet m op he! Nina gefeliciteerd met jullie zoontje Senna!! Jes, Daantje en Memoikke go for it! Knuffelkonijn, dat klinkt spannend! Mijn batterij van de tel is net weer helemaal vol! Hier is het rustig.. Kleine drukt zich helemaal naar boven haha.. Heb dan een hele bult.. Lientje, Jammer dat het niet heeft doorgezet! Wie weet! Patricia, vervelend van de borstontsteking meid.. Het zit je ook niet mee he! Knuf.. Ik ga voor de geboortegolf vandaa! Heb zin in babynieuws.. Van mij mag het ook wel komen.. Al denk ik dat de kleine het nog erg naar zijn of haar zin heeft.. De kleine van ons woog bij 32 weken al 2200 gram